کدام رنگ شال و روسری، نگاه آقایان را به شما جذب می‌کند؟
کافه خواندنی

کدام رنگ شال و روسری، نگاه آقایان را به شما جذب می‌کند؟

1.04Kبازدید

اگر می‌خواهید نگاه آقایان را در بین تمام بانوان شیک اطراف، به خود خیره کنید از تاثیر رنگ شال و روسری متناسب با پوست‌تان غافل نشوید.

برای این موضوع قبل از هرچیز به این فکر کنید که چه چیزهایی شما را شاداب و سرزنده نشان می‌دهد! مطمئنا بیش از هر چیز باید به چهره خود توجه داشته باشید زیرا اولین جایی که در تماس با افراد مورد توجه قرار می‌گیرد، چهره است.

کدام رنگ شال و روسری، نگاه آقایان را به شما جذب می‌کند؟

روسری ساتن ابریشم ساقدوش در گیسپوش

 

برای جذابیت و شادابی چهره هیچ چیزی به اندازه رنگ تاثیر ندارد! پس در انتخاب رنگ‌ها مخصوصا رنگ‌هایی که نزدیک به چهره است دقت زیادی داشته باشید. در بانوان رنگ شال و روسری است که بیشترین تاثیر را در چهره (به علت نزدیکی آن با پوست) دارد.

از آنجایی که در جوامع اسلامی پوشش مو عرف است پس اصلا خرید شال و روسری مناسب با صورت خود را برای داشتن استایل جذاب دست کم نگیرید.

در اینجا از خرید اینترنتی شال و روسری و نحوه انتخاب رنگ آن که متناسب با پوست شما باشد را خواهیم گفت.

کدام رنگ شال و روسری، نگاه آقایان را به شما جذب می‌کند؟

شال ابریشم گوچی در گیسپوش

 

انتخاب شال یا روسری

در خرید شال و روسری قبل از هر چیزی بر سر دوراهی انتخاب شال یا روسری قرار می‌گیرید. موضوعی که در این انتخاب مهم است جنس لباسی است که می‌خواهید برایش شال و روسری بخرید.

اگر لباس شما اسپرت است بهترین انتخاب برای شما خرید شال است؛ و اگر لباس‌تان مجلسی است انتخاب شایسته خرید روسری است.

4

شال پلیسه گیسپوش

 

اگر لباس‌تان نخی است شال و روسری نخی، اگر ژاکارد است شال لمه، اگر ابریشمی است شال و روسری ساتن یا ابریشم، اگر جین است نخی لمه و موهر به تناسب فصل مناسب هستند.

اگر لباس شما طرح‌دار است انتخاب صحیح شال و روسری ساده و تک‌رنگ است؛ و اگر لباس‌تان ساده است انتخاب جذاب برای شما خرید شال و روسری طرح‌دار است.

کدام رنگ شال و روسری، نگاه آقایان را به شما جذب می‌کند؟

روسری نخی پوست ماری گیسپوش

 

چه رنگ شال و روسری به من می‌آید؟

این اولین سوالی است که پس از انتخاب شال یا روسری از خود می‌پرسید! در پاسخ به این سوال باید گفت ابتدا تناژ پوست خود را بشناسید و رنگ غالب در پوست خود را بدانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

بر اساس شکل زیر:

اگر تناژ پوست شما سرد و روشن است شال و روسری به رنگ‌های سبز، آبی، بنفش و صورتی از آن دسته رنگ‌هایی هستند که چهره شما را شاد و جذاب نشان می‌دهند.

اگر تناژ پوست شما گرم و تیره است شال و روسری به رنگهای قرمز، نارنجی، قهوه‌ای، زرد و فسفری هستند که صورت شما را شاداب نشان می‌دهند.

و اگر پوست شما خنثی باشد همه رنگ‌ها مناسب شما هستند و این یکی از محاسن در انتخاب رنگ شال و روسری برای شماست.

 

کدام رنگ شال و روسری، نگاه آقایان را به شما جذب می‌کند؟

 

گیسپوش به شما توصیه می‌کند که اگر برای مهمانی مهم و خاصی حاضر می‌شوید انتخاب دقیق‌تر و برازنده‌تری در رنگ پوشش خود داشته باشید.

برای انتخاب بهترین رنگ که چهره را خاص نشان می‌دهد و همه نگاه‌ها را چهره شما جذب می‌کند باید به رنگ غالب موجود در پوست خود بر اساس تناژ پوستی دقت کنید.

پس از شناسایی رنگ غالب موجود در پوست (این مقاله در سایت فروشگاه اینترنتی خرید شال و روسری گیسپوش است)، رنگ‌های مجاور با آن رنگ بهترین انتخاب در جذاب شدن شما هستند. رنگ‌های مجاور در شکل زیر نشان داده‌ شده‌‌اند.

7

به عنوان مثال اگر رنگ غالب <بنفش> بود رنگ‌های مجاور آن، آبی سرمه‌ای و ارغوانی می‌باشند. پس چهره بانوانی که رنگ غالب پوست‌شان بنفش است با شال و روسری سرمه‌ای یا ارغوانی جذاب می‌شود.

با این حال کارشناسان فروشگاه اینترنتی شال و روسری گیسپوش به بانوان جوان برای جذابیت بیشتر توصیه می‌کنند که از رنگ‌های شاد و با طرح‌های ساده‌تر استفاده کنند؛ و برای افراد با سن بالاتر شال و روسری طرح‌دار با طرح‌های شلوغ بسیار مناسب هستند.

فروشگاه اینترنتی شال و روسری گیسپوش تنوع بسیار زیاد و قیمت‌های باور نکردنی از محصولاتش را به همراه پاداش و تخفیف برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده است.

کدام رنگ شال و روسری، نگاه آقایان را به شما جذب می‌کند؟

روسری ساتن ابریشم روم باستان گیسپوش

 

به یاد داشته باشید که جذابیت خانم‌ها فقط در پوشش نیست؛ خنده‌های ملایم و ظرافت زنانه را فراموش نکنید!

راستی!

فروشگاه اینترنتی شال و روسری گیسپوش برای خرید اول شما تخفیف در نظر گرفته است؛ از آن غافل نشوید.

1 نظر

نظر بدهید