Untitled-1
کافه زیبایی

با موی بلوند چگونه آرایش کنیم؟

967بازدید

بلوند از جمله رنگ موهای دوست داشتنی است که در میان خانم‌های ایرانی طرفداران زیادی دارد. موی بلوند بسیار شیک است و هرگز از مد نمی‌افتد اما اگر شما هم علاقمند به موی بلوند هستید بهتر است روش آرایش با موی بلوند را یاد بگیرید تا بتوانید ظاهری خاص و جذاب داشته باشید.

زیرا برخی از رنگ‌های میکاپ با این رنگ مو می‌توانند چهره شما را تند کند و یا اینکه موجب شوند رنگ پریده به نظر برسید. اگر می‌خواهید با بهترین روش آرایش صورت برای موی بلوند بیشتر آشنا شوید و پاسخ این سوال را که با موی بلوند چگونه آرایش کنیم بدانید، با ما همراه باشید.

مدل آرایش با موی بلوند با جدیدترین متدها

شاید شما هم مانند خیلی از خانم‌های دیگر وسوسه شده باشید موهای خود را بلوند کنید و نحوه آرایش با موی بلوند به یکی از دغدغه‌های شما تبدیل شود. زیرا این رنگ موجب می‌شود سفید‌تر از حالت عادی پوست خود دیده شوید و انتخاب رنگ و مدل میکاپ مناسب آن کمی دشوار است.

در انتخاب مدل میکاپ صورت باید حتما به فرم صورت، رنگ مو و رنگ پوست خود دقت کنید تا میکاپی بی‌نظیر و جذاب داشته باشید و در تمامی مجالس زیباتر از همیشه به نظر برسید. اما اصلاً نگران نباشید در ادامه به شما آموزش می دهیم آرایش صورت برای رنگ موی روشن چگونه باشد.

استفاده از برنزر، انتخابی هوشمندانه

موهای روشن و بلوند موجب سفید‌تر جلوه دادن پوست شما می‌شوند. ازاین‌رو بهتر است برای آرایش با موی روشن انواع کرم پودر، پنکک و یا بی‌بی‌کرم روشن را انتخاب نکنید، زیرا چهره شما را بی‌انرژی و بی‌روح نشان می‌دهد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در لوازم آرایش خود همیشه برنزر داشته باشید.

بر اساس فرم صورتتان می‌توانید از این پودر در قسمت‌های مختلف صورت مانند پشتیبانی، بینی یا چانه استفاده کنید. برای این منظور از یک براش یا فرچه بزرگ کمک بگیرید. مدل آرایش با موی بلوند ، جذابیت چهره شما را دوچندان می‌کند و موجب می‌شود میکاپی شیک و زیبا داشته باشید.

2

کانسیلر یا کالر کورکتور

در مدل آرایش، روشن بودن موها موجب می‌شود که توجه افراد به چشم‌های شما بیشتر جلب شود. از طرفی معمولاً زیر چشم مقداری تیرگی وجود دارد که اگر به خوبی آن را نپوشانید افراد خیلی سریع متوجه آن خواهند شد.

این امر موجب می‌شود چهره شما خسته و بی‌انرژی نشان داده شود. برای رفع این مشکل می‌توانید از پوشش دهنده‌های زیر چشم که به دو دسته کانسلیر و کالر کورکتورها تقسیم‌بندی می‌شوند استفاده کنید.

کانسلیرهای رنگی در رنگ‌هایی مانند قرمز، هلویی، سبز و بنفش در بازار موجود هستند که هر کدام برای پوشش دادن نوعی تیرگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوعی از کانسیلرها زردی پوست را پوشش می‌دهند و برخی دیگر کبودی و سیاهی زیر چشم را خنثی می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین آرایش صورت با موی بلوند را داشته باشید به غیر از کانسیلر معمولی حتما یک کانسیلر رنگی هم تهیه کنید تا سیاهی زیر چشم را به طورکامل پوشش دهید.

انتخاب سایه، انتخابی پر ریسک و حساس

اگر هنگام انتخاب، این سوال را دارید که با موی بلوند چگونه آرایش کنیم ، باید بگوییم در این نوع میکاپ، سایه نقش بسیار مهم و حساسی دارد. همانطورکه پیشتر اشاره کردیم هنگامی که موهایتان روشن است توجه افراد به چشم هایتان جلب می‌شود، ازاین‌رو انتخاب سایه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای آرایش با موی روشن ، سایه‌هایی با رنگ‌های غیر فانتزی مانند سایه چشم مسی را انتخاب کنید. علاوه بر مسی رنگ سبز نیز می‌تواند آرایش خانم‌هایی را که موهای بلوند دارند، خیلی زیباتر کند. نکته دیگری که در مورد سایه با رعایت آن می‌توانید جذابیت خود را دو چندان کنید، استفاده از سایه‌های براق است که حالتی رویایی به چشم‌ها می‌بخشد و در کنار موی بلوند ترکیبی زیبا خلق می‌کند.

3

انتخاب رژ لب متناسب با تناژ پوست

اگر بخواهیم بگوییم با موی بلوند چگونه آرایش کنیم باید حتما به رژ لب و تناژ رنگی مناسب آن نیز اشاره کنیم. خیلی از افراد برای موهای بلوند ابروهای تیره و رژ قرمز گیلاسی را مناسب می‌دانند. اما تنها این رنگ‌ها نیستند که با موی بلوند آرایشی زیبا و شیک ایجاد می‌کنند.

در انتخاب رژ لب بهترین روش این است که به تناژ پوست خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال افرادی که پوست روشن با موی بلوند دارند می‌توانند از رژلب هایی با تناژ رنگ هلویی استفاده کنند تا زیباتر از همیشه به نظر برسند.

افرادی که پوست مدیوم یا متوسط دارند که نه خیلی روشن یا تیره هستند می توانند از مدل آرایش با موی بلوند بهره برده و رژلب‌هایی به  رنگ صورتی و قرمز انتخاب کنند و آرایش لب‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

اما برای افراد دارای پوست‌های تیره یا برنزه  بهترین گزینه رنگ‌هایی مانند نارنجی است. با توجه به همین نکات ساده می‌توانید آرایشی جذاب و گیرا داشته باشید.

رنگ ابرو، راز جذابیت شما

آرایش صورت برای رنگ موی روشن شامل ابروها نیز می‌شود. بین رنگ موها و ابروها باید تناسب وجود داشته باشد تا زیبایی چهره افزایش یابد. اگر موهای بلوند و ابروهایی روشن دارید بهتر است با استفاده از مداد ابرو، سایه و یا رنگ ابرو کمی ابروهایتان را تیره نمایید، در حد دو درجه تیره تر از موها گزینه مناسبی است. اما در صورتی که موهایتان تیره است می‌توانید ابروهای خود را روشن‌تر کنید تا با موهایتان هماهنگ شوند.

رژ گونه، زیبا کننده ای فوری

رژگونه می‌تواند چهره شما را شاداب و سرزنده کند و انرژی را به صورتتان هدیه نماید. رنگ رژگونه باید متناسب با رنگ پوست و موهایتان انتخاب شود. برای خانم‌هایی که رنگ پوست گندمی، تیره یا برنزه با موهای بلوند دارند انواع رژ گونه با تناژ نارنجی مانند آجری مناسب‌تر است. اما خانم‌هایی که رنگ پوست متوسط دارند می‌توانند با خیالی آسوده رژ گونه صورتی را انتخاب کنند.

همچنین، برای بهترین آرایش صورت با موی بلوند ، بهتر است بین رنگ رژگونه و رژ لب نیز مطابقت وجود داشته باشد. برای داشتن یک خرید اقتصادی می‌توانید به جای رژ گونه و رژلب جدا، یک تنیت لب تهیه کنید. در نهایت خانم‌هایی که موی بلوند و پوست روشن دارند می‌توانند از انواع رژگونه با تناژ هلویی استفاده کنند تا حالتی بسیار طبیعی در چهره خود ایجاد کنند.

4

نگاهی گیرا با پر کردن مژه‌ها

در بهترین آرایش صورت با موی بلوند ، نباید از مژه‌ها و زیبایی آن‌ها غافل شوید. برای استفاده روزانه می‌توانید ریمل‌های پر‌کننده و بلند کننده را انتخاب کنید و برای مجالس و موقعیت‌های خاص از مژه مصنوعی استفاده نمایید. برای داشتن چشم‌هایی شاداب فر مژه را فراموش نکنید. در کنار مژه‌های زیبا با انتخاب یک سایه و کانسیلر عالی می‌توانید بهترین آرایش را تجربه کنید و در هر جمعی بدرخشید.

سخن پایانی

برای داشتن زیباترین مدل آرایش با موی بلوند باید به نکات ذکر شده توجه داشته باشید تا بتوانید ظاهری زیبا برای خود ایجاد کنید. علاوه بر این کیفیت لوازم آرایش و اصل بودن آن‌ها نیز می‌تواند در زیبایی و تمیز بودن آرایش بسیار تاثیر گذار باشد.

ازاین‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را برای خرید لوازم آرایش انتخاب کنید. یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در این زمینه فروشگاه آرایشی و بهداشتی الانزا است که محصولات برترین برندها را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کند. می‌توانید تمامی محصولات آرایشی مورد نیاز خود را در https://elanza.com تهیه کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید.

نظر بدهید