Untitled-1
کافه خواندنی

نکات طلایی در سفارش ساخت سایت

817بازدید

سفارش ساخت سایت ، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی از جمله اموری هستند که می توانند به موفقیت کسب و کارها کمک کنند. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند تا دهه آینده اگر کسب و کارها وارد دنیای اینترنتی نشوند دیگر نمی توانند به حیات خود ادامه دهند. تقریبا 80 درصد کسانی که می خواهند برای خرید کالا و یا خدمات اقدام کنند، در اینترنت به جستجو می پردازند و همین امر باعث می شود کسب و کارهایی که در این فضا حضور دارند در مقابل چشم مشتریان بالقوه قرار گیرند. اما اگر می خواهید طراحی سایت را به خوبی پیش ببرید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید.

images_1664018753

آیا اهداف شما مشخص شده است؟

یکی از مهمترین مواردی که تمامی کسب و کارها در سفارش ساخت سایت باید به آن توجه داشته باشند تعیین اهداف است. این مورد اهمیت زیادی دارد و می تواند بر تمامی رویه ساخت سایت اثر بگذارد. به طور مثال، تصور کنید شما می خواهید سایت فروش لوازم آرایشگاهی داشته باشید. اکنون سوال این است که هدف شما چیست. آیا می خواهید فروش خود را افزایش دهید. آیا می خواهید برند خود را به یک برند به نام تبدیل کنید. آیا می خواهید تنها یک سایت شرکتی داشته باشید و فروش های شما تلفنی است. تمامی این موارد می توانند بر روند ساخت سایت اثر بگذارند و به موفقیت کسب و کار شما کمک کنند.

آیا قالب سایت ماهیت کسب و کار را نشان می دهد؟

یکی دیگر از مواردی که در سفارش ساخت سایت باید به آن توجه داشته باشید ماهیت کسب و کار است. به طور مثال تصور کنید کار شما راه اندازی زمین های ورزشی است. این امر باید به خوبی در قالب سایت مشخص گردد و کاربری که وارد سایت می شود این حس را از کسب و کار شما بگیرد که همراه شما می تواند یک زمین پدل، تنیس و یا فوتبال حرفه ای داشته باشد. برای دستیابی به این هدف کسب و کارها باید تعامل خوبی با طراح سایت داشته باشند و با نیازهای کاربران و خدماتی که آن کسب و کار ارائه می دهد آشنایی داشته باشند. پس از آن باید قالب سایت طراحی شود تا بتواند بر کاربران اثر بگذارد. توصیه می شود تمامی کسب و کارها به این مورد اهمیت ویژه ای بدهند.

images_1664018756

آیا سرعت سایت مناسب است؟

مسئله دیگری که تمامی کسب و کارها باید به آن دقت کنند سرعت سایت است. سرعت سایت باید بالا باشد تا کاربران مدت زمان زیادی را در سایت شما بمانند. معمولا سایت هایی که در کمتر از سه ثانیه لود می شوند به شدت مورد توجه کاربران قرار دارند و این موضوع باعث می شود تا کسب و کارها به موفقیت برسند.

در واقع، سرعت بالای سایت نرخ پرش را به میزان زیادی کاهش می دهد و باعث تعامل هر چه بیشتر کاربران با سایت می شود. به همین دلیل، صاحبان سایت باید این موضوع را مد نظر قرار دهند و از تیم طراحی سایت بخواهند در روند طراحی سایت پیاده سازی کنند.

آیا طراحی سایت فروشگاهی درآمد را افزایش می دهد؟

یکی از مزیت های ویژه طراحی سایت فروشگاهی افزایش درآمد کسب و کارهاست. زیرا طراحی سایت باعث می شود تا مرزهای زمانی و مکانی برداشته شوند. در نتیجه کاربران از هر مکانی و در هر ساعتی می توانند وارد سایت شما شوند. طراحی سایت می تواند حس اعتماد را در کاربران به وجود بیاورد و این کار به ثبت برند در ذهن مشتریان کمک می کند. امروزه تمامی کسب و کارهایی که می خواهند موفق شوند باید طراحی سایت را مد نظر داشته باشند. زیرا در دهه آینده تنها طراحی سایت باعث می شود تا مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنند.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی چه مزیت هایی دارد؟

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی مزیت های زیادی را برای کسب و کارها در پی دارد و می تواند به موفقیت هر چه زودتر آنها کمک کند. از مزیت های طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی سرعت بالایی دارد.
  • طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی امنیت بالایی دارد.
  • در طراحی سایت اختصاصی از قالب های آماده استفاده نمی شود و قالب های خاص کد نویسی می شوند.

images_1664018758

برای سفارش ساخت سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به نکات طلایی در سفارش ساخت سایت اشاره کنیم. برای سفارش ساخت سایت باید به موارد ویژه ای از جمله تعیین اهداف، قالب سایت و سرعت سایت توجه داشته باشید. این موارد باعث می شوند تا تعامل کاربران با سایت شما افزایش پیدا کند و همین امر نرخ پرش را کاهش می دهد.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.

نظر بدهید