هتل کادوس رشت
کافه خواندنی

معرفی هتل کادوس رشت

774بازدید

هتل کادوس رشت  یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شهر رشت است. اگر قصد سفر به استان سرسبز گیلان را دارید، اقامت چند شبه در هتل کادوس رشت را از دست ندهید.

موقعیت مکانی عالی و دسترسی بالا به اماکن مختلف شهر و یا خدمات و امکانات رفاهی مناسبی که این هتل برای مهمانان خود در نظر می‌گیرد، همگی برای تبدیل شدن کادوس به اولین انتخاب مسافران و گردشگران کافی هستند.

همه‌ی این ویژگی‌ها وقتی ارزش پیدا می‌کنند که در کنار یک کادر حرفه‌ای و مجرب ارائه شوند. این هتل از هتل‌های قدیمی  برای رزرو هتل رشت است و برای کارکنان آن هیچ مسئله‌ای اندازه احترام و راحتی مهمانان اهمیت ندارد.

هتل کادوس رشت و آشنایی با امکانات این هتل

هتل 5 ستاره کادوس رشت امکانات رفاهی خوبی برای مهمانان خود در نظر گرفته است. در ادامه برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم. از جمله:

  1. دسترسی بالا
  2. رستوران‌های سنتی و فرنگی
  3. سالن‌های بزرگ همایش
  4. استخر و زمین تنیس
  5. پارکینگ

دسترسی پذیری بالا

مطابق با آنچه که در ابتدا نیز اشاره کردیم، هتل کادوس موقعیت بسیار خوبی در مرکز شهر رشت دارد. نزدیکی به فرودگاه، امکان گردشگری و تفریحی و مکان‌های تجاری از نقاط قوت این هتل به شمار می‌روند.

عمارت کلاه فرنگی، باغ قدیم محتشم، آرامگاه میرزا کوچک خان، موزه رشت  و چشمه چشما گل برخی از موقعیت‌های گردشگری نزدیک به هتل کادوس هستند.

رستوران و کافی شاپ

رستوران‌های این هتل بهترین و لذیذترین غذاها را طبخ کرده و در اختیار مهمانان داخلی و خارجی قرار می‌دهند. امکان صرف غذا در فضای باز نیز برای گردشگران فراهم شده است.

رستوران سنتی هتل، پذیرای سلیقه‌های سنتی پسند و افرادی که علاقه به غذاهای اصیل ایرانی دارند، است. از طرفی کافی شاپ خود هتل یکی از بهترین مکان‌ها برای دیدارهای کوتاه کاری و یا دوستانه محسوب می‎‌شود.

e9b0a1cd-7374-4243-937c-9c11a68b0b59

استخر و زمین تنیس

از دیگر امکانات رفاهی که هتل کادوس رشت برای مهمانان خود در نظر گرفته  است، می‌توان استخر روباز برای آقایان و زمین‌های تنیس را نام برد. همچنین پارک مخصوص کودکان بهترین و امن‌ترین بخش برای نگهداری فرزندان‌تان است.

سالن‌های بزرگ همایش

همانگونه که مطلع هستید آنچه یک هتل را برای برگزاری همایش‌های تجاری و قرارهای بیزینسی مناسب می‌کند، وجود سالن‌های بزرگ با ظرفیت‌های زیاد است. این هتل دارای سالن و تالار بزرگی است که برای برگزاری هر مراسمی با تعداد مهمان بالا مجهز شده‌ است و برای انواع مهمانی یا همایش کاری گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

امکانات تجاری

یکی دیگر از نقاط قوت این هتل، وجود مغازه‌های صنایع دستی و برخی از فروشگاه‌های لوازم بهداشتی است. به جای اینکه برای خرید سوغاتی چند ساعتی را در ترافیک شهر و یا شلوغی معطل شوید، تنها کافی است سری به مرکز تجاری هتل کادوس رشت بزنید.

ظرفیت اتاق ها

اتاق‌های این هتل یک نفره، دو نفره، سه نفره، سوئیت با ظرفیت مختلف، آپارتمان و سوئیت رویال هستند. برخی از آن‌ها قابلیت اضافه کردن یک نفر دیگر را نیز دارند.

امکانات داخل اتاق

در اتاق‌های هتل کادوس، امکانات مختلفی وجود دارد. صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، سیستم برقی یکپارچه که با کارت ورود فعال می‌شود، سیستم کنترل نور اتاق که بر روی سر تختی است و سیستم تهویه مطبوع برخی از امکانات این اتاق‌ها هستند.

نشانگر دیجیتالی که برای هر اتاق در نظر گرفته شده است، هشدار مزاحم نشوید و یا اتاق نیاز به نظافت لازم دارد را برای خدمه ارسال می‌کند. سونای خشک و جکوزی نیز در سوئیت‌های رویال هتل کادوس رشت وجود دارند.

خود اتاق‌ها نیز طراحی خوبی دارند و از زیبایی نسبتا مناسبی برخوردار هستند.

هتل کادوس رشت

لابی مجلل هتل

معمولا دیدارهای خیلی کوتاه کاری و یا انتظار برای رسیدن یک مهمان در لابی هتل صورت می‌گیرند؛ در نتیجه میزان تمیزی و لاکچری بودن لابی برای مهمانان از نکات مهم محسوب می‌شود.

لابی هتل 5 ستاره کادوس از شکوه و طراحی لاکچری برخوردار بوده و فضا را برای اقامت چند دقیقه‌ای بسیار دلنشین کرده است، در لابی این هتل همواره صدای موسیقی زنده گوش شما را نوازش خواهد داد.

 

پارکینگ اختصاصی

زمانی که با ماشین سفر می‌کنید، شاید هیچ چیز به اندازه‌ی پیدا کردن هتلی که پارکینگ اختصاصی داشته باشد، برای شما مهم نباشد. در هتل 5 ستاره کادوس پارکینگ اختصاصی وجود دارد که می‌توانید با خیال راحت ماشین‌تان را در آنجا پارک کنید.

رزرو هتل کادوس رشت برای اقامت

در رزرو هر هتلی برای اقامت، چند نکته وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید اقامت دلچسب‌تر و به‌صرفه‌تری داشته باشید. از جمله:

  1. دسترسی خوب هتل
  2. زمان رزرو اتاق
  3. رزرو اینترنتی

دسترسی خوب هتل

بهتر است هتل در مرکز شهر قرار داشته باشد تا بتوانید به راحتی به قرارهای کاری خود برسید و از اماکن گردشگری دیدن کنید، اگر هتل دسترسی خوبی داشته باشد دیگر در ترافیک معطلی نخواهید داشت.

زمان رزرو اتاق

اگر قصد دارید که در آخر هفته و یا تعطیلات عمومی به شهر رشت سفر کرده و در این هتل اقامت کنید، بهتر است رزرو اتاق مورد نظرتان را چند وقت زودتر انجام دهید؛ معمولا اتاق‌های هتل‌های این چنینی بسیار زود تکمیل ظرفیت می‌شوند.

رزرو اینترنتی

گاهی در رزروهای اینترنتی تخفیف‌های خوبی قرار داده می‌شود. بهتر است چند وقت قبل رزرو اتاق نسبت به این تخفیف‌های هتل کادوس رشت هوشیار باشید.

نظر بدهید