انتخاب روتختی
کافه دکوراسیون

۷ روتختی که اتاق خواب شما را خاص و شیک می‌کند!

1.15Kبازدید

اتاق خواب به دلیل گذراندن اوقات استراحت در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با داشتن دکوراسیونی خوب برای این قسمت، اتاق خوابی متناسب و زیبا داشته و از حضور در آن لذت می‌برید.

روتختی ساده و شیک

یک روتختی ساده و شیک، با توجه به مدل‌های مختلفی که در بازار وجود دارد، می‌تواند قیمت‌های ارزان و گرانی داشته باشد. اگر شما هم ساده‌پسند هستید، باید بگوییم روتختی ساده نیز جنس و مدل‌های بسیاری در بازار دارد. در این مطلب هفت مدل روتختی ساده و شیک را به شما معرفی کنیم.

روتختی ساده سفید

اگر شما هم از طرفداران روتختی ساده سفید هستید، باید بدانید که این روتختی نیز مزایا و معایبی دارد. از مزایای روتختی سفید می‌توان به حس لطافت و پاکیزگی آن اشاره کرد. همچنین این روتختی به راحتی با دکوراسیون اکثر اتاق خواب‌ها ست می‌شود. از معایب آن هم می‌توان به زود کثیف شدن آن اشاره کرد که باید مرتب شست‌و‌شو و لکه‌گیری شود.

روتختی ساده سفید

روتختی ساده رنگی

اگر اتاق خواب شما از تم رنگی خاصی مثل آبی، طوسی یا صورتی پیروی می‌کند، از روتختی تک‌رنگ با تم رنگی اتاق خواب خود استفاده کنید. همچنین اگر طرح تخت شما شلوغ و پرکار است، بهتر است که از روتختی تک‌رنگ و ساده استفاده کنید.

انتخاب روتختی

روتختی ساده نخی و سبک

اگر به دنبال روتختی ساده می‌گردید، یکی دیگر از پیشنهادهای من به شما استفاده از روتختی‌های نخی و سبک است. این روتختی‌ها بسیار سبک و خوش دوخت هستند و اغلب به صورت تک و بدون کاور بالش فروخته می‌شوند. توجه داشته باشید که این روتختی را از برندهای معتبر تهیه کنید تا از کیفیت و جنس خوبی برخوردار باشند.

انتخاب روتختی

روتختی ساده بافتنی

روتختی‌های بافت این روزها جای خود را در قلب مردم باز کرده‌اند. این روتختی‌ها نیز جزو دسته روتختی‌ٰهای ساده قرار دارند. شما می‌توانید آن‌ها را به صورت کامل روی تخت خود بیندازید یا به صورت پتو در پایین تخت خود قرار دهید.

انتخاب روتختی

روتختی با طرح‌های ساده و محو

تنها روتختی‌های بدون طرح را نمی‌توان در دسته رو تختی‌های ساده قرار داد. روتختی‌هایی که دارای طرح‌های ساده و مینیمال نیز هستند جزو روتختی‌های ساده قرار می‌گیرند. این رو تختی‌ها ممکن است دارای طرح‌های چهارخانه، راه‌راه، طرح‌های محو و روتختی‌های بافت‌دار نیز باشند.

rotakhti (6)

روتختی هتلی

روتختی هتلی نیز جزو دسته رو تختی‌های ساده قرار دارد و طرف‌داران خاص خودش را دارد. اغلب معتقد هستند که این نوع روتختی بسیار راحت و زیبا است. شما برای استفاده از روتختی هتلی ابتدا باید مطمئن شوید که دکوراسیون اتاق خواب شما ست شود. روتختی هتلی اغلب مناسب اتاق خواب‌هایی است که دکوراسیون ساده و مدرن دارند.

rotakhti (7)

روتختی ساده ساتن

اگر می‌خواهید که روتختی ساده و شیک داشته باشید، بهتر است به سراغ روتختی ساتن تک رنگ بروید. پارچه ساتن بسیار لطیف است. استفاده از روبالشی ساتن باعث می‌شود تا روی صورت شما چین و چروک نیفتد و از موخوره سر نیز جلوگیری می‌کند.

rotakhti (8)

منبع: مدیادکور

نظر بدهید