Untitled-1
کافه دکوراسیون

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

605بازدید

دستگاه تصفیه آبی که تهیه می کنیم باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتواند تمام املاح درون آب را حذف کند. آب شهری به دلیل املاح و مواد شیمیایی مضری که دارد باید به خوبی تصفیه شود تا خطری برای سلامتی ما نداشته باشد.دستگاه تصفیه آب تایوانی در بازار بهترین نوع آن ها هستند که قیمت مناسبی هم دارند.

images_1674689247

 

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران ساخت تایوان هستند که در کشور های اروپایی و سایر نقط دیگر جهان بسیار محبوب می باشند.

  • مینروا

. مینروا دارای استاندارد NSF,  گواهینامه ی  WQ, FDA  و استاندارد CE می باشد. این دستگاه از قطعات اصل تایوان و با برند Minerva ساخته شده هم چنین پمپ و مخزن آن بسیار قدرتمند و با کیفیت است و می تواند 250 لیتر آب در 24 ساعت را تصفیه کند.آب تصفیه کن مینروا که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی است املاح آب را تا 99 درصد از بین می برد. این امر توسط فرآیند اسمز معکوس در این دستگاه انجام می شود. فیلتر ممبران مینروا مارک فیلمتک آمریکایی است که به خوبی مواد مضر آب را به خود جذب می کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم مینروا وجود نماد اصالت محصول برای اطمینان از اورجینال بودن دستگاه است.  مدل های پر فروش این برند تصفیه آب 6 مرحله ای آب معدنی اسمز، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای یو وی دار و 8 مرحله ای اکسیژن ساز هستند.برند مینروا نمایندگی رسمی در ایران دارد که شرکت مینروا فیلتر می باشد به همین علت دارای ضمانت قیمت، گارانتی 12 تا 18 ماهه بدون قید و شرط تمام قطعات و خدمات پس از فروش بسیار عالی از جمله تعویض دوره ای فیلتر ها است. شما می توانید با بهترین قیمت تصفیه آب اورجینال مینروا را از مینروا فیلتر تهیه نمایید.

images_1674689285

 

  • سی سی کا

این شرکت تایوانی ابتدای کار به تولید تجهیزات دستگاه های تصفیه آب مشغول بود و با تولید انواع لوله ها، اتصالات، حوزینگ ها و فیلتر های تصفیه آب با کیفیت بسایر عالی در ادامه به ساخت دستگاه های تصفیه آب نیز روی آورد. شرکت تایوانی سی سی کا یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان دستگاه های تصفیه آب است که آن را با برند های اروپایی و آمریکایی برابر می دانند. مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز سی سی کا پر فروش ترین مدل این برند می باشد که با 8 مرحله فیلتراسیون بهترین کیفیت آب را در اختیارتان قرار می دهد.دستگاه های اسمز معکوس سی سی کا در مدل های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز تولید شده اند که دارای فیلتر ممبران 12 لایه آمریکایی، مخزن آنتی باکتریال، پمپ قوی و فیلتر های گیاهی می باشند.

  • سافت واتر

سافت واتر  بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب در دنیا می باشد. این برند در ابتدا تصفیه آب های اولترا فیلتراسیون را تولید کرد که تنها رسوبات آب را حذف می کرد و بدون برق و مخزن بودند. پس از اختراع سیستم اسمز معکوس و ضرورت حذف املاح و سختی آب، شروع به تولید تصفیه آب هایی با این فناوری کرد. یکی از شرکت های تایوانی معروف و با سابقه ی سازنده تصفیه آب سافت واتر است. این شرکت دارای استاندارد سازمان جهانی بهداشت است و کاملا استاندارد می باشد. شرکت سافت واتر برای تولید دستگاه های خود از به جدیدترین فناوری ها و بهترین متخصصان این رشته استفاده می کند. . پمپ قدرتمند و مخزن با کیفیت آنتی باکتریال از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد. مدل های 6 الی 8 مرحله ای دارای سیستم های قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز از انواع دستگاه سافت واتر هستند که بهترین آن تصفیه آب اکسیژن ساز 8 مرحله ای است که علاوه بر کاهش املاح و سختی آب، آن را یونیزه کرده و خواص ضد سرطانی به آن می دهد و در مرحله ی آخر اکسیژن آب را بالا برده که این کار باعث آب رسانی بیشتر به بدن و افزایش انرژی در طول روز می شود. دستگاه های سافت واتر مقرون به صرفه نیز هستند. فیلتر ممبران اسمز معکوس 12 لایه ی این دستگاه  املاح آب را تا ریز ترین اندازه ها از بین می ببرد. برای خرید تصفیه آب اورجینال سافت واتر به وب سایت مینروا فیلتر مراجعه نمایید.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

بسیاری از دستگاه های موجود در بازار تقلبی هستند که قیمت بسیار ارزانی دارند و همین امر باعث می شود تا افراد فریب این قیمت را بخورند و آن را خریداری کنند. این دستگاه ها از نظر قدرت تصفیه ضعیف اند و قطعات آن ها استاندارد نمی باشند. به همین علت برای سلامتی ما مضر می باشند . قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در بازار متفاوت است و  به عوامل بسیاری هم چون برند، تعداد مراحل دستگاه، نوع سیستم به کار رفته و نوع خدمات پس از فروش و گارانتی آن وابسته است. شرکت مینروا فیلتر  نمایندگی رسمی برند مینروا نیز هست که علاوه بر قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها را نیز به شما ارائه خواهد کرد.جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل می توانید به وب سایت مینروا فیلتر مراجعه کنید و قیمت روز آن ها را مشاهده نمایید و یا با شماره تلفن های مینروا فیلتر تماس حاصل کنید.

images_1674689305

 

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب

شرکت مینروا فیلتر کارشناسان فروش حرفه ای دارد که در تلاش اند بهترین کیفیت و خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهند. شرکت مینروا فیلتر در زمینه ی فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی سابقه ی فعالیت زیادی دارد و  نمایندگی بهترین برند دستگاه تصفیه آب یعنی مینروا می باشد. این شرکت بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب را به مشتریان خود ارائه می دهد. جهت مشاهده قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی در مینروا فیلتر به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

مشاورین مجموعه مینروا فیلتر همه روزه جهت ارائه مشاوره رایگان خرید و پاسخگویی به سوالات شما آماده ی خدمت رسانی می باشند تا بهترین دستگاه را با توجه به بودجه ی شما پیشنهاد دهند.مینروا فیلتر خدماتی هم چون گارانتی یک ساله طلایی شرکت، خدمات پس از فروش، تعویض های دوره ای فیلتر های تصفیه آب و ارسال و نصب رایگان در استان ها ی تهران و البرز  را به خریداران عزیز ارائه می دهد. هم چنین وب سایت فروشگاه مینروا فیلتر ، این امکان را برای خریداران محترم فراهم کرده که به راحتی بتوانند اطلاعات محصولات موجود را مطالعه و با مقایسه ی آن ها با یکدیگر محصول مورد نظرشان را در کوتاه ترین زمان آنلاین خریداری نمایند.

نظر بدهید