ست کردن پرده و فرش
کافه دکوراسیون

با این ترفندها فرش و پرده را با هم ست کنید!

589بازدید

آسان‌ترین راه برای تغییر دکوراسیون فضای منزل و ایجاد حال و هوای تازه، ایجاد تغییر در پرده و فرش است.

ست کردن پرده و فرش

ست کردن فرش و پرده یکی از دغدغه‌های خانم‌ها است که خیلی زیبایی دکوراسیون منزل برایشان اهمیت دارد و دوست دارند همه وسایل با هم هماهنگی داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید و متناسب با علایق و سبک دکوراسیون منزل خود از آن‌ها استفاده کنید.

از یک رنگ استفاده کنید

نیازی نیست که فرش و پرده دقیقا با هم همخوانی داشته باشند. فقط باید به خوبی با هم ترکیب شوند و هماهنگی در فضا را افزایش دهند. اگر فرش سبز ملایم است، پرده با رنگ سبز آهکی مناسب است. زمانی که فرش و پرده از یک خانواده رنگ باشند، اشتباه کمتری پیش خواهد آمد و در عین سادگی دکوراسیونی متعادل خواهید داشت.

ست کردن پرده و فرش

از طرح‌های مشابه استفاده کنید

بسیاری از فرش‌ها در طرح‌های مختلف و با الگوهای‌ متفاوت ارائه می‌شوند که بتوان به راحتی، آن‌ها را با پرده هماهنگ کرد. با هماهنگی طرح یا الگوی فرش و پرده در منزل، می‌توانید دکوراسیون خانه را تغییر دهید. در این صورت در یک نگاه همه چیز بسیار هماهنگ به نظر می‌رسد.

ست کردن پرده و فرش

استفاده از رنگ‌های خنثی

استفاده از رنگ‌های خنثی روشی عالی برای داشتن دکوراسیونی دائمی است. با کاربرد رنگ‌های بژ، مشکی، قهوه‌ای یا سفید همیشه خیال‌تان راحت خواهد بود. علاوه بر این، رنگ‌های خنثی می‌توانند بسیار آرام‌بخش و متناسب با هر اتاقی باشند.

ست کردن پرده و فرش

به بافت پرده و فرش توجه کنید

این گزینه راه‌حلی مفید برای ست کردن فرش و پرده بدون نیاز به تغییر کلی دکوراسیون در منزل است. فرش کرکی را با پرده کرکی هماهنگ کنید. به‌ خاطر داشته باشید این موضوع از این جهت که نمود خیلی واضحی در دکوراسیون ندارند، ممکن است مورد توجه قرار نگیرند. اما برای کسانی که به جزئیات اهمیت می‌دهند و به نکات ریز در دکوراسیون بها می‌دهند، می‌تواند راهکار خوبی باشد.

ست کردن پرده و فرش

رنگ سوم و رنگ‌های مکمل

به خاطر داشته باشید که ست کردن فرش و پرده فقط از طریق ترکیب و استفاده از دو رنگ حاصل نمی‌شود. می‌توانید از چند رنگ و همین‌طور رنگ‌های مکمل در دایره رنگ که روشی عالی برای هماهنگ کردن فرش و پرده است، استفاده کنید. حتی می‌توانید از اقلام دکوری و کوسن‌ها نیز کمک گرفته و فضا را با رنگ‌های مشابه دکور و هماهنگ کنید.

ست کردن پرده و فرش

برترین‌ها

نظر بدهید