shalvar-sefid (8)
کافه خواندنی

ست تابستانی با شلوار سفید

578بازدید

در فصل تابستان برای تیپ روزمره خود، از پیراهن‌های رنگارنگ و شلوار سفید استفاده کنید.
شلوار سفید در واقع یک لباس تابستانی محسوب می‌شود. این روزها شلوارهای سفید را می‌توان در طرح‌های کلاسیک، چروک و… در بازار پیدا کرد. اما اگر نمی‌دانید با شلوار سفید باید چه لباسی بپوشید این مطلب برای شما مفید خواهد بود. ست کردن شلوار سفید راه و روش خاص خودش را دارد. با ماهمراه باشید.

تی‌شرت تک‌رنگ

ست کردن شلوار سفید

می‌توانید شلوارهای سفید خود را با یک تی‌شرت یا بلوز تک‌رنگ ست کنید. تی‌شرت طرح دار هم با شلوار سفید ظاهر جذابی به شما خواهد بخشید. برای اینکه با اعتمادبه‌نفس و شیک‌تر به نظر برسید از یک تی‌شرت مشکی استفاده کنید.

ست کردن شلوار سفید با پیراهن جین

ست کردن شلوار سفید

ما به شما ست شلوار سفید و پیراهن جین را پیشنهاد می‌دهیم. می‌توانید پیراهن را درون شلوار گذاشته و یا آن را روی شلوار بیندازید.

ست ملوانی

ست کردن شلوار سفید

اگر دوست دارید شبیه به یک ملوان به نظر برسید، سعی کنید از یک پیراهن سرمه‌ای با راه‌راه‌های سفید استفاده کنید. حتی می‌توانید یک پیراهن دکمه‌دار آبی، شلوار جین و صندل‌های سفید بپوشید.

استایل تک‌رنگ سفید

ست کردن شلوار سفید

استفاده از بالاتنه و پایین‌تنه‌ کاملاً سفید یک استایل تک‌رنگ جذاب ایجاد خواهد کرد. برای تنوع از جنس پارچه‌های مختلف استفاده کنید. همچنین به جای کفش و کتانی سفید می‌توانید از یک کفش با رنگ روشن و ملایم استفاده کنید.

ست کردن شلوار سفید در تابستان

ست کردن شلوار سفید

یک تاپ گل‌دار و شلوار جین جذب سفید ظاهری زیبا و جذاب برای شما فراهم خواهند کرد. یک کفش با پاشنه متوسط به رنگ برنزی همان چیزی است که این ست را تکمیل می‌کند. به یاد داشته باشید که پارچه‌های ابریشم، کش بافت و نخی بهترین انتخاب‌های فصل گرما هستند که می‌توانند شما را خنک نگه دارند.

در مجالس چطور شلوار سفید بپوشیم؟

ست کردن شلوار سفید

ست پیشنهادی ما یک شلوار سفید ساده به همراه یک تاپ و لباس مجلسی است. درصورتی‌که هوا خنک است هم می‌توانید از یک جلیقه بلند استفاده کنید. برای این ست به یک تاپ مشکی، یک کت مشکی، کفش پاشنه‌بلند مجلسی و یک شلوار سفید احتیاج خواهید داشت.

نقش مهم جوراب در ست کردن شلوار سفید

اگر استایل شما به صورتی است که جوراب‌هایتان دیده می‌شوند از جوراب سفید استفاده کنید. اگر به دنبال تغییر دادن رنگ پوشش خود هستید از جوراب‌های پررنگ استفاده کنید. همچنین درصورتی‌که اعتمادبه‌نفس کافی دارید، جوراب‌های طرح دار و رنگی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کمربند

ست کردن شلوار سفید

کمربند خود را با دیگر لباس‌هایتان هماهنگ کنید. کمربند سفید را برای یک ست تک‌رنگ کاملاً سفید به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اهمیت لباس‌زیر در ست کردن شلوار سفید

از لباس‌زیری استفاده کنید که هم‌رنگ پوست شما باشد. پس سعی کنید نزدیک‌ترین رنگ لباس‌زیر با رنگ پوست خود را انتخاب کنید. لباس‌زیر معمولاً در برابر پوست شما کنتراست زیادی ایجاد می‌کند. استفاده از لباس‌زیرهای بدون درز و کوتاه نیز ایده‌ خوبی است چراکه باعث می‌شود لباس‌زیرتان به‌هیچ‌عنوان دیده نشود.

پیکاک

نظر بدهید