Untitled-1
کافه زیبایی

انتخاب رنگ موی مناسب رنگ چشم میشی

585بازدید

رنگ موی طبیعی شما معیار خوبی جهت انتخاب رنگ مو می باشد در صورتی که موهای شما تیره هست لازم است بدانید که هایلایت یا مش روی مو ممکن است باعث آسیب و خشکی موی گردد. در صورتی که رنگ موی روشن دارید، می ‌توانید کل مو را رنگ نمایید. کنتراست سایه‌ های تیره و روشن مو رنگ قهوه‌ای چشم را زیباتر خواهد کرد.

 

یکی از نکات مهم در انتخاب رنگ مو تناسب آن با رنگ پوست و چشم می باشد در صورتی که  دوست دارید رنگ مویی زیبا و در عین حال متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید .انتخاب رنگ مو نامناسب سن و سال شما را بیشتر نشان می دهد در صورتیکه با انتخاب رنگ مو مناسب می توانید سن و سال خود را کمتر نشان دهید و جذابیت خود را بالاتر ببرید و رنگ چهره شما را بازتر و حتی موهایتان را زیباتر از قبل نشان دهید

اگر چشم های میشی رنگ دارید، قبل از اینکه بخواهید به سراغ رنگ موی مناسب بروید، بهتر است که دست نگه دارید و این قسمت از مقاله را تا انتها دنبال نمایید.در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه متناسب با رنگ چشم خود، یک رنگ موی مناسب ایجاد کنید که نه تنها ظاهر شما را زیباتر کند، بلکه خودتان هم نسبت به آن حس بهتری داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

images_1676364003_63eb48e333630

شناخت رنگ پوست

شما می بایست در قدم اول رنگ پوست خود را بشناسید. تقریباً 3 نوع دسته بندی برای رنگ پوست وجود دارد. رنگ روشن، معمولی و رنگ تیره. بیشتر خانم هایی که دارای چشم میشی می باشند، پوست آن ها روشن یا معمولی هست. شما می توانید بالیاژ مو را انتخاب کنید.

بهترین رنگ مو برای پوست روشن و چشم میشی

پوست روشن یعنی پوست سفید یا کمی رنگ پریده، بهترین مکمل جهت پوست سفید و چشم میشی، این است که بلوند مناسبی را انتخاب نمایید. بهتر است روشن ترین حالت ممکن برای بلوند را انتخاب کنید تا ظاهر شما زیباتر جلوه کند.

  1. در صورتی که دارای چشم های میشی و صورت نسبتاً رنگ پریده ای می باشید، رنگ شامپاینی مدیوم جهت رنگ موهایتان  انتخاب خوبی خواهد بود. سایه های سبز یا آبی در شامپاینی مدیوم، تضاد بسیار خوبی را با تناژ صورتی پوستتان به وجود می آورد.
  2. بلوند زرد یا هر چیزی در دسته بندی بلوند طلایی، مناسب افرادی که از پوست روشن و گرمی برخوردار هستند و چشم آن ها میشی رنگ بوده نیز مناسب خواهد بود.
  3. پوست روشن و چشم میشی با یکدیگر ترکیب خوبی را ایجاد می کند و یک بلوند معمولی تا قهوه ای روشن برای آن ها مناسب می باشد.
  4. بهترین رنگ مو مناسب چشمان میشی و پوست معمولی (پوست معمولی یعنی گندمی روشن ، زیتونی یا سبزه روشن)
  5. رنگ موی قهوه ای خاکستری معمولی با سایه های سبز و آبی برای چشم میشی و پوست گندمی بسیار عالی می باشد.
  6. پوست نسبتاً سبزه و چشم میشی با موی بلوند طلایی یا رنگ موی بلوند پلاتینی روشن، ظاهر بسیار خوبی را به وجود می آورد.
  7. افرادی که رنگ پوست گرم با چشم های میشی دارند، می توانند از رنگ مو های بورگاندی تیره و قهوه ای بهره مند شوند.

 

بهترین رنگ مو برای چشم های میشی و پوست برنز

منظور از پوست برنزه پوست قهوه ای معمولی می باشد، پوست برنزه با چشم میشی، ترکیب بسیار زیبایی را به وجود می آورد و رنگ موی شکلاتی پر رنگ و قهوه ای بلوطی یا خرمایی برای این افراد بسیار زیبا می باشد. البته قهوه ای معمولی برای این افراد خیلی خوب دیده نمی شود. مش مو نیز برای این افراد مناسب می باشد.

کدام رنگ مو مناسب پوست ماست؟

۱-رنگ موی مناسب افراد با پوست تیره: رنگـ هـای شـرابی، مسـی، شـاه بلوطی، فنـدقی، بـادامـی و آجری

۲– رنگ موی مناسب افراد با پوست روشن: بـلوند خاکـستـری یـا صدفی، قهوه ای مات، بـلونـد دودی و‌هایلایت آبی و یا قرمز

۳– رنگ موی مناسب افراد با پوستهای گندمگون و برنزه: شـیـری، گـل بـهـی، مسـی، کـرم نـخـودی، قهوه ای، فندقی و عسلی.

images_1676364003_63eb48e33a021

بهترین رنگ مو برای چشم میشی و پوست تیره

چشم میشی و پوست تیره ترکیب بسیار نادری می باشد ولی به هر حال این افراد می توانند از رنگ موی قهوه ای تیره بهره مند شوند که به هر نوع رنگ پوستی می آید و زیبا جلوه می کند.چشم های میشی به دلیل اینکه ترکیبی از رنگ های سبز، کهربایی و آبی می باشند، بسیار منحصر بفرد دیده می شوند. دنبال رنگ موهای متناسب با رنگ میشی هستید؟ به موارد زیر توجه کنید.

 

رنگ مو1: شاه بلوطی

این رنگ گرم و قهوه ای مایل به قرمز برای افرادی ایده آل است که چشمانی میشی رنگ دارند. رنگ موی شاه بلوطی باعث می شود رنگ کهربایی چشم ها بیشتر به چشم بیاید و هم چنین باعث برجستگی و جلوه هر چه بیشتر رنگ های آبی و سبز چشم های تان می شود.

 

رنگ مو2: عسلی.

اگر چشم های قهوه ای روشن و نزدیک به رنگ مسی دارید، رنگ عسلی را امتحان کنید، چرا که موهای بلوند عسلی، کامل کننده نگاه گرم و کهربایی شما می باشد

 

رنگ چشم میشی و زیر تناژ پوستی

برای اینکه رنگ موی صحیحی را متناسب با چشم های میشی بهره مند شوید، می بایست به زیرتناژ پوست خود توجه کنید. زیر تناژ پوست می تواند گرم، خنک یا خنثی باشد. مزایای اصلی داشتن چشم میشی، این است که می توانید هم از رنگ موهای خنک و هم رنگ موهای گرم استفاده نمایید.

رنگ چشم میشی و تناژ پوست خنک

اگر پوست شما زیر تناژ صورتی یا آبی دارد، یعنی رگ های روی مچ دست شما آبی یا بنفش می باشند، بنابراین بهتر است از رنگ موی خاکستری مثل بلوند یخی یا خاکستری روشن یا قهوه ای خاکستری ملایم استفاده کنید. هایلایت قرمز و طلایی برای شما مناسب نمی باشد.

رنگ چشم میشی و زیر تناژ گرم

در صورتی که پوست شما زرد یا هلویی می باشد و رگ های دستتان سبز است، هایلایت طلایی و متمایل به قرمز برای شما مناسب خواهد بود. بهترین رنگ ها برای زیر تناژ پوست گرم، رنگ طلایی روشن، قهوه ای ملایم، مسی، زنجبیلی و … است. همچنین شما می توانید از خدمات بالیاژ مو در سعادت آباد ما نیز بهره مند شوید.

images_1676364003_63eb48e340432

رنگ چشم میشی و زیر تناژ خنثی

این افراد می توانند از هر رنگ مویی بهره مند شوند ولی اغلب رنگ موی خاکستری یا متمایل به قرمز برای این افراد مناسب تر خواهد بود.

انواع رنگ موهای طبیعی خودِ فرد با چشم میشی

رنگ چشم میشی و موی بلوند

این افراد نباید از بلوند های خیلی روشن استفاده کنند. بهتر است به بلوند معمولی یا بلوند تیره اکتفا کنند. البته کسانی که رنگ چشم میشی روشن دارند، می توانند از انواع بلوند استفاده کنند.

رنگ چشم میشی و موی خرمایی

این افراد نباید از تناژ های خیلی تیره بهره مند شوند.لازم است تا که رنگ موهایی با رنگ و تیرگی معمولی و یا رنگ های غنی استفاده نمایید ولی توجه داشته باشند که رنگ موهای شان تیره تر از قهوه ای شکلاتی نباشد.

 

بهترین انواع رنگ موی قرمز برای چشم های میشی

طلایی یا قهوه ای مایل به قرمز، بهترین رنگ برای خانم هایی است که چشم میشی رنگ دارند.

بلوند توت فرنگی هم برای این افراد بسیار مناسب می باشد.

رنگ موهای غیر طبیعی برای چشم های میشی

در صورتی که تناژ پوستتان گرم می باشد، بهتر است از رنگ هایی همچون بنفش و آبی دوری نمایید.و در مقابل نیز  زیر تناژ پوست شما خنک می باشد، از همه انواع رنگ های قرمز پرهیز کنید.

رنگ مو های مناسب برای چشم میشی تیره، کم می باشد. همچنین ممکن است رنگ این چشم ها در طول زمان، تیره و یا روشن گردد و به همین علت لازم است که بیشتر به تناسب پوست خود توجه نمایید که گرم یا سرد است و طبق آن رنگ موی تان را انتخاب نمایید.

ساده ترین راهکار برای پیدا کردن رنگ موی مناسب برای چشم های میشی

  • در صورتی که داخل چشم تان رگه های قهوه ای و طلایی دارد، بهتر است از رنگ های گرم بهره مند شوید.
  • در صورتی که رگه های خاکستری یا آبی می بینید، بهتر است از تناژ های خنک بهره مند شوید.

 

سخن پایانی

داشتن رنگ موی مناسب چهره تغییرات قابل‌توجهی در ظاهر شما به وجود می اورد،‌ لذا انتخاب رنگ موی مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که با تئوری رنگ‌ها آشنا نباشید، انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای موهیتان کار چندان آسانی نخواهد بود.افراد با پوست گرم روشن از چشمانی با رنگ عسلی و میشی برخوردار می باشند پس بهترین انتخاب برای این افراد رنگ مو آلبالویی، طلایی، مسی و نارنجی می باشد. خانم ها با پوست تیره از چشمانی با رنگ قهوه ای تیره، آبی پر رنگ و یا سبز تیره برخوردار می باشند.در نهایت برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت بانوآرا مراجعه نمایید.

نظر بدهید