concealer
کافه زیبایی

معرفی دو کانسیلر محبوب

3.75Kبازدید

در این پست می خواهم دو کانسیلر محبوب میکاپ آرتیست ها رو بهتون معرفی کنیم که قیمت یکیش نسبتا زیاد و دیگری نسبتا ارزون هست .

کانسیلر چیست و چگونه باید انتخاب شود ؟

کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده روشن یا رنگی هستند که می توان از آنها قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کرد. البته بعضی‌ افراد معتقدند که بهتر است بعد از کرم‌پودر از کانسیلر استفاده شود. کانسیلرها به‌ صورت‌های مختلفی وجود دارند . در واقع کانسیلر معمولا باید یک درجه از رنگ کرم‌ پودر استفاده شده روشن‌تر باشد. اگر خیلی روشن‌تر از کرم‌ پودر باشد به جای پوشانندگی لکه‌های تیره را بیشتر نشان خواهد داد. پس در انتخاب رنگ کانسیلر باید دقت داشت. بیشترین کاربرد کانسیلرها برای پوشانندگی تیرگی زیر چشم می باشد . با توجه به روشنی و تیرگی کانسیلرها از آنها برای کانتور کردن صورت نیز استفاده میشود . از کانسیلرها برای پوشاندن لک و جوش نیز استفاده میشود .

maybelline concealer age rewind – کانسیلر دور چشم ایج ریوایند میبلین

کانسیلر محبوب کانسیلر محبوب

کانسیلر ایج ریوایند میبلین ، دارای فرمولاسیون فعال هالوکسیل می باشد و برای پوشانندگی خطوط دور چشم ،تیرگی و پف بسیار مناسب می باشد.

کانسیلر محبوب کانسیلر محبوب

به علاوه اپیلاکاتور منحصر به فرد آن استفاده از این محصول را آسان و راحت کرده است.

کانسیلر محبوب کانسیلر محبوب کانسیلر محبوب

رنگ روشن این کانسیلر ظاهر براقی به پوست می دهد.استفاده از این کانسیلر باعث می شود تا با پوشانندگی تیرگی و پف اطراف چشم ، چهره شما حالت جوانتری پیدا کرده و پوستتان ظاهر بهتری داشته باشد .

کانسیلر محبوب کانسیلر محبوب

قیمت تقریبی این محصول بین 50 تا 60 هرار تومان می باشد .

Tarte shape tape contour concealer – کانسیلر کانتور تارت

کانسیلر محبوب کانسیلر محبوب

کانسیلر کانتور مات و گیاهی تارت یکی از پر فروش ترین و ایده آل ترین کانسیلرها می باشد که حاوی فرمولاسیون کاملا” گیاهی از ترکیبات روغن دانه انبه، شی باتر و عصاره ریشه شیرین بیان می باشد.

کانسیلر محبوب کانسیلر محبوب

به همین منظور بدون هیچگونه آسیبی به پوست، تمام لک، نقاط قرمز و نواقص پوست صورت را پوشش می دهد و در صورت دلخواه می توان از این محصول برای برجسته سازی استخوان های (گونه ها، پیشانی، چانه و بینی) استفاده نمود.

کانسیلر محبوب

این کانسیلر ضد چروک، فاقد روغن معدنی و مناسب انواع پوست ها نیز می باشد.

کانسیلر محبوب

این کانسیلر بافت سبکی داره و کاور و ماندگاری بالایی داره .

کانسیلر محبوب

قیمت این کانسیلر بالای دویست هزار تومان میباشد .

عزیزان با توجه به اینکه تقلبی این محصولات هم موجوده حتما از جاهای معتبر خریداری کنید و به جاهایی که این محصولات رو ارزون میدن اعتماد نکنید چون صد در صد فیک هست .

کانسیلر میبلین بیشتر برای مصرف عادی و روزانه مناسب می باشد و کانسیلر تارت بیشتر برای میکاپ آرتیست ها و سالن های زیبایی مناسب هست ولی کسایی که توانایی مالی خریدش رو دارن میتونن خرید کنن و استفاده کنن.

برای خرید این محصولات میتونید از آنلاین شاپ کافه مد این هارو سفارش بدید .

 

نظر بدهید