شلوار جین مشکی مردانه
مدل لباس مردانه

شلوار جین مشکی مردانه را چگونه بپوشیم؟

787بازدید

شلوار جین مشکی براساس استایل و سبک پوشیدن می‌تواند لباس، هر روز، هر ماه یا سال باشد، به شرطی که بدانید آن را چگونه و چطور ترکیب‌بندی و استایل کنید.
جین مشکی مردانه همیشه ترند بوده و گاهی فراتر از یک ترند عادی لباس هم پیش رفته است. البته برای هر یک از موقعیت‌ها باید لباس مخصوص به همراه آن پوشیده شود. هیچ لباسی به تنهایی معجزه نمی‌کند. نکته مهم این است که شلوار مناسب بر اساس اندام و اندازه خودتان پیدا کنید. شلوار جین مشکی براساس استایل و سبک پوشیدن می‌تواند لباس، هر روز، هر ماه یا سال باشد به شرطی که بدانید آن را چگونه و چطور ترکیب‌بندی و استایل کنید. با ما همراه باشید.

استایل رسمی با شلوار جین مشکی مردانه

جین مشکی نیز همانند دیگر لباس‌های جین، کژوال و غیررسمی است، اما می‌توانیم با استفاده از ترفندهای ساده آن را تبدیل به یک لباس رسمی‌ کنیم. برای مثال جین مشکی را به همراه یک پیراهن آکسفورد سفید به تن کنید. برای افزودن یک نکاه رسمی تر، پلیور خاکستری که می‌تواند تضاد رنگی را پوشش دهد به آن‌ها اضافه کنید. اگر محیط کاری خیلی رسمی دارید، کراوات مشکی را فراموش نکنید. برای کفش، از بوت های چوکا سیاه یا قهوه‎ای استفاده کنید.

شلوار جین مشکی مردانه

استایل کژوال با انتخاب‌های هوشمندانه

جین مشکی با اکثر ترکیب‌های لباسی می‌تواند هماهنگ شود، اما با لباس‌های کژوالی که به صورت هوشمندانه انتخاب شده باشند، درخشش بیشتری دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای استایل کژوال از ترکیب رنگی سفید، خاکستری و سیاه استفاده کنید. بر اساس رنگ پوست، یکی از رنگ‌های سفید یا خاکستری تیره را برای لباس و کت اسپرت مشکی را روی آن با شلوار جین مشکی بپوشید.

شلوار جین مشکی مردانه

جین مشکی برای لباس کار

بر اساس نوع پارچه، جین‎ها دوام زیادی دارند، پس چرا آن‌ها را به عنوان یک لباس کار شیک استفاده نکنید؟ برای این استایل شلوار جین مشکی و پیراهن جین رنگ آبی تیره را انتخاب کنید. نکته‌ای که در مورد پیراهن وجود دارد، اتوکشی مناسب آن است. پیراهن‌های جین به حد کافی شل هستند، پس سعی کنید با اتوکشی به آن‌ها شکل دهید. برای افزودن رنگ بیشتر از تی‌شرت یا پیراهن رنگ روشن کمک بگیرید. برای کفش، ونس سیاه رنگ به همراه خطوط و کفی سفید گزینه مناسبی است.

شلوار جین مشکی مردانه

جین مشکی

به‌ راستی که رنگی بالاتر از سیاهی نیست. کافی است که به شلوار مشکی، پیراهن و ژاکت چرمی سیاه اضافه کنید و همه چیز تمام است. در نظر داشته باشید که استایل شما در این حالت کاملا غیر رسمی خواهد شد.

شلوار جین مشکی مردانه

همیشه لازم نیست رنگ‌های تیره را باهم بپوشید. برای یک روز بهاری، پیراهن آبی، تی‌شرت خاکستری به همراه یک شلوار جین مشکی همه آن چیزی است که شما را می‌تواند از بقیه متمایز کند.

دلتا

نظر بدهید