تیشرت بادی اسپینر
مدل لباس مردانه

بهترین برند تیشرت مردانه چیست؟ معرفی 6 تیشرت مردانه مارک

826بازدید

تیشرت‌ها پرکاربردترین و راحت‌ترین آیتم‌ برای ست کردن لباس هستند. پوشیدن هر نوع تیشرت با یک شلوار جین ترکیبی است که هیچگاه شما را ناامید نمی‌کند. قطعا بهترین انتخاب برای پوشش روزمره و موقعیت‌های مختلف در فصول گرم سال، تیشرت‌ها هستند. برند‌های داخلی و خارجی زیادی اقدام به تولید تی‌شرت در طرح‌ها و مدل‌های مختلف کرده‌اند. اما بهترین برند تیشرت مردانه کدام است؟ در این مطلب به معرفی بهترین تیشرت مارک می پردازیم.

بهترین مارک تیشرت مردانه

بهترین برند تیشرت مردانه ایرانی و خارجی

این روز ها برند های تیشرت ایرانی کیفیت و تنوع بسیار خوبی را در تولیدات خود رقم زده اند ؛ این نکته باعث شده تا تیشرت مردانه خارجی که در گذشته طرفداران زیادی داشت ، این روزها تبدیل به گزینه آخر برای خرید تیشرت شده باشد. در اینجا قصد داریم تا 6 تیشرت مردانه مارک ایرانی و خارجی را معرفی کنیم.

 

 

1- بادی اسپینر (bodyspinner)

تیشرت بادی اسپینر

برند بادی اسپینر از برندهای شناخته شده و معروف در تولید تیشرت مردانه است. شرکت تن ریس پوشش تدبیر، در صنعت مد و پوشاک بیش از 10 سال سابقه دارد و و با 43 شعبه در سراسر ایران، مشغول به فعالیت است. بادی‌اسپینر، شامل مجموعه‌ای از متنوع‌ترین و به‌روزترین مدل‌های تیشرت‌های مردانه می‌باشد. طراحی زیبا در کنار کیفیت بالا، این برند را محبوب کرده و می‌توان اظهار کرد که تیشرت‌ها و پولوشرت‌های بادی اسپینر از بهترین تیشرت مردانه مارک هستند.

تیشرت های مردانه بادی اسپینر بین 200 تا 500 هزار تومان است.

2- آر ان اس (rnsclothes)

تیشرت آر اِن اِس

آر ان اس از دیگر برند‌های ایرانی تولید‌کننده لباس است که تنوع بالایی از تی شرت‌های مردانه را نیز تولید می‌کند. محصولات RNS از جنس‌های مختلفی مانند الیاف نخی، پنبه‌ای و … تولید می‌شوند.

گفتنی است در تولیدات این شرکت از رنگ های طبیعی استفاده می شود. قیمت این محصولات بین 200 تا 400 هزار تومان می باشد.

3- باینت (baynet)

سومین برندی که میخواهیم به شما معرفی کنیم، باینت است. تیشرت و پولوشرت تولید شده توسط این شرکت از جنس‌های مختلف مثل نخ، چنبه، جودون و … است که در مدل ها و طرح های مختلف تولید می شود. قیمت محصولات این برند نسبت به کیفیت و تنوعی که دارد بسیار مناسب است. محصولات این مارک از عالی‌ترین گزنیه‌ها برای استفاده روزمره هستند..

تیشرت باینت

4- وب پوش (webpoosh)

وب پوش از برند‌های مطرح تولید‌کننده پوشاک مردانه در ایران است. این برند در تولیدات خود از مواد اولیه باکیفیت استفاده کرده و محصولاتی متنوع و کاربردی تولید می‌کند. محصولات وب پوش دارای مقاومت بالا و ماندگاری رنگ هستند، پس نگران اتفاقاتی مثل کوچک شدن پارچه لباس به مرور زمان نباشید!

تیشرت مردانه وب پوش

شما می توانید انواع تیشرت های مردانه نظیر: آستین کوتاه، آستین بلند، ساده، طرحدار، یقه گرد و… را در طرح ها و انواع متنوع از فروشگاه اینترنتی وب پوش به نشانی webpoosh.com انتخاب و خرید کنید.

5- ال سی وایکیکی  (LCWaikiki)

تیشرت مردانه ال سی وایکیکی

ال سی وایکیکی Lc Waikiki یک برند محبوب پوشاک، کفش و اکسسوری مردانه و زنانه است. این برند در فرانسه متولد و سپس به ترکیه منتقل شد، قدمتی 32 ساله دارد. به جرات میتوان گفت بهترین مارک تیشرت مردانه خارجی که در ایران موجود است، ال سی واکیکی است. تیشرت های این برند در مدل های متنوع و با کیفیت مناسب در بازار موجود هستند.

گفتنی است تیشرت های ساده ال سی در رنگ های مختلف، در بین مشتریان آن بسیار پرطرفدار است.

6-زاگرس پوش (Zagrospoosh)

شاید اسم برند زاگرس پوش را پیشتر جزو برندهای کت و شلوار شنیده باشید،  اما بد نیست بدانید این برند در تولید سایر پوشاک مردانه ، مثل پیراهن ، شلوار و تیشرت مردانه نیز فعالیت می کند.

پلوشرت زاگرس پوش

تیشرت و پلوشرت زاگرس پوش با استفاده از بهترین پارچه ها و در رنگ بندی متنوع تولید می شوند.

سخن آخر

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم، در این مطلب به معرفی بهترین مارک تیشرت مردانه پرداختیم شما میخواهیم در کامل کردن این لیست به ما کمک کنید و اگر تجربه ی خرید تیشرت مارک را دارید آن را با ما در میان بگذارید.

2 نظر

  1. طرح هایی که تیشرت های بادی اسپینر داره توی ایرانیه خوب و جذابه ، از نظر کیفیت هم قابل قبوله واقعا ، البته من تیشرت های ساده و رنگی وب پوش هم گرفتم از اونا هم راضیم ، جنس پارچه خوبه

  2. توی بهترین برند تیشرت مردانه ، تیشرت های اسپیور هم به نظرم میتونستید بیارید ، من چند رنگشو داریم نسبت به قیمتی که داره واقعا کیفیتش خوبه
    همچنین تیشرت های برند زی هم کیفیت مناسبی داره

نظر بدهید