خرید اینترنتی
کافه خواندنی

آشنایی با سایت پاساژ و خدمات آن

877بازدید

در سال های اخیر به دلیل مشغله بسیاری از مردم استفاده از خدمات آنلاین رواج بسیاری یافته است. پلتفرم پاساژ به عنوان متنوع ترین مرکز خرید مد و پوشاک، امکان خریدی آسان و مطمئن را از بین متنوع ترین محصولات در دسته بندی های پوشاک، آرایشی و بهداشتی برای مشتریان خود فراهم کرده است.

این فروشگاه اینترنتی معتبر از سال های اولیه فعالیت خود تا کنون توانسته است فروشگاه ها و خریداران زیادی را به پلتفرم خود اضافه کند و هم اکنون در صدر لیست فروشگاه­های اینترنتی ایرانی قرار دارد.

 

معرفی سایت پاساژ

فروشگاه پاساژ یک بازار خرید و فروش گسترده آنلاین با تعداد زیادی فروشگاه در طیف های گوناگون است که عملکرد آن مشابه یک مجتمع تجاری می باشد. هر فرد می تواند به راحتی در پاساژ فروشگاهی با نام و برند خود ثبت و محصولات خود را عرضه نماید.

در پاساژ، فروشگاه های بسیار زیادی فعالیت می کنند و فروشندگان، سرویس پاساژ را به صورت رایگان در اختیار دارند. همچنین هیچ کارمزدی برای فروش محصول از فروشنده دریافت نمی شود. تمام هدف فعالیت این بازار باعث ایجاد اعتماد و صداقت میان خریدار و فروشنده است.

فروشگاه آنلاین پاساژ

 

امکان افزایش فروش و کسب درآمد از طریق فعالیت در سایت پاساژ

فروشندگان و کاربرانی که در فروشگاه آنلاین پاساژ فعالیت می کنند، محصولات خود را در این فروشگاه برای افزایش فروش عرضه می کنند و خریداران با مراجعه به سایت با تنوع زیادی از محصولات رو به رو میشوند. به همین دلیل کسب درآمد با فعالیت در این فروشگاه آسان تر است.

همچنین کاربر می تواند به سادگی تمام آن چه را که نیاز دارد با جزئیات کامل در فروشگاه بررسی کند و با فروشنده ارتباط برقرار کند.

افرادی هم که تمایل دارند در این مجموعه فعالیتی غیر از فروشندگی داشته باشند، می توانند محصولات مجموعه را به اشتراک بگذارند و از بقیه برای خرید دعوت کنند که از این طریق در سود حاصل از کالای خریداری شده، سهیم می شوند و به درآمد می­رسند.

 

دسته بندی محصولات در فروشگاه اینترنتی پاساژ

فروشگاه اینترنتی پاساژ محصولات خود را در دسته بندی های خاصی برای مشتری عرضه می کند. شما با مراجعه به سایت پاساژ ابتدا این دسته بندی ها را مشاهده می کنید و پس از انتخاب یکی از آن ها به فروشگاه و محصولات مختلف آن  دسته هدایت می‌ شوید.

دسته بندی های اصلی این مجموعه شامل لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، مانتو، کیف و کفش، لباس بچگانه، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و… است.

 

مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی پاساژ

خرید از این فروشگاه اینترنتی، برای کاربران مزیت های مختلفی دارد.

 

خرید محصول به صورت مجازی یا حضوری

فروشگاه های فعال در مجموعه پاساژ محصولات خود را هم به صورت مجازی به فروش می رسانند و هم حضوری در سطح شهر فعالیت دارند. به همین دلیل شما می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی خرید کنید. همچنین می توانید به سطح شهر بروید و محصول مورد نظر را حضوری در فروشگاه ببینید.

برخی از فروشگاه ها هستند که ممکن است با شهر شما فاصله داشته باشند و امکان مراجعه به آن ها دشوار باشد. برای این موارد نیز می توانید محصول مورد نظر را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قوانین فروشگاه پاساژ در زمینه ارسال سفارشات برای فروشندگان بسیار سختگیرانه است که نشان دهنده اهمیت رضایت مشتریان است.

خرید اینترنتی

تنوع زیاد محصولات

در فروشگاه اینترنتی پاساژ انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه و بزرگسال به فروش می­ رسد. بنابراین افراد از هر سلیقه‌ای می­توانند از این مجموعه خرید کنند. همچنین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی نیز بسیار متنوع است و پاسخگوی نیاز مشتریان است.

این فروشگاه اینترنتی جز نمونه های بسیار معتبر فروشگاه های آنلاین در کشور است که در حوزه بررسی و تحلیل، فروش کالا و محصولات گوناگون فعالیت گسترده دارد.

 

قیمت مقرون به صرفه

قیمت های خرید از این مجموعه بسیار مناسب است؛ چرا که امکان فروش اینترنتی برای فروشنده، باعث افزایش سود می شود. همچنین فروشنده با استفاده از برخی سیاست گذاری ها مانند تخفیف های دوره ای، می تواند میزان فروش محصولات خود را افزایش دهد.

در این شرایط مشتری با دیدن قیمت های مناسب برای خرید بیشتر، ترغیب می شود و حتی ممکن است برخی از محصولات را با تعداد بیشتری خریداری کند. همچنین خریدار قیمت های مناسب را به اطرافیان خود نیز پیشنهاد می دهد و این روند برای هر دو طرف برد – برد است.

 

امکان خرید آسان

شما از طریق مجموعه آنلاین پاساژ نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه ها ندارید و می توانید محصول مورد نظر را در خانه بررسی کنید و پس از پرداخت هزینه آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 

امکان بررسی جزئیات محصولات

از مزیت های اصلی خرید از فروشگاه اینترنتی پاساژ می توان به این مورد اشاره کرد که بررسی و مقایسه محصولات و فروشگاه­ها به آسانی انجام می­شود. در حالی که در خریدهای حضوری این امکان برای افراد وجود ندارد و بسیاری از جزئیات فراموش می شوند. شما می توانید برندهای مختلف و قیمت آن ها را در یک فروشگاه بررسی کنید و نظرات کاربران را درباره آن ها بدانید.

سپس با مراجعه به فروشگاه دیگر، خدمات آن را بررسی کنید و در نهایت پس از مقایسه این دو، محصول مورد نظر را بخرید.

فروشگاه اینترنتی

باشگاه مشتریان سایت پاساژ

این فروشگاه اینترنتی برای اینکه با مشتریان فعال خود به صورت مداوم در ارتباط باشند، یک بخش به عنوان پاساژ کلاب راه اندازی کرده است. افرادی که به طور مداوم در حال خرید هستند، می توانند در این کلاب حساب شخصی خود را داشته باشند.

سپس با انجام هر خرید از مجموعه سکه بگیرند و آن ها را به کد تخفیف تبدیل کنند. در این شرایط هنگام خرید می توانند برخی از محصولات را با قیمت پایین تر بخرند و از کد تخفیف خود استفاده کنند.

این مشتریان می توانند درباره فعالیت های سایت پاساژ نظر خود را ثبت کنند و فروشندگان مختلف را دنبال کنند که در این شرایط نیز سکه دریافت می کنند. کد تخفیف در این مجموعه توسط فروشنده به مشتری ارسال می شود و از این طریق امکان برقراری ارتباط میان آن ها وجود دارد. هدف کلی این مجموعه ایجاد رضایت مندی بالا در مشتریان خود است.

 

نحوه ارسال محصولات

شما می توانید محصولات مورد نظرتان را از وب سایت پاساژ سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. برخی از فروشگاه ها بر اساس میزان خرید شما و تعیین یک حد قیمت، محصولات را رایگان ارسال می کنند.

اما در حالت کلی می توان گفت تمام فرایند خرید و ارسال محصول برای خریدار مقرون به صرفه است. همچنین در صورت نارضایتی امکان بازگشت و مرجوع کالا وجود دارد و هزینه واریز شده توسط خریدار، به طور کامل پس داده می­شود.

 

تهیه محصولات مختلف از فروشگاه پاساژ

این مجموعه انواع مختلف محصولات پوشاک و بهداشتی را برای خرید و بازدید کاربران آماده کرده است. در این مجموعه فروشگاه های مختلفی فعالیت می کنند که شما می توانید به آن ها مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خودتان را با قیمت مناسب سفارش دهید.

محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی پاساژ در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود. برای بررسی بیشتر می توانید به سایت پاساژ مراجعه کنید و لوازم مختلف مورد نظرتان را از این طریق تهیه کنید.

نظر بدهید