انواع مصنوعات چوبی
کافه دکوراسیون

انواع مصنوعات چوبی ساخته شده در دکوچید

648بازدید

در همه خانه ها می توان انواع مصنوعات چوبی را در هر شکل و رنگی دید در همه خانه ها چه کوچک و چه بزرگ سرویس چوب یکی از ملزومات است. این اکسسوری ها علاوه بر لازم بودن باید شیک هم باشند.

مثلا مبلمانی که یکی از وسایل چوبی هر خانه است در مرکز خانه قرار می گیرد و جدای از وظیفه باید زیبا باشد زیرا همه وسایل با آن مطابقت دارند. پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات دکوچید است که که انواع مصنوعات چوبی را با بهترین کیفیت و به صورت اقساطی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

قبل از صحبت در مورد انواع مصنوعات چوبی، بهتر است بدانید که مصنوعات چوبی شامل چه مواردی است:

سرویس خواب

میز تحریر

کمد

جاکفشی

کتابخانه

و …

در ادامه با هر یک از مصنوعات چوبی آشنا خواهیم شد.

سرویس خواب

یکی از لوازم مهم در هر اتاق خواب، تخت خواب است. اگر می خواهید اتاقی زیبا داشته باشید، باید در انتخاب تخت خواب دقیق باشید.

سرویس خواب ایده آل شامل : تخت خواب دو نفره، میز توالت و میز کنار تخت است. به جز زیبایی در خرید سرویس باید به نکاتی دیگر نیز توجه کنید.

در مرحله اول باید نوع مواد که در سرویس خواب استفاده می شود را انتخاب کنید. متریال سرویس خواب شامل: ام دی اف، ملامین، براق، راش و گردو می باشد. که با توجه به بودجه و نوع استفاده باید تصمیم بگیرید چه جنسی را استفاده کنید

مرحله دوم انتخاب سبک و رنگ تخت است. سرویس خواب دارای انواع مختلفی از قبیل: کلاسیک، مدرن، سلطنتی، چسترو … شما باید با توجه به سلیقه خود مدل  و رنگ را انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ روتختی بهتر است رنگی را انتخاب کنید که دلتان درد نکند و از مد نمی افتد و به راحتی می توانید آن را با سایر وسایل اتاقتان هماهنگ کنید.

بهترین رنگی که می توانید استفاده کنید رنگ های خنثی هستند، بسیار زیبا هستند و  همیشه بروز هستند. پس از خرید سرویس یک تشک مناسب برای تخت خود بخرید و سعی کنید هنگام خواب آرامش و آسایش را به دست آورید.

انواع مصنوعات چوبی

میز تحریر

یکی دیگر از انواع مصنوعات چوبی پرکاربرد میز تحریر است. امروزه به دلیل بیماری ها و آلودگی هوا بسیاری از افراد کار خود را در خانه انجام می‌دهند یا دانش‌آموزان تمام مطالعات خود را از خانه انجام می‌دهند. به همین دلیل خرید میز یکی از مسئولیت مهم است. با خرید میز تحریر می توانید تمامی فعالیت های روزانه خود را آسان و بدون دردسر کنید و نگران خستگی و درد ستون فقرات خود نباشید.

میز تحریر

کمد

با توجه به کمبود فضا در آپارتمان ها و تعداد افراد ساکن در یک خانه، همه افراد برای نگهداری وسایل خود نیاز به کمد دارند. اگر بخواهند تمام وسایل اتاق را نگه دارند، تمام فضای اتاق پر می شود و شکل نامنظمی به خود می گیرد، پس نگران کمبود فضا و شلوغی خانه خود نباشید شما در دکوچید می توانید انواع کمد درب ریلی را تهیه کنید که مخصوص فضا های کوچک است.

مصنوعات چوبی کمد

جا کفشی

بهترین وسیله برای یک خانه جاکفشی است. در آپارتمان های کوچک که همیشه کفش ها نامرتب در جلوی خانه قرار می گیرند بهتر است که یک جاکفشی وجود داشته باشد تا جلوی خانه نظم داشته باشد.

جاکفشی

دراور

دراور یکی از کاربردی‌ترین و اغلب شیک‌ترین انواع مصنوعات چوبی است. قد بلند یا کوتاه، باریک یا پهن، می‌توان از یک کمد کشو خیلی بیشتر از نگهداری لباس استفاده کرد. این می تواند بسیاری از اشیاء کوچک خانگی را در خود جای دهد تا به شما کمک کند فضایی تمیزتر و سازماندهی شده داشته باشید. این قطعه ای است که در آن می توانید خلاقیت خود را نیز با اصلاح، دکوپاژ یا تنظیم مجدد اجزا برای طراحی ظاهری کاملا جدید کشف کنید.

انواع مصنوعات چوبی دراور

کتابخانه

اگرچه ممکن است در عصر دیجیتال باشیم، اما هیچ فناوری نمی تواند با احساس یک کتاب خوب در دستان شما مقایسه شود. ما می خواهیم حجم های مورد علاقه خود را در فضایی راحت، شخصی و منحصر به فرد به نمایش بگذاریم. در حالی که کتابخانه های عمومی و دانشگاهی اغلب وسیع و پر از شکوه هستند، کتابخانه های خانگی صمیمی تر هستند (اما نه کمتر زرق و برق دار). اتاق می تواند رسمی و شیک یا رنگارنگ و دنج باشد، و نقاط کانونی شیک مانند شومینه، میز، یا محل نشستن راحت، چیزها را به اندازه حجم های موجود در قفسه ها جالب نگه می دارد.

کتابخانه

میز آرایش

گاهی اوقات مانند یک مبلمان غیر ضروری به نظر می رسد، اما اینطور نیست؟ دلایل خوبی برای سرمایه گذاری روی میز آرایش وجود دارد. برخی از آنها ممکن است شما را شگفت زده کنند.

فضای شخصی را دریافت کنید که هیچ کس دیگری اجازه استفاده از آن را ندارد. این می تواند به ویژه در یک خانه خانوادگی شلوغ خوشحال کننده باشد. بچه ها اتاق خواب خود را دارند، اما والدین اغلب فضای جداگانه ندارند. یک میز آرایش می تواند به همین شکل تبدیل شود.

میز آرایش

پاتختی

پاتختی یکی از مصنوعات چوبی ضروری برای اتاق خواب است، به ویژه میزهای کنار تخت کوچک کمک بزرگی در یک فضای جمع و جور هستند. خواه به دنبال یک میز کنار تخت باریک برای کاهش ردپای مبلمان خود باشید، یک واحد کنار تخت شناور برای نگه داشتن وسایل ضروری شب و دور از تخت خود، یا چیزی با فضای ذخیره سازی مخفی فراوان  پاتختی بهترین گزینه است.

نظر بدهید