پارتیشن بندی سالن های بزرگ منزل 1
کافه دکوراسیون

پارتیشن بندی سالن های بزرگ منزل

4.74Kبازدید

دکوراسیون و معماری روز دنیا، بر پایه فضاهای باز بنا شده است و هدف از این کار رساندن نور مناسب و یکدست به همه جای داخل منزل است.

پارتیشن بندی منزل با سالن های بزرگ

شاید این باز بودن فضا برای شما خیلی جذاب نباشد و یا شاید حجم فضای داخلی آزاد بسیار زیاد باشد. به گونه ای که حس خالی بودن منزل به وجود آید. این موضوع در خانه هایی که سالن های بزرگ دارند، بیشتر نمایان می شود. یک راه حل ساده برای حل این مشکل، استفاده از پارتیشن بندی منزل است.

پارتیشن بندی منزل با سالن های بزرگ

استفاده از پارتیشن بندی منزل چند مزیت دارد که به سراغ استفاده از مصالح برای جداسازی نمی رویم. اول اینکه تغییر ساختار معماری خانه، هزینه زیادی و به اصطلاح کثیف کاری دارد. مورد دوم مربوط زمانی است که بخواهید ساختار خانه را به روز آول برگردانید!

پارتیشن بندی منزل با سالن های بزرگ

مشکلات قسمت اول دوباره به سراغ شما می آید. اما سومین مورد این است: به خاطر این که چند وقت یک بار ممکن است میهمانی به خانه ما سر بزند، نمی شود تمام دیوارها را تیغه کشید و معماری خانه را خراب کرد.

پارتیشن بندی منزل با سالن های بزرگ

به همین دلیل می شود از انواع پارتیشین بندی برای تقسیم و تزئین فضا استفاده کرد؛ تا هم خانه شیک و دلخواه باقی بماند، هم برای مواقع ضروری بتوان خانه را به فضاهای مختلف تقسیم کرد.

پارتیشن بندی منزل با سالن های بزرگدکوراسیون منزل

پارتیشن بندی منزل با سالن های بزرگ دکوراسیون داخلی

پارتیشن بندی منزل با سالن های بزرگ

منبع: تزیین

گردآوری تصاویر : کافه مد

نظر بدهید