سایت همه جین
کافه خواندنی

حضوری جوراب بخریم یا از سایت همه جین آنلاین بخریم ؟

1.82Kبازدید

اگر فروشنده ی جوراب باشید یا کسب و کارتان را تازه شروع کرده باشید و یا به فکر شروع کردن کسب و کاری باشید که نیاز به شناخت عمده فروشی ها باشد ما به شما سایت همه جین را معرفی می کنیم .

جوراب یک کالای مصرفی است و افراد سالیانه تعداد زیادی جوراب و لباس زیر خریداری می کنند و اگر جز دسته کسانی باشید که جوراب و لباس زیر مصرفی خود را به صورت جینی می خرند این مطلب را تا آخر بخوانید .

همان طور که می دانید خرید به صورت جینی هم از نظر قیمت و هم از نظر زمان به صرفه تر است .حال سوال این جاست که :

خرید جوراب

چگونه عمده فروشی جوراب و لباس زیر را پیدا کنیم؟

اگر می خواهید در زمینه فروش جوراب و یا لباس زیر فعالیت کنید که هم قیمت های مناسب و به صرفه داشته باشد و هم طرح ها و برند های مختلف را پشتیبانی کند .

کیفیت کالا در خرید از ضروری ترین و مهم ترین نکات است که باید به آن در خرید بسیار توجه کنید .

کیفیت مهم ترین ویژگی برای جذب و حفظ مشتری است .

در چند سال گذشته برای پیدا کردن عمده فروشی ها از آگهی های روزنامه و یا خرید حضوری و سر زدن به مغازه ها و یا خبر گرفتن از دوست و اشنا اطلاع پیدا می کردند اما امروزه با پیشرفت اینترنت و خرید انلاین پیدا کردن عمده فروشان آسان تر شده است .

و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان لباس اطلاعات خود را در فضای اینترنت قرار می دهند تا مشتری هایشان از وجود آن ها آگاه شوند .

سایت همه جین

سایت همه جین چیست و چه کاری میکند؟

همه جین یک فروشگاه اینترنتی آنلاین است که سابقه ی سی ساله در امر تولید و فروش لباس داشته است و اینک با اطلاعات و روابطی که دارد اقدام به فروش عمده ی لباس و جوراب و لباس زیر کرده است .

سایت همه جین از معتبرترین سایت های فروش عمده است که با اطمینان و به راحتی و بدون واسطه می توانید خرید کنید .

در همه جین تولیدی ها و برند های مختلف حضور دارند و شما میتوانید در یک آن از چند تولیدی مختلف خرید کنید وقدرت انتخاب بالایی خواهید داشت.

یکی از مزایای خرید از همه جین امکان مقایسه ی تولیدی ها با یکدیگر است که طرح ها ،خدمات،کیفیت،تنوع محصولات وطرح ها و رنگ بندی را مقایسه کنید و بعد اقدام به خرید نمایید.

آیا تولیدی ها و فروشندگان جوراب هم  می توانند دراین سایت کالای خود را در معرض فروش قرار دهند ؟

اگر تولیدکننده ی جوراب و یا لباس زیر هستید می توانید از طریق شماره و یا ایمیلی که در سایت وجود دارد با گروه ما در تماس باشید .

کالای مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید اگر از نظر کیفیت مورد تایید ما بود میتوانید کالای خود را روی سایت قرار دهید واز مزایای فروش انلاین برخوردارشوید .

همه جین بستری انلاین جهت توسعه ی کسب و کار شماست تا از این طریق بتوانید دیده شوید و فروش خوبی را تجربه کنید .

پس این نکته را در نظر داشته باشید که سایت همه جین هم برای خریداران و هم برای فروشندگان بستری مناسب است .

سایت همه جین

انواع جوراب را بشناسیم ؟

اهمیت یک جوراب خوب از یک جفت کفش خوب بهتر است .

جوراب مناسب انتخاب کنید تا باکتری های موجود در کفش و جوراب ،کمتر شود و پاها بوی بد نگیرد .

مهم ترین نکته که باید برای بدبو نشدن پا در نظر بگیرید جنس جوراب هست که اگر پارچه ی جوراب از الیاف طبیعی مثل پنبه تشکیل شده باشد .

پنبه ضد حساسیت و ضد بو و ضد قارچ است و کاملا بهداشتی است .

خرید عمده جوراب

جوراب از نظر سایز ساق و یا طول ساق  انواع  مختلف دارد مثل :

جوراب سرپنجه:

یک نوع جوراب جدید است که در چند سال اخیر مد شده است وفقط با یک تکه کش به پاشنه وصل می شود و بیشتر با کفش پاشنه بلند پوشیده می شود.

جوراب کالج:

نوعی از جوراب های جدید است که در سال های اخیر میان بانوان و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر با کفش های کالج پوشیده می شود.

جوراب مچی :

جوراب مچی همان طور که از نامش پیداست تا مچ پا را می پوشاند و در میان دختران جوان طرفدار دارد و برای استفاده روزانه مناسب است.

جوراب ساق کوتاه:

اندازه ی این جوراب کمی بالاتر از قوزک پااست و بیشتر با کتانی و کفش های آل استار مورد استفاده قرار می گیرد .

جوراب ساق دار:

اغلب اقایان و خانم ها یک یا دو جفت جوراب ساقدار در کشوی جوراب های خود دارند خانم ها در زمستان و آقایون با کفش های رسمی و با استایل کت و شلوار از آن استفاده می کنند .

جوراب بالای ران:

این مدل جوراب بین خانم ها و دختران جوان طرفدار دارند و در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند .و بیشتر در مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند .

در هنگام خرید جوراب به جنس و سایز و طرح و مدل آن توجه کنید .و از فروشگاه های معتبر خرید کنید

نظر بدهید