Untitled-1
کافه خواندنی

اگر خانم هستید و به تیپ خود اهمیت می دهید

717بازدید

اگر خانم هستید و به تیپ خود اهمیت می دهید، بدانید که شلوار و کفش ها نقش پر رنگی در زیبایی استایل دارند. کفش یکی از عوامل تعیین کننده سبک استایل به شمار می رود. شما هر چقدر لباس های زیبا و جذاب به تن داشته باشید تنها با پوشیدن کفش مناسب استایل شما تکمیل خواهد شد. برای ست کردن کفش زنانه و لباس مناسب رعایت یک سری قوانین در زیبایی استایل تاثیر گذار است. در ادامه به چند مورد از قوانین ست کردن لباس و کفش اشاره خواهیم کرد.

5

چه کفشی برای چه موقعیتی مناسب است؟

بعضی از کفش ها به ظاهر خیلی زیبا و جذاب به نظر می آیند، همچنین بعضی از کفش ها ممکن است نسبت به سایر کفش ها به پای شما راحت تر باشد. حتی ممکن است بعضی از کفش ها را بیشتر از سایر کفش ها دوست داشته باشید؛ اما هیچ کدام از اینها دلیل خوبی برای پوشیدن همیشگی کفش ها نیست.

در انتخاب کفش زنانه ابتدا باید موقعیت مورد نظر را در نظر بگیرید. همچنین کفش انتخابی شما باید با رنگ و سبک استایل همخوانی داشته باشد. در غیر این صورت پوشیدن هر کفشی در هر مکانی اصلاً جالب نخواهد بود. پوشیدن کتانی اسپرت در مجلس های رسمی یا پوشیدن کفش پاشنه بلند در محل کار اصلا جلوه جالبی نخواهد داشت. البته این یک قانون کلی برای همیشه نیست چرا که برخی افراد به طور حرفه ای دو سبک متفاوت را با هم ادغام می کنند. ولی افراد مبتدی و بی تجربه مطمئناً ترکیب خوشایندی ایجاد نخواهند کرد. گاهی برخی خانم ها با شلوار جین کفش لژدار پاشنه بلند می پوشند که خیلی هم زیبا به نظر می رسد. پس برای هر انتخابی نوع کفش و رنگ آن را با سایر عناصر استایل مورد ارزیابی قرار دهید.

هر خانمی در جاکفشی منزل باید چند جفت کفش زنانه برای موقعیت های مختلف داشته باشد. به عنوان مثال کفش پاشنه بلند مشکی و کرم، کتانی سفید اسپرت و کالج از دسته پرکابردترین کفش های خانم ها به شمار می روند.

4

انتخاب رنگ در کفش زنانه

معمولاً خانم ها در انتخاب رنگ کفش زنانه، رنگ مشکی را به سایر رنگ ها ترجیح می دهند. چرا که رنگ های سفید و مشکی به عنوان رنگ های خنثی با بیشتر استایل ها جور می شوند. گاهی با خرید کفش رنگی به طور کلی استایل خود را متفاوت نشان خواهید داد. اما به طور کلی بهتر است هر خانمی حتماً یک جفت کفش مشکی در منزل داشته باشد. کفش های رنگ قهوه ای و کرم نیز استایل افراد را شیک می سازد. شما با کفش قهوه ای می توانید پوشش رنگ کرم، بژ، سبز و نارنجی را با هم ترکیب کنید. قرارگیری این رنگ ها کنار هم جلوه بی نظیری در استایل ایجاد می کنند.

کفش زنانه نقره ای، کفش زنانه سفید و طوسی نیز از جمله پر استفاده ترین کفش های خانم ها است. شما می توانید لباس های رنگ روشن را با کفش سفید ست کنید. همچنین قرارگیری رنگ های سفید، آبی، مشکی، بنفش و نقره ای نیز سبک مدرن و جذابی را ایجاد می کند.

3

خرید شلوار زنانه

یکی از مشکلات همیشگی خانم ها خرید شلوار زنانه به سایز و مدل مناسب است. در واقع نمی دانند چه سبک شلواری بخرند یا نمی دانند با استایلشان پوشش کدام نوع شلوار زیباتر جلوه می کند. به همین دلیل به هنگام خرید دچار سردرگمی می شوند و نمی توانند نسبت به تصمیم خود مطمئن باشند.

شلوار زنانه یکی از پوشش های پراستفاده خانم ها در خانه و بیرون از منزل است. تنوع مدل های شلوار در فروشگاه ها آنقدر بالا است که هر فرد بسته به استایل و پوشش خود می تواند بهترین و مناسب ترین شلوار را انتخاب کند. کافی است بدانید کدام شلوار مناسب اندام ظاهری شما است. به عنوان مثال اگر قد کوتاهی دارید شلوار راسته و بلندتر از کفش قد شما را کشیده تر نشان خواهد داد. همچنین شلوارهای فاق بلند برای افرادی که قد کوتاهی دارند گزینه مناسبی می باشد.

شلواز زنانه علاوه بر زیبایی ظاهری باید کیفیت قابل قبولی داشته باشد. علاوه بر این باید متناسب با استایل فرد مورد نظر انتخاب شود. چرا که شلوار یکی از بخش های مهم استایل خانم ها شمرده شده و باید بر اساس سایر عناصر استایل انتخاب و خریداری شود. هر ساله انواع شلوار زنانه در مدل های مختلف و رنگ بندی متنوع تولید و به بازار عرضه می شود.

2

شما می توانید با خرید شلوار زنانه رنگ مشکی یا خرید یک یا دو شلوار جین در رنگ های مختلف چندین استایل متفاوت را ایجاد کنید. به طوری که ظاهر شلوار در هر استایل متفاوت به نظر برسد.

شلوار زنانه مدل راسته گاباردین یکی از شلوارهای پرکاربرد همه خانم ها است. در واقع داشتن این شلوار در رنگ مشکی موجب ساخت استایل های متعدد خواهد شد.

خرید اینترنتی شلوار و کفش زنانه

اگر به دنبال کفش و شلوار زنانه با کیفیت و قیمت مناسب هستید، می توانید با ورود به سایت فردوس آنلاین انواع مدل کفش و شلوار زنانه را مورد بررسی قرار دهید. فردوس آنلاین عرضه کننده انواع لباس های زنانه با کیفیت بالا است. شما می توانید به صورت اینترنتی ویژگی های هر محصول را مطالعه و بررسی کنید. هدف اصلی برند فردوس آنلاین عرضه محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان است. همچنین تیم فردوس آنلاین سعی کرده با قیمت گذاری مناسب امکان خرید آسان را برای مشتریان فراهم آورد.

1

در وب سایت فردوس آنلاین گاهی به مناسبت های مختلف تخفیف های ویژه اعلام خواهد شد. به طوری که مشتریان بتوانند پوشش مد نظر خود را با قیمت ارزان تر خرید کنند. برای مشاهده جدیدترین و به روزترین شلوار و کفش زنانه کافی است همین حالا وارد بخش مربوطه در سایت شوید. 7 روز ضمانت بازگشت وجه و کالا و پرداخت مبلغ درب منزل ( در استان تهران) از مزیت های خرید اینترنتی در سایت فردوس آنلاین است.

خانم ها به هنگام خرید لباس و کفش زنانه به دنبال تنوع بالا و قیمت مناسب هستند که فردوس آنلاین هم متنوع ترین لباس ها را داشته و هم اینکه قیمت های مقرون به صرفه ای برای محصولات تعیین نموده است.

نظر بدهید