Untitled-1
کافه خواندنی

خدمات طراحی سایت شامل چه مواردی می شود؟

737بازدید

خدمات طراحی سایت شامل موارد گسترده ای می شود که موضوعاتی مانند طراحی سایت فروشگاهی و طراحی وب اپلیکیشن در آن گنجانده می شوند. همانطور که می دانید امروزه اینترنت به فضای مهم و قابل اعتمادی تبدیل شده است و تقریبا 80 درصد از مشتریان قبل از آنکه برای دریافت کالا و یا خدمات اقدام کنند وارد دنیای اینترنت می شوند. بی شک، کسب و کارهایی که حضور پر رنگی در این فضاها داشته باشند مورد توجه مشتریان قرار می گیرند و این امر فواید زیادی را برای کسب و کارها در پی خواهد داشت.

images_1664007193

مشاوره رایگان

یکی از مهمترین و اصلی ترین خدمات طراحی سایت مشاوره رایگان است. شرکت هایی که در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند موظف هستند تا به شما مشاوره دهند و شما را با مسیر طراحی سایت آشنا کنند. گاهی کسب و کارها اهدافی را که برای خود انتخاب کرده اند، اهداف مناسبی نیستند و این اهداف در آینده می تواند به آنها آسیب وارد کند. همچنین، کسب و کارها نیازمند این امر هستند قبل از آنکه پروژه طراحی سایت آغاز شود در روند انجام کار قرار گیرند و با این مسیر آشنا شوند. به همین دلیل، این مسئله اهمیت زیادی دارد.

معرفی پلن های مختلف

همانطور که می دانید روش های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. سایت ها می توانند به صورت اختصاصی و یا به صورت معمولی طراحی شوند. سایت ها می توانند با زبان ها و یا پلت فرم های مختلف سیستم مدیریت محتوا مانند ورد پرس یا دات نیوک طراحی شوند. هر یک از این موارد باعث می شوند که قیمت طراحی سایت متفاوت باشند. یکی از خدمات طراحی سایت ارائه پلن های مختلف به مشتریانش است. این امر سبب می شود تا مشتریان قدرت انتخاب زیادی داشته باشند و یکی از بهترین پلن ها را با توجه به شرایط و بودجه خود انتخاب کنند.

اطلاع رسانی کارفرما

پس از طی کردن این مراحل، کارفرما وارد پروژه طراحی سایت می شود. یکی از خدمات طراحی سایت انتخاب پلت فرمی برای اطلاع رسانی مرحله به مرحله به کارفرماست. کسانی که در این زمینه تخصص دارند به این خوبی به این موضوع واقف هستند طراحی سایت زمانی به درستی پیش می رود که طراح سایت با کارفرما تعامل داشته باشد و با چهار چوب ذهنی آن آشنا شود. در غیر اینصورت سایت به صورت مکانیکی طراحی می شود و هرگز به موفقیت کسب و کارها کمک نمی کند.

خدمات پشتیبانی

یکی از خدمات طراحی سایت ارائه پشتیبانی است. پس از آنکه طراحی سایت به اتمام رسید و سایت در اینترنت به نمایش در آمد، کاربران وارد سایت می شوند. این تعامل می تواند نقاط ضعف سایت را مشخص کند و طراح سایت باید هر چه سریعتر آنها را برطرف نماید. این امر باعث می شود که طراحی سایت با موفقیت زیادی رو به رو شود و نرخ پرش کاهش پیدا کند. شرکت های طراحی سایت با توجه به استراتژی هایی که دارند خدمات سه ماهه، شش ماهه و یک ساله را به مشتریان خود عرضه می دهند.

images_1664007195

طراحی سایت فروشگاهی چه مزایایی را برای کسب و کارها در پی دارد؟

طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین کارهایی است که تمامی کسب و کارها باید مد نظر داشته باشند. طراحی سایت فروشگاهی میزان مشتریان کسب و کارها را افزایش می دهد و همین امر باعث افزایش درآمد می گردد. همچنین، طراحی سایت فروشگاهی باعث می شود برند کسب و کارها در ذهن مشتریان باقی بماند و اعتبار کسب و کارها را در مقابل چشم مشتریانشان بالا می برد. بنابراین، طراحی سایت فروشگاهی می تواند به کسب و کارها کمک کند تا در دنیای پر رقابت امروزی دوام بیاورند.

طراحی وب اپلیکیشن چیست؟

یکی از خدمات طراحی سایت طراحی وب اپلیکیشن است. این برنامه به چند کاربر اجازه می دهد به یک نسخه مشابه دسترسی داشته باشند. یکی از مزایای طراحی وب اپلیکیشن این است که نیازی به نصب ندارد و مشتریان و کاربران می توانند هر زمان که نیاز داشتند در فضای وب از آن استفاده کنند. به طور کلی، طراحی وب اپلیکیشن بستر مناسب تری را برای کاربران به وجود می آورد و می تواند نرخ پرش از سایت را کاهش دهد. کسب و کارها می توانند پس از دریافت مشاوره برای اینکار اقدام کنند.

images_1664007198

برای دریافت خدمات طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد انواع خدمات طراحی سایت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید خدمات طراحی سایت شامل موارد متعددی می شود که از مهمترین آنها می توان به مشاوره رایگان و تخصصی، دریافت پلن های مختلف، تعامل با طراح سایت و خدمات پشتیبانی اشاره کرد.

شرکت ایران سایت (iransite.com) اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است. نمونه کارهای این شرکت در سایتش قرار گرفته اند و شما می توانید آنها را بررسی کنید. همچنین، این شرکت تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت دارد و می تواند به درخشش کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک کند.

نظر بدهید