اصول لباس پوشیدن آقایان دارای اضافه وزن
کافه خواندنی

نکات لباس پوشیدن آقایان دارای اضافه وزن

1.57Kبازدید

لباس مناسب آقایان چاق ، داشتن کمدی از لباس های مناسب، فارغ از فرم بدن،به ایجاد تصویر اولیه ی خوب از فرد در نظر سایرین کمک می کند. اضافه وزن به این معنا نیست که باید شیک پوشی را فراموش کنید. می توانید در عین چاق بودن شیک هم باشید. فقط کافی است به برخی جزئیات و نکات توجه کنید.

• لباس هایی بپوشید که الان اندازه ی شما هستند. ممکن است چند ماه پیش چاق تر یا لاغر تر بوده باشید.اگر لباسی الان اندازه ی شما نیست، آن را نپوشید.این امر به معنی خرید لباس های بیشتر است، اما به هر حال بهایی است که باید برای خوش پوشی بدهید.لباس های بیش از حد تنگ فقط چربی ها و انحناهای بدن شما را بیشتر به چشم می آورند و لباس های گشاد شما را نه تنها لاغر نشان نمی دهند، بلکه بزرگ تر و چاق تر به نظر می رسید.

اصول لباس پوشیدن آقایان دارای اضافه وزن

• لباس های بیش از حد گشاد نخرید. این لباس ها ظاهری شلخته به شما می دهند.لباسی که دو سایز از شما بزرگ تر است،در شانه و گردن برای شما بزرگ است و در نتیجه از دو طرف آویزان می شودکه حتی باعث چاق تر به نظر رسیدن شما می شود.

• لباسی را بیابید که برای بزرگ ترین قسمت بدن شما اندازه است، و بقیه ی قسمت ها را به دست خیاط بسپارید.اگر سایز شلواری برای شکم شما خوب است، اما در قسمت ران پا گشاد است،بهتر از این است که شلواری را بخرید که در ران پا تناسب دارد اما به علت تنگی پهلوی شما را نشان می دهدو زیر شکمتان بسته می شود. پس بهتر است شلوار بزرگ تر را بخرید و توسط خیاط پاچه ی شلوار را تنگ تر کنید.

تکنیک های لباس پوشیدن آقایان چاق

لباس های گشاد خود را تنگ کنید و از لباس های هم اندازه تان استفاده کنید

مناسب فصل لباس بپوشید

• مناسب فصل لباس بپوشید. برخی از مردان به دلیل داشتن پهلو و شکم از پوشیدنتی شرت و لباس های نازک در تابستان حذر می کنند. این کار فقط توجهات را به سمت شما جلب می کند.

لباس راه راه عمودی بپوشید

• لباس راه راه عمودی بپوشید. حتی راه راه های نازک هم برای این مشکل خوب است.فقط اطمینان یابید که این خطوط روی لباسی قرار دارند که اندازه ی شما هستند.حتی خطوط راه راه هم نمی توانند برای لباسی که در ناحیه ی شکم کش آمده است،کاری بکنند. از لباس های طرح دار یا دارای رنگ های متضاد دوری کنید.

به جای یقه های گرد، لباس های یقه هفت بپوشید

• به جای یقه های گرد، لباس های یقه هفت بپوشید. لباس های یقه گرد گردنشما را پهن تر و غبغب شما را نمایان تر می کنند. از لباس های یقه اسکی کلا دوری کنید. این لباس ها گردن شما را محو می کنند.

به جای شلوار تنگ ، شلوار راسته بپوشید

• شلوارهای راسته و بدون پلیسه بپوشید. شلوار راسته (با اندازه ی مساوی در قسمت پاچه و ران) شما را صاف نشان می دهددر حالی که شلواری که در پاچه تنگ تر از ران است شما را به شکل v نشان می دهدو تفاوت سایز ساق پا و ران را به چشم می آورند. شلوارهای راسته و بدون پلیسه بپوشید، شلوار راسته شما را صاف نشان می دهد

لایه های لباس را کم کنید

• از افزودن لایه به خود در لباس جلوگیری کنید. استفاده از بادگیر، پارچه های ضخیم،شلوارهای بگی، ژاکت با جیبی در جلو و ژاکت های دو لایه شما را بزرگ تر نشان می دهند.

به جای کت کوتاه ، کت بلند بپوشید

• لباس های بلندتر را انتخاب کنید. این لباس ها بدن شما را کشیده تر نشان می دهند.در صورت امکان لباس یا کتی را انتخاب کنید که از باسن پایین تر می رود.کت های کوتاه فقط گردی شکم شما را گرد تر می کنند. لباس های بلندتر بدن شما را کشیده تر نشان می دهند.

منبع:پرشین وی

نظر بدهید