بهترین کرم پودر برای پوست چرب
کافه زیبایی

معرفی بهترین کرم پودر برای پوست چرب

2.31Kبازدید

نگهداری و مراقبت از پوست چرب کمی دشوار است. هوای گرم، آلودگی محیط، قرار گرفتن در مکان های شلوغ و خیلی مسایل محیطی، همگی می توانند تشدید کننده ترشح چربی پوست باشند. برای همین انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست چرب ممکن است سخت به نظر برسد. فرمولاسیونی که در کرم پودر برای پوست چرب مورد استفاده قرار می گیرند، باید اندکی متفاوت از سایر کرم ها باشد تا هم پایداری بیشتری در طول روز داشته باشند و هم بتواند چربی سطح پوست را در هر شرایطی کنترل کند. به همین دلیل افرادی که دارای پوست چرب هستند، باید با وسواس بیشتری کرم های خود را انتخاب کنند. استفاده از کرم پودر نامناسب علاوه بر ایجاد ظاهری ناخوشایند، باعث ریزش آرایش صورت شده و دردسرساز می شود. در مقابل کرم پودر مناسب نه تنها پوست شما را شگفت انگیز می کند بلکه با پنهان کردن نواقص آن از قبیل آکنه و جوش، ظاهری طبیعی به پوست بخشیده و همچنین باعث کاهش ترشح چربی می شود. فراموش نکنید که کرم پودری را انتخاب کنید که رنگ آن با پوست شما هماهنگی داشته باشد. برای پیدا کردن نزدیک ترین رنگ به رنگ طبیعی صورت، مقداری کرم پودر را روی پوست گردن امتحان کنید. در ادامه لیست بهترین کرم پودر ها برای پوست چرب از برندهای معروف را برای شما تهیه کردیم که می توانید با امتحان کردن آنها، سازگارترین را برای پوست خود برگزینید.

کرم پودر Bobbi Brown

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

فرمولاسیون این کرم پودر به گونه ای است که می تواند تا ۱۶ ساعت ترشح چربی را کنترل کرده و پوست را مات نگه دارد. به علاوه می تواند نواقص پوست را به خوبی پوشش داده و ظاهری یکنواخت برای آن ایجاد کند که پوست کاملا طبیعی به نظر برسد.

کرم پودر L’Oréal Paris

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

چنانچه در منطقه ای زندگی می کنید که آب و هوای گرم دارد یا قصد سفر به مناطقی با این آب و هوا را دارید، این محصول می تواند بهترین انتخاب شما باشد. این کرم پودر با ایجاد پوششی مات و یکنواخت روی پوست و همچنین ماندگاری ۲۴ ساعته، یکی از بهترین هاست. به علاوه با آبرسانی که به پوست دارد، طراوات آن را حفظ می کند.

کرم پودر Estée Lauder

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

این کرم پودر قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد. پوشانندگی خوب و ماندگاری بالا تا ۱۵ ساعت از ویژگی های بارز آن بوده و در گرما و رطوبت می تواند ظاهر یکنواختی را که برای پوست ایجاد کرده، به خوبی حفظ کند.

کرم پودر Makeup Forever

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

این کرم پودر برای پوست چرب گزینه ای کامل بوده و یکی از بهترین انتخابها برای روزهای گرم سال می تواند باشد. ایجاد پوشش یکنواخت و مات به روی پوست با ماندگاری طولانی از ویژگی های بارز آن است.

کرم پودر Hourglass

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

این محصول با فرمولاسیون جدید حداکثر سازگاری را با پوست چرب و پوست های حساس دارد. پوشش سبکی به روی پوست ایجاد کرده و پوشانندگی مناسبی دارد. به علاوه در تمام طول روز می تواند حالت یکنواختی خود را حفظ کند.

آنچه در انتخاب کرم پودر برای پوست چرب اهمیت دارد، سازگاری آن با پوست است. ماندگاری بالا، پوشش دهی خوب و کنترل چربی از ویژگی های مشترک همه کرم پودرهای پوست چرب است اما اینکه کدامیک از آنها می توانند این ویژگی ها را بهتر نمایان کند، بستگی به سازگاری آن با پوست شما دارد.

 

منبع : بانوی شهر

نظر بدهید