Untitled-1
کافه خواندنی

سالن عقد در کرج، ویژگی های مهم در انتخاب سالن عقد کرج

741بازدید

دفتر عقد کرج ، تمام زوج‌های جوان علاقه دارند که در هنگام ازدواج، بهترین و شیک‌ترین دفتر عقد را انتخاب نمایند. اما آیا می دانید که یک  سالن عقد در کرج خوب چه ویژگی هایی دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره  09201612463 تماس بگیرید و با مشاورین ما در تماس باشید.

آدرس ما: جهانشهر بلوار جمهورى بعد از پارک فاتح نبش کوچه جدیدى پلاک ۴ واحد ۶ طبقه سوم

 

ویژگی های انتخاب سالن عقد نقره با پذیرایی شام و ناهار

 هزینه و قیمت متناسب

اولین معیار برای انتخاب یک سالن عروسی متناسب و خوب، توجه به قیمت و هزینه های ورودی است. البته باید توجه داشت سطح کیفیت و همچنین میزان خدمات و امکاناتی که در یک سالن برقرار است، تاثیر زیادی بر هزینه ها دارد. در صورتی که قصد دارید در هزینه های عروسی صرفه جویی کنید، بهتر است یک سالن ارزان قیمت را انتخاب کنید.

3

دسترسی محضر عقد کرج و دفاتر ازدواج

تجربیات نشان می دهد از موارد ابتدایی برای انتخاب دفاتر ازدواج دسترسی آن است؛ دسترسی محضر نه فقط به محل سکونت افراد بلکه دسترسی به لحاظ فاصله مکانی مجالس پذیرایی، دفاتر عقد و محل سکونت زوجین که از مهم ترین موارد ان است.

قطعا افراد در درجه اول این موارد را در اولویت برای انتخاب قرار خواهند داد در نتیجه دفاتری که به لحاظ دسترسی سهولت افراد را در برگزاری جشن های عقد و عروسی تضمین میکنند، فرصت مناسبی برای کسب و کار خود ایجاد میکنند.

 

سفره عقد زیبا

سفره عقدی که در دفتر ازدواج پهن می شود، در شیک بودن دفتر بسیار تاثیر گذار است. بسته به اینکه شما سفره عقد سنتی یا مدرن پهن می کنید؛ باید توجه داشته باشید که این سفره با وسایل زیبا تزئین شده باشد. اگر از تزئینات مناسبی در اجزا سفره عقد استفاده نشود بخش مهمی از ارکان شیک بودن دفتر ازدواج از بین خواهد رفت.

2

محیط و فضای سالن

فضای سالن باید زیبا و دلنشین باشد. به طوری که تا زمانی که مهمانان در سالن هستند احساس راحتی داشته باشند. یک فضای باز و بزرگ که جای نشستن، قدم زدن، رقص و شادی و … را برای مهمانان فراهم کند، یکی از ویژگی های مهم یک سالن خدمات عروسی محسوب می شود.

 

 

مدیریت منظم سالن عقد کرج

وجود زمان بندی و مدیریت مناسب و منظم مراسمات عقد و عروسی از نکاته پایانی وجه تمایز دفاتر ازدواج خوب یا شیک و دفاتر نا مناسب است. برگزاری در زمان اعلام شده و منظم و خدمات و تشریفات مراسم عقد به موقع و مناسب مجالس برای میهمانان از موارد بسیار موثر در شناسایی و محبوبیت دفاتر است و فرصت های بیشتری برای جزب زوجین در آینده برای برگزاری مراسمات عقد یا عروسی ایجاد می کند.

 

 ابعاد تالار پذیرایی

باید با توجه به تعداد میهمانان خود، تعیین کنید که چه تالار پذیرایی برای شما بهترین گزینه است. اگر تعداد میمهمانان شما کم باشد، انتخاب یک تالار پذیرایی با ابعاد بزرگ نمی تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در اینصورت مراسم عروسی شما خلوت و بسیار کسل کننده بنظر می رسد. بنابراین سعی کنید با توجه به تعداد میهمانان خود تعیین کنید که کدام تالار پذیرایی برای شما مناسب تر است.

 

 

ظرفیت تالار پذیرایی

بجز ابعاد تالار پذیرایی ظرفیت تالار هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. باید تعیین کنید با توجه به تعداد میهمانانتان یک تالار پذیرایی کوچک با ظرفیت 200 نفر برای شما مناسب تر است یا یک تالار پذیرایی 1000 نفره و بزرگ؟ قطعا یک تالار بزرگ خوب برای شما، تالاریست که متناسب با تعداد میهمانان شما باشد.

 

دکوراسیون و تزییانت

داشتن تزئینات مناسب و همگام با تم مراسم از جمله مسائل بسیار مهم است. تزئینات می‌تواند شامل گل آرایی و بادکنک آرایی و حتی شمع آرایی باشد که در هرکدام از آن‌ها باید ریزه کاری‌های خاصی را مدنظر قرار داد.

گل آرایی سالن عقد و محوطه

-بادکنک آرایی

-شمع آرایی و بار شمع

 

سرویس دهی منظم و دقیق پرسنل

پذیرایی دقیق و منظم از مهمانان یکی از مهمترین ویژگی های یک سالن خوب به شمار می رود. پرسنل خدمات عروسی باید به کار خود مسلط باشند و به تمامی قسمت های سالن سر بزنند. ضمن اینکه برطرف کردن نیازهای مهمانان در اولویت است. خوشرویی و تعاملات سنجیده با مهمانان از مهمترین خصیصه های پرسنل یک سالن خوب به شمار می رود. یکی از مهمترین ویژگی های سالن عقد نقره داشتن مهماندار اختصاصی و تیم با مهارت است.

1

سرو شیرینی و نوشیدنی

ازدواج جدای از تزئینات و زیبایی محیط، باید امکان سرو انواع نوشیدنی و شیرینی را داشته باشند تا به عنوان یک دفتر ازدواج مناسب برای برگزاری جشن شناخته شوند. استفاده از انواع شیرینی ها و نوشیدنی های سرد و گرم، یکی از موارد مهمی است که دفاتر ازدواج باید به آن توجه داشته باشند.

توجه کنید که هر چه میزان هزینه ی شما بیشتر باشد، قطعا خدماتی که به شما ارائه می گردد هم بیشتر است. پس قبل از انتخاب دفتر ازدواج با چنین امکاناتی، بودجه خود را در نظر بگیرید که مبادا به مشکلی برخورد کنید یا در انتهای مراسم فقط یک هزینه ی گزاف روی دست شما گزاشته شود.

 

اتاق انتظار

از عروس و دامادها علاقه‌مند هستند که علاوه بر مراسم عقد و ازدواج سنتی، مراسم عقد آریایی را نیز داشته باشند. برای پاسخ به این نیاز برخی از محضردارها این گزینه را نیز در بین خدماتی که ارائه می‌دهند قرار داده‌اند تا افرادی که این مراسم را می‌خواهند بتوانند آن را داشته باشند.

 

سالن عقد با پذیرایی

قطعا انتخاب یک سالن عقد خوب برای تمامی عروس خانوم یک دغدغه بسیار بزرگ است، اما خبر خوب این است که سالن عقد نقره مفتخر است تا بهترین ارائه را در زیباترین شب زندگی شما ارائه کند.

چند نکته کلیدی قبل از رزرو سالن و خانه عقد

ابتدا تعداد مهمانان خود را مشخص سپس در فکر رزرو مجموعه دلخواه باشید

یک چک لیست از اموری که می بایست تا قبل از مراسم عقد خود انجام دهید داشته باشید

حتما حداقل ۳ ماه قبل، مکان دلخواه خود را رزو نمایید

درصورتی که پذیرایی دارید قبل از رزرو سالن یا خانه عقد مد نظر خود تست غذا داشته باشید

نظر بدهید