Untitled-1
کافه دکوراسیون

شرایط پیش پرداخت آپارتمان در پروژه های چیتگر چگونه است؟

1.02Kبازدید

نه تنها در پروژه های چیتگر، بلکه در هر پروژه ای شرایط پیش پرداخت ویژه ای مشخص می شود. با توجه به موقعیت مکانی مناسب، آب و هوای خوش و امکان سود دهی در چند سال آینده پیش خرید پروژه های چیتگر رایج شده است. از شرایط پیش پرداخت آپارتمان در پروژه های چیتگر در ادامه به چند مورد کلی اشاره می کنیم.

·       تعهدات سازندگان پروژه های چیتگر

به این مسئله توجه کنید که در تعیین شرایط پیش پرداخت آپارتمان در پروژه های چیتگر، تعهداتی که سازندگان داده اند و در قرارداد خریدار ذکر شده است بسیار حائز اهمیت است. باید چگونگی افزایش قیمت تعیین شود تا با مشکلی مواجه نشوید.

·       عضویت در تعاونی

برخی از تعاونی ها تنها نامشان تعاونی است و عضو جدید را به صورت سرمایه گذار می پذیرند. اما در تعاونی های زیادی نیز شخص می تواند به عنوان عضو جدید به پروژه اضافه شود. خود تعاونی نسبت به میزان پیشرفت پروژه شرایط پیش پرداخت آپارتمان در پروژه های چیتگر را تعیین می کند و در اختیار خریدار قرار می دهد.

·       متراژ واحد

در برخی پروژه ها سهامداران واحدهایی با متراژ مشخص را انتخاب می کنند و پس از اتمام پروژه در واحد انتخاب شده زندگی خواهند کرد. متراژ این واحدها متفاوت است و در شرایط پیش پرداخت آپارتمان در پروژه های چیتگر نیز تاثیر دارد.

·       وام پروژه

در برخی تعاونی ها به اعضای پروژه وام نیز در نظر گرفته می شود. این وام به صورت های مختلف به خریدار داده می شود که در هر تعاونی شرایط اختصاصی وجود دارد. با استفاده از وام، شرایط پیش پرداخت آپارتمان در پروژه های چیتگر تفاوت می کند.

چند پروژه موفق و معتبر در چیتگر

در حال حاضر پیش فروش آپارتمان در چیتگر بسیار بازار داغی دارد و علت این امر قیمت مناسب، موقعیت خوب، همکاری تعاونی های دولتی و … است. برخی از پروژه های موفق در این منطقه که می توان برای خرید و یا پیش خرید برای جوانان پیشنهاد داد به قرار زیر است:

  • پروژه شهرک امام رضا ارتش ( بتاجا )
  • تریتیوم 2
  • رومنس
  • نارنجستان 3
  • مروارید 2
  • شهید خرازی

سازنده های آپارتمان در منطقه چیتگر

بدیهی است که شرایط پیش پرداخت آپارتمان در پروژه های چیتگر توسط سازندگان پروژه ها تعیین می شود. این سازندگان را می توان به سه دسته شخصی ساز، تعاونی ساز و تعاونی دولتی دسته بندی کرد.

شخصی ساز

برخی از آپارتمان ها در این منطقه شخصی ساز هستند. بدون شک با این دسته از سازندگان آشنایی دارید. اشخاص ساخت پروژه را با پیش فروش واحد ها به پیش می برند. طبقه و واحد، قیمت، جریمه دیرکرد و امکانات هر پروژه برای خریدار به طور کامل شفاف سازی می شود.

تعاونی ساز

برخی از افراد یک تعاونی را تشکیل می دهند و هیج شرایط خاصی برای ایجاد تعاونی وجود ندارد. در این شکل، هدف اصلی خرید زمین و ساخت و ساز و تکمیل پروژه است. این مجموعه یک مدیر و همچنین هیئت مدیره ای انتخاب می کنند تا کلیه امور توسط آنها اداره شود.

تعاونی دولتی

در این مورد نیز سازندگان عضو یک ارگان خاص دولتی هستند و با تشکیل یک مجموعه تعاونی دولتی را ایجاد می کنند. عضوگیری در این تعاونی ها از اعضای سازمان خاص انجام می شود تا مقداری از هزینه ساخت از حقوق کارمندان عضو شده در آن ارگان کسر شود. جذابیت شرایط پیش پرداخت آپارتمان در پروژه های چیتگر در این مورد بسیار زیاد است.

13

تفاوت قیمت پروژه های شخصی ساز و تعاونی ساز

احتمال دارد از تفاوت قیمت پروژه های شخصی ساز و تعاونی ساز اطلاع داشته باشید. عوامل مختلفی در این اختلاف قیمت  تاثیر دارند که می توان موارد زیر را نام برد.

توانایی تعاونی ها

بدون شک قدرت تعاونی برای خرید یک زمین با متراژ بالا بسیار بیشتر از شخصی ساز است. این مسئله باعث می شود تا تعاونی ها زمین را با قیمت پایین تری به دست آورند. این قدرت باعث می شود تا در شرایط پیش پرداخت آپارتمان در پروژه های چیتگر تنوع بسیار بالایی دیده شود.

بزرگ بودن پروژه تعاونی

تعاونی ها پروژه های بسیار بزرگی را شروع می کنند که در تهیه متریال، قطعی کردن قیمت پیمانکاران و … دست بازی دارند. این مسئله به عنوان مهم ترین عامل در اختلاف قیمت مطرح است.

کیفیت ساخت پروژه

از مهم ترین عوامل اختلاف قیمت بین سازندگان، می توان به کیفیت ساخت اشاره کرد. در برخی پروژه ها از متریال های درجه یک استفاده می شود ولی در برخی گاها دیده می شود که از متریال های دست پایین بهره گرفته می شود. اغلب کیفیت پروژه های شخصی ساز از پروژه های تعاونی ساز بیشتر است.

سود شخصی ساز

در پایان پروژه شخصی ساز، سود معینی هر شخص به عنوان سود شخصی به قیمت نهایی اضافه می شود. این افزایش قیمت باعث اختلاف زیاد بین قیمت تعاونی ساز و شخصی ساز می شود.

نظر بدهید