رنگ های پاستلی در دکوراسیون
کافه دکوراسیون

نکات استفاده از رنگ پاستلی در منزل

1.08Kبازدید

رنگ های پاستلی دیوار در دکوراسیون خانه، انرژی و شادی را به محیط خانه انتقال می‌دهند که تقریباً هیچ کدام از رنگ های دیگری قادر به انجام آن نیستند.

رنگ های پاستلی در دکوراسیون

این روزها مشاهده می‌کنیم که اکثر افراد در دکوراسیون خانه خود از رنگ هایی تکراری همچون سفید، قهوه‌ای، کرم و خاکستری استفاده می‌کنند. این رنگ ها ذاتا جلوه‌ای خسته‌کننده و بی‌روح و نه چندان جذاب به خانه خواهند داد. این در حالی است که خانه‌های امروزی نیاز به گرما و جذابیت بیشتری در روح خود دارند که استفاده از رنگ های پاستلی دیوار برای ایجاد این حس گزینه‌ بسیار مناسبی است. اگر به دنبال تنوع در منزل خود هستید این مطلب را از دست ندهید.

استفاده از طیف‌های گوناگون یک رنگ پاستلی دیوار به ‌عنوان مکمل آن رنگ

رنگ های پاستلی در دکوراسیون

از روش‌های حرفه‌ای ترکیب رنگ های مختلف با رنگ پاستلی می‌توان به استفاده از طیف‌های مختلف آن در رنگ پاستلی دیوار در منزل اشاره کرد. به ‌عنوان مثال اگر یکی از وسایل اتاق سپز پسته‌ای باشد، می‌توان چند وسیله یا مبلمان دیگر را با طیف‌های تیره و یا روشن‌تر از این رنگ انتخاب کرد.

اهمیت انتخاب وسایل دکوری و سایر وسایل

رنگ های پاستلی در دکوراسیون

می‌توان از وسایل دکوری با رنگ های تند و زنده در کنار رنگ های پاستلی استفاده و به این رنگ ها روح بخشید تا شادابی و انرژی بیشتری به محیط اطراف ببخشند. همچنین می‌توان از رنگ پاستلی دیوار استفاده نکرد و به‌جای آن مبلمان یا دیگر وسایل را به رنگ پاستلی انتخاب کرد.
استفاده از رنگ پاستلی دیوار در دکوراسیون بخش‌های مختلف منزل

آشپزخانه

رنگ های پاستلی در دکوراسیون

می‌توان گفت آشپزخانه مناسب‌ترین مکان برای استفاده از رنگ‌های پاستلی در منزل است. افراد می‌توانند با استفاده از ظروف و وسایل دکوری با رنگ های پاستلی، آشپزخانه خود را به زیبایی و به شکل مدرن دیزاین کنند.

اتاق‌خواب

رنگ های پاستلی در دکوراسیون

بیشتر افراد اغلب رنگ‌های پاستلی صورتی و آبی ملایم را در دکوراسیون اتاق‌خواب کودکان استفاده می‌کنند. این رنگ‌های پاستلی جزو مناسب‌ترین گزینه‌ها جهت اتاق‌خواب نوزادان و کودکان هستند و باعث انتقال حس آرامش و خوابی راحت برای آن‌ها خواهند شد. ولی استفاده از این رنگ‌ها در اتاق‌خواب بزرگ‌سالان اندکی متفاوت خواهد بود.

اتاق نشیمن

رنگ های پاستلی در دکوراسیون

استفاده از رنگ‌های پاستلی در اتاق نشیمن جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد به این بخش از منزل خواهد داد و توجه همه را به خود جلب خواهد کرد. باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به اینکه این رنگ‌ها روشن هستند، استفاده از رنگ پاستلی دیوار، فضای اتاق نشیمن را دل‌باز و بزرگ‌تر از آنچه که به ‌طور واقعی است جلوه خواهد داد.

سرویس بهداشتی و حمام

رنگ های پاستلی در دکوراسیون

استفاده از رنگ‌های پاستلی در سرویس بهداشتی و حمام منازل نیز پیشنهاد می‌شود. با به کار بردن این رنگ‌ها در وسایل دکوری و ست‌های بهداشتی در سرویس بهداشتی و حمام منزل می‌توانید به زیبایی این فضاهای منزل را دیزاین کرده و جلوه‌ای خاص به این محل‌ها ببخشید. رنگ هایی چون نعنایی و هلویی از بهترین رنگ‌های پاستلی دیوار برای استفاده در سرویس بهداشتی و حمام منزل هستند.

منبع:آدرس

نظر بدهید