نکات زیبایی برای خانم های شاغل
کافه زیبایی

نکات زیبایی برای خانم های شاغل

1.45Kبازدید

امروزه سبک زندگی تغییر کرده و بسیاری از خانم ها شاغل هستند. با این حال گاهی مشغله بیش از حد منجر به بی توجهی و عدم رسیدگی به ظاهر ما می شود. آنقدر کار سرمان ریخته که نمی دانیم باید چطور به آن ها برسیم. وقتی شاغل هستیم باید صبح زود بیدار شویم و مسائل منزل هم رسیدگی کنیم و برای رفتن سر کار آماده شویم. همانطور که می دانی چهره ای آراسته و مرتب نقش مهمی را در ارتباطات اجتماعی و اعتماد به نفس ایفا می کند. به همین دلیل در این مقاله مهم ترین و سریع ترین نکات زیبایی برای خانم های شاغل را به تو معرفی می کنیم که هم زیبا و مرتب به نظر برسی و هم وقت زیادی را صرف این کار نکنی.

۱. مدل موی مناسب : اندازه مو هرچه بلندتر باشد، نیازمند رسیدگی بیشتری است. با توجه به سلیقه و نظر آرایشگر مدل موی مناسب با طول متوسط را انتخاب کن تا در آراستن آن راحت تر باشی.

۲. ریمل : همه ما می دانیم مژه های بلند علاوه بر افزایش جذابیت چشم ها، آن ها را بزرگتر نیز نشان می دهد. توصیه می شود از ریمل های بلند کننده استفاده کنی و قبل از آن حتما مژه ها را با فرمژه حالت بدهی. وقتی به خوبی به مژه هایت ریمل بزنی و آن ها را فرم بدهی، به هیچ خط چشم یا سایه چشم نیاز نداری و می توانی به خیال راحت به سر کار بروی.

نکات زیبایی برای خانم های شاغل

۳. کانسیلر با کیفیت : کانسیلر یکی از وسایل مهم آرایشی است، زیرا پوست صورت را تصحیح می کند. از کانسیلرهایی استفاده کن که در آن ها مواد معدنی به کار رفته و و ماندگاری بالایی دارند تا آسیب ها به پوست به حداقل برسد. اگر قصد داری تیرگی دور چشم ها را تصحیح کنی، از کانسیلر هلویی استفاده کن و اگر می خواهی لک جوش و آکنه را برطرف کنی، به سراغ کانسیلر سبز برو.

۴. مرطوب کردن پوست و لایه برداری : هر روز پس از اینکه از خواب بیدار شدی از مرطوب کننده مناسب پوستت استفاده کن تا تقویت شود. هفته ای یک بار سلول های مرده پوست را از بین ببر، این کار علاوه بر جوان شدن صورت، نقش موثری را در بهتر نشان دادن آرایش ایفا می کند. اگر پوست صورت تو خشک باشد، پوسته پوسته ها باعث می شود که مواد آرایشی به خوبی روی پوست ننشیند و به این ترتیب پوست صورت ناصاف به نظر می رسد. لایه برداری پوست صورت هم روش خوبی است که می توانی برای سلامت پوست از آن استفاده کنی. این نکات آرایشی را در نظر بگیر که گرچه ساده به نظر می رسند اما مهم هستند. برای این کار خوب است از انواع اسکراب خانگی استفاده کنی که پوست تو را صاف می کنند و سلول های مرده را از بین می برند.

۵. استفاده از برق لب : استفاده از برق لب یک راه سریع برای مرطوب کردن لب ها است و ظاهری زیبا و طبیعی را به لب ها می بخشد. می توانی به تنهایی از برق لب استفاده کنی یا اینکه آن را روی رژ لب بزنی و با این کار به لب هایت حجم بدهی.

نکات زیبایی برای خانم های شاغل

منبع : منودلیار

نظر بدهید