معرفی انواع و اقسام کیف
کافه خواندنی

معرفی انواع و اقسام کیف

2.58Kبازدید

با انواع و اقسام کیف این اکسسوری دوست داشتنی بیشتر آشنا شوید

یکی از اکسسوری‌هایی که در کمد لباس همه‌ی خانم‌ها پیدا می‌شود،کیف است.کیف، این اکسسوری کاربردی و دوست‌داشتنی می‌تواند تمام وسایل و آیتم‌هایی که در طول روز احتیاج داریم را در خود جای دهد.اما هنوز وظایف کیف تمام نشده،کیف‌ها با تنوع رنگ،شکل،اندازه و جنسی که دارند،می‌توانند در جذاب به نظر رسیدن استایل ما موثر واقع شوند.در این مطلب با ما همراه شوید تا با انواع و اقسام این آیتم بیشتر آشنا شوید تا کیف مناسب خود را به درستی انتخاب کنید.

کیف‌ها در شکل‌ها،اندازه و رنگ‌های متفاوتی توسط طراحان،طراحی،تولید و عرضه می‌شوند.کیف‌ها را با توجه به استایل شخصی و سبک پوشش خود می‌توانید انتخاب کنید.حتی گاهی وقت‌ها انتخاب کیف با توجه به محتویات درون آن شکل می‌گیرد.لازمه‌ی انتخاب درست این اکسسوری برای استایل خود،دانستن کیف‌های مختلف موجود  در بازار است.

کیف‌های کراس بادی:

کیف‌های کراس بادی

یکی از کیف‌هایی که در کمد لباس و اکسسوری هر خانمی پیدا می‌شود،کیف‌های کراس بادی هستند.این کیف‌ها معمولا در سایز‌های متوسط تا کوچک دیده طراحی و تولید می‌شوند، به دلیل این که روی دوش با بند بلند قرار می‌گیرند و اگر سایز بسیار بزرگی داشته باشند با بافت و شکل محکم،نما و شکل ظاهری خوبی نخواهند داشت. شکل ظاهری و رنگ این کیف‌ها با عوض شدن ترند‌ها تغییر می‌کند اما نکته‌ی مهم این است که بدانید از چه کیفی برای چه استایل و در چه مکانی استفاده کنید. به عنوان مثال از آن‌جایی که کیف‌های کراس بادی کوچک یا متوسط هستند،بهتر است از آن برای مهمانی های غیر رسمی یا دورهمی‌های دوستانه در کافه استفاده کنید.کیف‌های کراس‌ بادی با هر استایلی هماهنگ هستند فقط دقت کنید که با توجه به آیتم‌های مورد استفاده‌ی خود،آن را با رنگ درستی انتخاب کنید.

کیف‌های کراس بادی

کیف‌های بزرگ:

کیف‌های بزرگ

بعضی خانم‌ها وقتی تصمیم می‌گیرند که بیرون بروند،آیتم‌های زیادی را با خود به همراه می‌برند.حتی سوزن نخ هم در کیف‌ آن‌ها پیدا می‌شود! به هر حال هر کسی ایده‌ی خود را دارد،بعضی افراد محض احتیاط آیتم‌های زیادی را با خود حمل می‌کنند.اگر شما از آن دسته افراد هستید،این کیف مناسب شماست.کیف‌های بزرگ این کار را برای شما انجام می‌دهند.البته لازم است نکاتی را درباره‌ی این کیف‌ها به یاد داشته باشید.کیف‌های بزرگ را از جنس و شکلی انتخاب کنید که خود کیف سنگین نباشد،چون شما قرار است محتویات زیادی را درون آن جا دهید.دسته‌ یا بند این کیف‌های نه خیلی بلند باشد و نه کوتاه که به سر شانه‌ی شما فشار وارد نکند.هر چند شما برحسب احتیاج خود این کیف را انتخاب کردید،اما توجه کنید که رنگ آن با استایل شما هماهنگ باشد.این کیف‌ها مناسب محل کار،دانشگاه و اماکنی هست که شما مدت زیادی را در آن‌جا هستید.

کیف‌های بزرگ

کیف‌های دستی یا کلاچ:

کیف‌های دستی یا کلاچ

کیف‌های دستی یا کلاچ را معمولا به کیف‌های مهمانی یا دیسکویی می‌شناسند.این کیف‌ها معمولا کوچک هستند و در شکل‌های مختلفی دیده می‌شوند.این کیف‌ها از نظر جا بسیار محدود هستند و ظرفیت آن چنانی برای آیتم‌های زیاد ندارند.این کیف‌ها می‌توانند در جنس‌ها و شکل‌های مختلف و بسیار فانتزی هستند.نکاتی که در مورد استفاده از این کیف‌ها باید رعایت کنید این هست که کیف‌های کلاچ به دلیل کوچک بودن، برای بیرون ماندن آن هم به مدت طولانی مناسب نیستند، کلاچ‌ها برای مهمانی،دیسکو و حتی قرار‌های دو نفره‌ی رمانتیک شام مناسب هستند.

کیف‌های دستی یا کلاچ

کیف‌های شفاف:

کیف‌های شفاف

کیف‌های شفاف که به تازگی ترند شده،یکی از انواع کیف‌های دوست‌داشتنی است که در این روز‌ها مشاهده می‌کنید. این کیف‌ها با توجه به شکل و نوعی که طراحی و تولید شدند،به کار گرفته می‌شوند.به عنوان مثال کیف‌های شفاف برند ولنتینو کراس بادی هستند و برای مهمانی‌های غیر رسمی مناسب هستند یا کیف شفاف سلین برای خرید و قدم زدن‌های روزانه می‌تواند مناسب باشد.پس نکته‌ی مهمی که در مورد استفاده از این کیف‌ها وجود دارد این است که با توجه به شکل ظاهری آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ی قابل توجه دیگر این است که این کیف‌ها به دلیل شفاف بودن تمام محتویات درون خود را آشکار می‌سازند،پس در انتخاب رنگ،شکل و منظم بودن آیتم‌های درون کیف دقت کنید.

anvae-kif (18)

کیف‌های ویمسیکال:

کیف‌های ویمسیکال

اگر استایل فانتزی و ویمسکالی دارید،قطعا کیف‌های با ظاهر و شکل جالب،غیر معمول و فانتزی برای شما مناسب است.این نوع کیف‌ها برای استایل‌های مشخصی طراحی و تولید شدند،پس محدود به استفاده در مکان خاصی نیستند.این کیف‌ها می‌توانند شبیه یک بطری نوشابه،پر از پولک،خز،انیمال پرینت،پترن،یا حتی هولوگرافیکی باشند.

anvae-kif (4)

کیف کمری:

کیف کمری

این کیف‌ها از نظر ابعاد، کوچک و بسیار راحت هستند.آیتم‌های محدودی درون این کیف‌ها جا می‌گیرد ولی به دلیل حمل راحت آن که با بند بلند دور کمر یا روی دوش به صورت یک طرفه بسته می‌شود،بسیار محبوب است.این کیف‌ها مخصوص پیاده‌روی،خرید و در کل مکان‌هایی هستند که شما احتیاج دارید راحت و کژوال باشید.استایل مناسب این کیف، ورزشی،اسپورت و حتی در بعضی زمان‌ها بسته به جنس آن استایل شیک هم می‌تواند مناسب باشد.

کیف کمری

کیف‌ کوله:

کیف‌ کوله

کوله را قطعا زمانی که به مدرسه یا دانشگاه می‌رفتید استفاده می‌کردید،این کیف ظرفیت و جای بسیار زیادی برای آیتم‌های مورد‌استفاده شما دارد.تنوع این آیتم در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف زیاد است.این کیف‌ها برای استایل‌های گرانژ یا شیک هم استفاده می‌شود، اما بیشترین کاربرد آن برای اماکنی مانند مدرسه،دانشگاه،کلاس‌های آموزشی محل کار یا در کل مکان‌هایی است که شما احتیاج به حمل لپ‌تاپ یا کتاب و وسایل سنگین دارید.

کیف‌ کوله

کیف‌های کلاسیک چرمی:

اگر از استایل کلاسیک خوشتان می‌آید و مشاغلی دارید که نیاز به حمل کردن کیفی جادار و رسمی دارید،این نوع کیف‌ها برای شما مناسب است.کیف‌هایی در ابعاد متوسط و بزرگ که جنس آن چرم طبیعی یا مصنوعی است.این کیف‌ها دسته‌های بلند و شکل مستطیلی یا مربعی دارند.لازم است نکته‌ای را درباره‌ی این کیف‌ها بدانید،شما حتما لازم نیست که به مدرسه،دانشگاه یا سرکار روید تا از آن استفاده کنید بلکه می‌توانید با استایل کلاسیک و رسمی به عنوان مثال کت و شلوار یا کت و دامن آن را ست کنید.

کیف‌های کلاسیک چرمی

کیف‌های سبدی:

کیف‌های سبدی

یکی از کیف‌هایی که به تازگی ترند شده بود،کیف سبدی است.این کیف‌ها معمولا برای فصول گرم استفاده می‌شوند.این کیف‌ها برای استایل‌های شیک، پاریسی و حتی ویمسیکال مناسب است.این کیف علاوه بر جا دادن آیتم‌های شما،به زیبا به نظر رسیدن استایل شما می‌افزاید.این کیف‌ها در شکل و ابعاد مختلفی موجود هستند.

کیف‌های سبدی

کیف‌های خرید:

آراستگی و یک‌دست بودن استایل،از ویژگی‌های داشتن استایلی شیک است.وقتی شما برای خرید مواد‌غذایی یا هر چیزی به بیرون از خانه می‌روید،به اجبار از کیسه‌های پلاستیکی یا پاکت‌های خرید استفاده می‌کنید که ممکن است استایل شما را کمی نامنظم کند.خبر خوب این است که شما می‌توانید از کیف‌های خریدی استفاده کنید که با استایل شما هماهنگ باشد و تمام آیتم‌ها و وسایلی که خریداری کردید را در خود جای دهد.این کیف‌ها دسته‌های محکمی دارند و به شکل‌های مختلفی دیده می‌شوند.

کیف‌های خرید

منبع : مدوپیا

نظر بدهید