میز آشپزخانه کوچک
کافه دکوراسیون

میز آشپزخانه کوچک

3.42Kبازدید

میز آشپزخانه کوچک مناسب با خانه شما

خوب شما یک آشپزخانه کوچک دارید. در حالی که این ایده آل نیست، لازم نیست بیش از این تحمل کنید. شما خوش شانس هستید که در زمانی زندگی می کنید که برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. در واقع در این مورد خاص، موارد متفاوت بسیاری وجود دارد. فقط به این دلیل که یک آشپزخانه کوچک است، نباید معنی آن را غیرکاربردی بدانید. با توزیع مناسب عناصر، نسبت مناسب و انتخاب مناسب وظایف، مواد، فرجام ها و رنگ، شما می توانید قابلیت آشپزخانه خود را به حداکثر برسانید. حتی در یک فضا برای یک میز آشپزخانه کوچک می توانید اهداف مختلف داشته باشید. در واقعا من برای مدت زیادی به دنبال میز آشپزخانه کوچک مناسب گشتم و امروز روزی هست که می توانم انتخاب کنم. بیایید به برخی از گزینه ها نگاه کنیم.

میز آشپزخانه کوچک

می توان گفت که همیشه یک فضا برای میز آشپزخانه کوچک وجود دارد. گاهی اوقات آشپزخانه به سادگی برای آن کوچک است، حداقل بیشتر وقت ها. یک طراح ممکن است مانع از قرار دادن یک میز دائمی در آشپزخانه کوچک شما شود. اما ممکن است یک جایگزین مناسب باشد. همچنین می توانید میز را به طور مستقیم بر روی یکی از دیوارها نصب کنید؛ تا در فضا صرفه جویی شود.

میز آشپزخانه کوچک

میزهای “برگ افتاده” (میزهایی که به دیوار متصل هستند و در زمانی که مورد استفاده نیستند، جمع شده و به دیوار می چسبند) در آشپزخانه های کوچک و خانه های کوچک به طور کلی فوق العاده عمل می کنند. در نظر داشته باشید که همه میزهای برگ افتاده، زمانی که باز می شوند، بزرگ هم می شوند. در حقیقت، این سبک را به عنوان راهی برای ایجاد یک میز کوچک، حتی کوچکتر از آنچه که فکر می کنید، در نظر بگیرید.

میز آشپزخانه کوچک

من شخصا میزهای مهمانی با صفحه گرد و پایه ستونی را به عنوان بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک می دانم. آنها به اندازه کافی کوچک و متنوع هستند تا بتوانند در گوشه ها قرار بگیرند.همچنین به وسط اتاق نمایی بی نظیر می دهند! این نوع میز ظاهری سبک دارد که در سراسر آشپزخانه احساس راحتی و جادار بودن می دهد.

میز آشپزخانه کوچک

آشپزخانه می تواند کوچک باشد! اما اگر باز و بخشی از طرح بزرگ زمین مشخص باشد، آنقدرها هم کوچک به نظر نمی رسد. میز آشپزخانه کوچک با دو صندلی می تواند مسیری بی عیب را بین آشپزخانه و فضای نشیمن تضمین کند. اگر می خواهید بر روی خطوط براق و عمودی فضا تأکید کنید، یک میز بلند و چهارپایه بار در نظر بگیرید.

میز آشپزخانه کوچک

میز نیمه کوچک می تواند به آشپزخانه نمایی فوق العاده زیبا بدهد. فقط نگاه کنید که این نمونه سفید چقدر ستودنی است. آن صندلی های باشکوه و دکمه دار، برای آن کاملا مناسب هستند. در واقع، این میز یک طراحی بسیار ساده و مستقیم دارد و آن را یک نامزد عالی برای پروژه دست ساز (خودت درست کن) می کند. شاید روزی شما مایل به ساخت یکی از این ها باشید.

میز آشپزخانه کوچک

اگر قصد دارید میز آشپزخانه خود را در گوشه اتاق قرار دهید، ممکن است بخواهید بیشتر از این فضا استفاده کنید. یک نیمکت درون ساخت در کنج در نظر بگیرید؛ حتی شاید یک قفسه در زیر آن باشد. میز پایه گرد ممکن است مناسب باشد و همچنین می توانید دو صندلی را در طرف دیگر اضافه کنید.

میز آشپزخانه کوچک

یک گوشه با یک پنجره، فضایی ایده آل برای نشستن در یک آشپزخانه دنج است. اما پنجره مانع آن می شود که مبلمان را کنار آن دیوار قرار دهید. از ایده بالا استفاده کنید. حتی می توانید یک لبه یا قفسه مثلثی را در گوشه قرار دهید؛ تا به عنوان یک میز جانبی یا به عنوان یک صفحه برای نمایش عکس های قاب شده، گلدان گل و یا گیاهان استفاده شود.

میز آشپزخانه کوچک

این روزها بسیاری از خانه ها با فضای باز برنامه ریزی شده اند. در آن آشپزخانه، اتاق غذاخوری و فضای سالن نشیمن و استراحت یک فضای باز یکجا دارند. در این زمینه، میز آشپزخانه نیز می تواند میز غذاخوری و برعکس باشد. البته این کار زمانی معنا پیدا می کند که برای آن جزیره ای وجود ندارد.

میز آشپزخانه کوچک

اگر می خواهید احساس راحت و دنجی به آشپزخانه خود بدهید، یک میز و چند صندلی یا کاناپه دو نفره می تواند به شما در دستیابی به آن کمک کند. برای این کار نیاز به آشپزخانه ای بزرگ ندارید. سعی کنید تنظیمات مناسب و طرح بندی مبلمان را پیدا کرده و دکور ساده را حفظ کنید.

میز آشپزخانه کوچک

راه دیگری که برای کامل کردن یک میز در آشپزخانه، بدون ایجاد حس کوچکی و غریبی فضا به نظر می رسد، انتخاب یک میز با صفحه شیشه ای شفاف است. در این سناریو، هم مبتنی بر میز است و هم مبنی بر صندلی های ایستاده.

 

منبع : تزئین

نظر بدهید