Untitled-1
کافه خواندنی

بایدها و نبایدهای پوشیدن سویشرت یکی از لباس‌های زمستانی مردانه

1.89Kبازدید

تا به حال به نوع لباس زمستانی که می‌خواهید در آب و هوای سرد بپوشید، فکر کرده‌اید؟ همه‌ی ما با سر شدن هوا به دنبال لباس‌هایی هستیم که در عین راحتی بدنمان را گرم نگه دارند. معمولا آقایان با شروع هر فصل به تیپ و استایل خود اهمیت زیادی می‌دهند و دوست دارند تا در هر نوع موقعیت لباس مخصوصی را به تن داشته باشند. در فصل زمستان معمولا لباس‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها از مدل متفاوتی نیز برخوردار هستند. برای مثال کاپشن مردانه، پالتو مردانه، بارانی و کت زمستانی مردانه همه جزء لباس‌هایی هستند که علاوه بر گرم نگه داشتن بدن دارای مدل‌های متفاوت با کاربردهای مختلفی خواهند بود. سویشرت نیز یکی از انواع مدل لباس زمستانی است که با توجه به ضخامت هر کدام از مدل‌ها برای پاییز یا زمستان بسیار مناسب است. انواع مدل سویشرت مردانه اسپرت جدید در بانی مد یکی از پرکاربردترین نوع لباس زمستانی است که برای تیپ‌های اسپرت و کژوال و هم با کمی دقت برای تیپ رسمی مناسب خواهد بود. برای آن که بتوانید با پوشیدن یک سویشرت تیپ و استایل خاص خود را ایجاد کنید حتما باید یک سری بایدها و نبایدهایی را بدانید و با مدل‌های متنوع سویشرت مردانه نیز آشنایی داشته باشید.

5

آشنایی با مدل‌های متنوع سویشرت مردانه

سویشرت مردانه از آنجایی که کاربرد گرم نگه داشتن بدن را دارد با توجه به موقعیتی که قرار است پوشیده شود و همچنین میزان سردی هوا از مدل‌های متنوعی برخوردار است. امروزه سویشرت زمستانی مردانه را در مدل‌های کلاه‌دار، زیپ‌دار، دکمه‌ای و حتی جلو بسته تولید می‌کنند. همچنین جنس پارچه‌ای که برای دوخت انواع مدل سویشرت مردانه استفاده می‌شود، متفاوت است. برخی از مدل‌های سویشرت به صورت جلو بسته و کلاه‌دار طراحی می‌شود که به این مدل لباس زمستانی، هودی می‌گویند. درواقع تفاوت عمده هودی با سویشرت مردانه، جلو بسته و کلاه‌دار بودن آن است. در کنار مدل‌های متفاوتی که برای هودی مردانه در بازار وجود دارد، سویشرت نیز از تنوع بالایی برخوردار بوده به طوری که با پوشیدن هر کدام از آن‌ها می‌توانید تیپ رسمی و یا کژوال داشته باشید.

4

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

3

چگونگی داشتن استایل رسمی با پوشیدن سویشرت مردانه

یکی از دغدغه‌های آقایان در فصل زمستان آن است که چگونه با استفاده از لباس‌های پاییزه یا زمستانه بتوانند تیپ و استایل رسمی خود را حفظ کنند. سویشرت مردانه از پرطرفدارترین مدل لباس پاییزی و زمستانی است که معمولا برای تیپ و استایل‌های روزمره و اسپرت پوشیده می‌شود. با این حال ما در این مقاله سعی داریم تا یک سری بایدها و نبایدهایی را بگوییم تا شما بتوانید با پوشیدن سویشرت مردانه تیپ رسمی داشته باشید. برای داشتن یک تیپ رسمی با استفاده از سویشرت پاییزی مردانه حتما به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • یک سویشرت جلو بسته و خوش فرم، متناسب با اندام خود انتخاب کنید. حتما دقت داشته باشید که رنگ سویشرت طبیعی، ساده و بدون طرح باشد.
  • پس از انتخاب سویشرت مناسب، آن را با یک شلوار کتان جذب و یا شلوار جین ظریف با رنگ تیره ست کنید.
  • برای رسمی‌تر کردن تیپ خود می‌توانید از یک کت تک مردانه بر روی سویشرت استفاده کنید.
  • کفش انتخابی شما می‌تواند یک لوفر، کفش بندی مردانه و یا کتانی سفید و ساده باشد.

2

سویشرت مردانه برای تیپ و استایل کژوال

برای داشتن تیپ و استایل روزمره یا همان کژوال با استفاده از سویشرت مردانه دیگر محدودیت خاصی برای انتخاب مدل سویشرت نخواهید داشت. در اینجا بهتر است تا سویشرت‌هایی را انتخاب کنید که از رنگ‌های متنوع و طرح‌های جذابی برخوردار بوده و با ست و ترکیب رنگی لباس‌های دیگر شما هماهنگ باشد. یکی از جذابیت‌های سویشرت آن است که می‌توانید بر روی آن از کاپشن مردانه نیز استفاده کنید و تیپ کژوال بسیار زیبا برای خود ایجاد کنید.

آخرین نکات مهم برای پوشیدن سویشرت مردانه

به طور کلی اگر می‌خواهید جزء افراد شیک پوش باشید و در فصل زمستان یا پاییز در کنار پوشیدن لباس گرم، تیپ و استایل منحصر به فردی داشته باشید بهتر است تا به نکاتی که در آخر به شما می‌گوییم توجه کنید. همان‌طور که گفته شد سویشرت مردانه همانند انواع لباس زمستانی دیگر از قبیل پالتو، بارانی و کاپشن مردانه از مدل‌های متنوعی برخوردار است که هر کدام از آن‌ها را باید با توجه به موقعیت و نوع استایلی که مد نظر دارید، انتخاب نمایید.

1

سویشرت چند رنگ مردانه نپوشید!

برای انتخاب سویشرت و یا حتی دیگر انواع لباس پاییزی مردانه همچون هودی یا کاپشن بهتر است تا مدلی را انتخاب کنید که از ترکیب رنگ هماهنگ برخوردار باشد. درواقع رنگ سویشرت انتخابی شما تاثیر بسیار زیادی در تیپ و استایل زمستانی خواهد داشت. بنابراین به رنگ بسیار اهمیت بدهید چرا که در زمستان معمولا چند مدل لباس باهم پوشیده می‌شود و مهم است که سویشرتی که در زیر یک کت می‌پوشید از رنگ هماهنگ با کت و حتی شلوار شما برخوردار باشد.

انتخاب صحیح طرح سویشرت مردانه

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد، طرح سویشرت از مواردی است که نوع تیپ شما را تعیین می‌کند. امروزه نیز سویشرت و هودی مردانه از طرح‌های مختلفی برخوردار هستند و گاها نیز به صورت ساده تولید می‌شوند. بنابراین طرح سویشرت نیز از جمله مواردی است که شما آقایان باید در هنگام خرید حتما به آن دقت داشته باشید.

 

1 نظر

نظر بدهید