کاغذ دیواری‌ در دکوراسیون
کافه دکوراسیون

۵ راز انتخاب بهترین کاغذ دیواری

777بازدید

برای داشتن دکوراسیون منزل زیبا و چشمگیر راهکارهای متفاوتی وجود دارد. ما در نظر داریم در این مطلب به نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری بپردازیم.

کاغذ دیواری‌ در دکوراسیون

کاغذ دیواری‌ در دکوراسیون اتاق تاثیر چشمگیری دارد و دید کلی آن را دگرگون می‌کند. کاغذ دیواری می‌تواند به اتاق نما و جلوه‌ای خاص بدهد. در این مطلب به شما می‌گوییم که چگونه کاغذ دیواری‌هایی را انتخاب کنید که طرح آن‌ها با طراحی دکوراسیون داخلی اتاق‌های شما همخوانی داشته‌ باشند.

قبل خرید حتما امتحان کنید

برای این که نتیجه بهتری بگیرید، یک تکه بزرگ از کاغذ دیواری را همراه خود به خانه بیاورید و آن را روی دیوار مورد نظر امتحان کنید. سپس آن را کنار دیگر وسایل دکوری و مبلمان اتاق بگذارید تا میزان ست بودن آن‌ها را با یکدیگر بسنجید.

کاغذ دیواری‌ در دکوراسیون

انتخاب طرح و رنگ

به این فکر کنید که چه طرح و رنگی از همه بیشتر شما را هیجان‌زده می‌کند و همان را انتخاب کنید. وقتی هدف دقیق خود را بشناسید نصف بیشتر راه را رفته‌اید. به این فکر کنید که طرح نرم و لطیف می‌خواهید یا طرحی شلوغ با رنگ‌های براق و گرم. همه این‌ها در تصمیم نهایی شما برای انتخاب تاثیرگذار است. وقتی دقیقا بدانید که چه چیزی می‌خواهید، در وقت و زمان خود هم صرفه جویی کرده‌اید. این یکی از نکات کلیدی در خرید کاغذ دیواری شیک و زیبا است.

کاغذ دیواری‌ در دکوراسیون

هماهنگی با دکور خانه

همه شرایط اتاق خود را برای انتخاب کاغذ دیواری‌ در دکوراسیون در نظر بگیرید. به طرح و رنگ انتخابی خود و ترکیب آن با رو تختی‌ها، نورپردازی اتاق و خلاصه هر آنچه که در اتاق وجود دارد، فکر کنید. یادتان باشد که کاغذ دیواری، جلوه‌ای مدرن در خانه شما است.

کاغذ دیواری‌ در دکوراسیون

هماهنگی کاغذ دیواری با سایر فضاها

به این فکر کنید که نمای کاغذ دیواری خانه شما از اتاق‌های دیگر به چه شکل است. ممکن است جلوه کاغذ دیواری انتخابی شما از دور آنقدری هم که شما فکر می‌کنید زیبا و جذاب نباشد. پس حتما این نکته را هم برای انتخاب‌های خود در نظر بگیرید.

کاغذ دیواری‌ در دکوراسیون

توجه به طرح‌ها و جزئیات

به ظرافت طرح‌ها و جزئیات کاغذ دیواری‌ها توجه کنید. برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب حتما به این نکته توجه کنید که آیا بافت آن‌ها برای شما مناسب هستند یا نه. آیا می‌توانند توقع شما را مرتفع کنند یا نه؟ بعضی از کاغذ دیواری‌ها گرچه زیبا هستند اما بافت‌های آن‌ها با دکوراسیون داخلی خانه شما هماهنگ نمی‌شود.

کاغذ دیواری‌ در دکوراسیون

منبع چیدانه

نظر بدهید