مدل موی ترندی
کافه زیبایی

۶ مدل مو که خانم های فشنی سراسر دنیا می پسندند

1.9Kبازدید

مو به عنوان یکی از مهم ترین فاکتور ها در زیبایی هر خانمی شناخته می شود و همه ما خانم ها می خواهیم مو هایی جذاب و چشمگیر داشته باشیم. جدا از مسائل مراقبت از مو که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همیشه در اولویت قرار دارد چرا که مو های سالم در همه حال زیبا هستند، آرایش کردن مو ها و مدل دادن به آن ها نیز تأثیر زیادی در زیبایی و جذاب مو ها ایفا می کند. برای استایل کردن مو ها همیشه نیاز به مراجعه به سالن های زیبایی و آرایشگر مو نیست بلکه از قضا مدل مو های ترندی امسال در عین شیکی و جذابیت، به قدری ساده و راحت هستند که بتوانی در منزل آن را انجام دهی به همین منظور در این مقاله می خواهم شش مدل مو راحت ولی ترندی را به تو معرفی کنم که در طول هفته های مدی که در سال ۲۰۱۹ میلادی تا کنون برگزار شده است، ثابت شده که در میان خانم های فشنی سراسر دنیا بسیار پر طرفدار و محبوب است پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا بدانید در ماه های سرد تر سال پیش رو مو هایتان را چگونه استایل کنید هم جذاب باشد و هم ترندی و روی بورس.

مدل دم اسبی پایین

دیگر زمان بالا بستن مو ها و دم اسبی های اسپرت از بالا ترین قسمت ممکن سر به سر آمده است. در طول هفته های مد بسیار دیده شده که خانم ها مو های خود را پایین گوش ها و در پشت سر به شکل دم اسبی می بندند؛ یک مدل ساده و فوق العاده شیک که برای انجامش تنها به یک برس، کش یا گیره مو و البته یک ژل یا اسپری تثبیت کننده مو برای حالت دادن به پرز ها یا خرده مو ها داری.

مدل دم اسبی پایین

مدل فرق وسط

اگر به توان یک مدل مو را به عنوان ترندی ترین مدل مو سال ۲۰۱۹ میلادی در استایل های خیابانی هفته های مدل معرفی کرد، همین مدل مو فرق از وسط به شمار می رود. مو هایت را از وسط فرق بده و با توجه به مدل و جنس مو هایت می توانی آن را باز بگذاری، صاف کنی، حالت دهی یا پشت سر جمع کنی یا حتی ببافی. تنها آیتم مهمی که برای فرق باز کردن مو ها نیاز داری یک شانه دم باریک است.

مدل مو ساده

مدل مو های موج دار باز

مدل مو های موج دار باز که بسیاری به مدل مو Carrie Bradshaw آن را می شناسند؛ یکی از شخصیت های اصلی سریال محبوب اواخر دهه ۹۰ میلادی که سارا جسیکا پارکر نقش آن را بازی می کرد. این مدل مو های موج دار به هیچ وجه ظاهر شلخته ای ندارد ولی در عین آراستگی، حالت طبیعی خود را نیز حفظ کرده است. برای آرایش مو ها به این روش به یک موس احتیاج داری که به مو های نمناک خود بزنی تا حالت موج دار پیدا کند.

مدل مو های موج دار باز

مدل مو باب حالت دار

همان طور که می دانی مدل موی باب، محبوب ترین مدل کوتاهی مو در سال ۲۰۱۹ میلادی شناخته شده است که در میان بسیاری از سلبریتی ها و ستارگان مشهور نیز رواج پیدا کرده است. مدل مو باب حالت دار یکی از پر طرفدار ترین مدل مو های امسال به شمار می رود که برای آرایش مو ها به این روش کافیست کمی حالت دهنده به مو های نمناک خود بزنی تا کمی موج دار شود یا با بابلیس یا اتوی موی چرخشی پایین مو ها را کمی حالت دهی.

مدل مو باب حالت دار

استفاده از اکسسوری های مو گوناگون

با برگشت اکسسوری های نوستالژیک دهه های گذشته میلادی به دوران ما و رواج دوباره گیره، کلیپس، هد بند و تل های ابر دوزی شده که با فلز های طلایی رنگ، صدف، مروارید و نگین تزیین شده اند و رواج پیدا کردن استفاده از چندین اکسسوری مو اغراق شده برای آرایش مو ها، به راحتی می توانی با کمی خلاقیت مو هایت را ترندی استایل کنی.

مدل مو

توپ کردن مو پایین سر

یکی از راحت ترین، ساده ترین و البته شیک ترین مدل مو ها، برای استایل کردن در سال ۲۰۱۹ میلادی، همین توپ کردن مو ها در پایین سر است. برای این منظور کافیست مو هایت را پایین دم اسبی ببندی سپس بقیه مو هایت را به جای رها کردن بار دیگر درگیر کش مو یا گیره سر کنی و با گیر های کوچک تر محکم کنی.

6

منبع : منودلیار

نظر بدهید