Untitled-1
کافه خواندنی

اگر شما نیز جزو افراد شیک‌پوش نیستید و به ظاهر خود اهمیت نمیدهید، فروشگاه ساکس شاپ را فراموش کنید!

933بازدید

جوراب یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های استایل هر فردی به‌حساب می‌آید. وجود جوراب، علاوه بر زیبایی و تکمیل استایل هر فرد برای سلامتی و محافظت از پا ضروری است. خرید هر نوع جوراب مانند  جوراب فانتزی زنانه برای شیک‌پوشان الزامی بوده و نیاز به دانستن برخی نکات دارد.

اگر شما نیز جزو افراد شیک‌پوش هستید و به ظاهر خود اهمیت می‌دهید، ادامه این مطلب می‌تواند شما را در رابطه ‌با خرید جوراب فانتزی زنانه راهنمایی کند. همچنین در این مطلب به کاربرد و عوامل تأثیرگذار بر قیمت جوراب مچی زنانه و جوراب کالج زنانه پرداخته است.

آشنایی با انواع جوراب

جوراب‌ها باتوجه‌به کاربردهای متفاوتی که دارند در انواع و اشکال مختلفی تولید می‌شوند که در ادامه این بخش با انواع جوراب‌های زنانه و مناسب‌ترین گزینه برای خرید جوراب فانتزی زنانه آشنا خواهید شد.

انواع جوراب زنانه در حالت کلی عبارت‌اند از:

  • جوراب مچی
  • جوراب کالج
  • جوراب نیم ساق
  • جوراب ساق‌دار
  • جوراب قوزکی

چرا باید از جوراب استفاده کنیم؟

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، پوشیدن جوراب علاوه بر زیبایی ظاهر باعث حفاظت و سلامت پاها می‌شود. جوراب رطوبت پاها را جذب می‌کند، باعث خشک ماندن پاها و جلوگیری از رشد انواع قارچ در پا و لای انگشتان می‌شود.

جوراب از ساییده شدن پاها و انگشتان پا توسط کفش جلوگیری کرده و عاملی برای گرم ماندن پا و همچنین مانعی برای سرمازدگی به شمار می‌رود. پوشیدن جوراب به گردش خون بدن و پاها کمک کرده و از زخم، تاول و خستگی پاها در طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند.

معرفی جوراب فانتزی زنانه و دو نوع از پرطرفدارترین جوراب‌ها در بین بانوان

اگر بخواهیم به زبان ساده جوراب فانتزی زنانه را تعریف کنیم باید بگوییم که جوراب فانتزی همان جوراب‌های طرح‌دار و رنگی هستند که هنگام پوشیدن و نگاه‌کردن به آن‌ها احساس خوب و متفاوتی به افراد منتقل می‌شود.

برای خرید جوراب فانتزی زنانه کافی است تا تنها به سلیقه خود اعتماد کرده و جورابی را تهیه کنید که به هنگام نگاه‌کردن به آن احساس شادی را تجربه کنید. استفاده از جوراب فانتزی علاوه بر ایجاد احساس متفاوت تأثیری مثبت بر استایل نیز دارد.

همچنین برای خرید جوراب فانتزی زنانه رنگ و نوع لباس باید موردتوجه قرار گیرد و طرح جوراب متناسب با آن‌ها انتخاب و خریداری شوند.

نکته‌ای که قابل‌ذکر و توجه است اهمیت پوشیدن جوراب برای حفظ سلامتی و بهداشت پا است، برای داشتن ظاهر زیبا و دیده نشدن جوراب هنگام پوشیدن کفش نباید جوراب را کنار گذاشت؛ چراکه این البسه در طرح، انواع و اندازه‌های متفاوت تولید و در بازارها عرضه می‌شوند.

در ادامه به معرفی دو نوع از محبوب‌ترین نوع جوراب‌های فانتزی زنانه پرداخته‌شده است که با وجود آن‌ها ظاهری آراسته و زیباتر پیدا خواهید کرد.

جوراب کالج به چه نوع جورابی گفته می‌شود و چه کاربردی دارد؟

جوراب‌ها در انواع و اشکال مختلفی تولید می‌شوند. جوراب کالج محبوبیت زیادی در بین خریداران و مصرف‌کنندگان دارد. جوراب کالج همانند کفش کالج بوده و از ساق بلند برخوردار نیست. جوراب کالج در بین برخی از افراد به جوراب کفشی نیز معروف است.

برخی از کفش‌ها مانند کفش کالج به‌گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که پوشیدن جوراب با آن، ظاهر و استایل زیبایی را به فرد نمی‌بخشد. در این مواقع جوراب کالج که ساق بلند ندارد و فقط روی پا را می‌پوشاند و هنگام پوشیدن کفش دیده نمی‌شود، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

پوشیدن جوراب کالج زنانه با انواع کفش‌ها علاوه بر استایل و ظاهر شیک باعث حفظ بهداشت پاها و سلامت آن‌ها می‌شود. به‌طورکلی جورابی که ساق بلند و رویه نداشته باشد، جوراب کالج نام دارد. عموماً از کف پاها هنگام پوشیدن کفش حفاظت می‌کند. این نوع جوراب در رنگ‌های متفاوت در فروشگاه جوراب ساکس شاپ موجود است که می‌توانید با توجه به رنگ کفش خود از آن‌ها استفاده نمایید.

image_1649749755

 

جوراب مچی زنانه به چه نوع جورابی گفته می‌شود؟

جوراب فانتزی زنانه در شکل، اندازه و انواع مختلف تولید می‌شود که جوراب مچی زنانه نیز از دسته جوراب‌های فانتزی به شمار می‌رود. همان‌طور که از نامش قابل‌فهم است، اندازه این نوع جوراب فانتزی زنانه تا یک سانتیمتر بالاتر از مچ پا می‌رسد.

اغلب ورزشکاران از جوراب‌های مچی استفاده می‌کنند، اما پوشیدن این نوع جوراب برای تمامی افراد بلامانع بوده و برای خانم‌های شیک‌پوش پیشنهاد می‌شود. همچنین در صورت مصمم بودن به خرید جوراب مچی زنانه محصولات فروشگاه ساکس شاپ را از دست ندهید. در خرید اول هم میتوانید 15درصد تخفیف داشته باشید.

راهنمایی و نکات مهم هنگام خرید جوراب فانتزی زنانه

نکات زیر به شما کمک می‌کند بهترین گزینه برای استایل خود انتخاب کنید:

  • جنس جوراب از مهم‌ترین پارامترهای قابل‌توجه به هنگام خرید جوراب است. عموماً جورابی که جنس آن از نخ پنبه باشد، از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • اگر به زیبایی و ظرافت جوراب اهمیت می‌دهید باید به هنگام خرید، جوراب خود را متناسب با رنگ و نوع لباسی که دارید، انتخاب کنید تا ظاهری جذاب داشته باشید.
  • انتخاب نوع مدل جوراب نیز از مهم‌ترین نکات برای خرید به شمار می‌رود.
  • بررسی دوخت جوراب می‌تواند در انتخاب جوراب مناسب تأثیرگذار باشد.
  • هنگام خرید جوراب باید به سایز آن توجه کنید تا جورابی که انتخاب کرده‌اید، اندازه پایتان باشد؛ در غیر این صورت هنگام پوشیدن احساس ناخوشایندی خواهید داشت.

جنس جوراب از چیست؟

جوراب‌ها همان‌طور که انواع مختلفی دارند در جنس‌های متفاوتی نیز تولید می‌شوند که در این قسمت موردبررسی قرارگرفته‌اند.

جنس نخ پنبه‌

استفاده از الیاف نخ پنبه در تولید جوراب باعث افزایش دوام محصولات نهایی می‌شود. جوراب‌هایی که جنس آن‌ها از نخ پنبه باشد، به‌راحتی قابل شستشو با هر نوع مایع شوینده‌ای هستند.

 جنس پشمی

این نوع از جوراب‌ها در به دلیل حفظ گرمای پا در فصل سرما و زمستان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

جنس ابریشم

جوراب ابریشمی بسیار سبک بوده و پاها را خنک نگه می‌دارد و زیبایی و ظرافت خاص خود را دارد. جوراب جنس ابریشمی نسبت به سایر محصولات قیمت بالاتری دارد.

جنس ترمه یا کشمیر

جوراب جنس ترمه نیز مانند جوراب ابریشمی قیمت بالاتری نسبت به سایر جنس‌های جوراب دارد و همانند جوراب پشمی است، اما نسبت به جوراب پشمی ظرافت و زیبایی بیشتری دارد. جوراب جنس ترمه را نمی‌توان با لباسشویی و هر نوع از ماده شوینده شست.

پلی‌استر

پلی‌استر، آلفین و پلی‌اتیلن موادی هستند در تولید جوراب پلی‌استر یا نایلونی بکار می‌روند. این نوع از جوراب‌ها استحکام بالایی دارند، اما نازک‌تر از محصولات مشابه هستند.

جنس حوله‌ای

این نوع از جوراب‌ها همان‌طور که از نام آن قابل‌فهم است، از جنس حوله هستند و در فصل‌های سرد مثل فصل زمستان مورد استقبال و استفاده مردم قرار می‌گیرد.image_1649749815

 

چه عواملی بر قیمت جوراب زنانه تأثیرگذار است؟

جوراب زنانه برخلاف جوراب مردانه از طرح و تنوع بیشتری برخوردار است و وجود تنوع بالا باعث روبه‌رو شدن با قیمت‌های متفاوت به هنگام خرید می‌شود.

اصلی‌ترین عاملی که بر قیمت جوراب تأثیر دارد، نوع الیاف به‌کاررفته در تولید جوراب است. هرچه الیاف به‌کاررفته در تولید جوراب باکیفیت و بهتر باشد، قیمت آن نیز به‌مراتب افزایش می‌یابد.

همچنین نام و نوع برند جوراب نیز بر قیمت محصول تأثیر دارد، یعنی قیمت جوراب تولیدی یک برند معروف بیشتر از قیمت جوراب برند معمولی خواهد بود.

اگر به استایل خود اهمیت می‌دهید و جزو افرادی هستید که درهرحال سعی بر شیک‌پوشی دارند، با درنظرگرفتن مطالبی که مطرح شد، بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین برای خرید و دیدن به‌روزترین طرح‌های جوراب زنانه پیشنهاد می‌کنیم فروشگاه اینترنتی جوراب ساکس شاپ به آدرس اینترنتی https://socksshop.ir را از دست ندهید.

1 نظر

نظر بدهید