مدل مو برای مو‌های نازک
کافه زیبایی

مدل مو برای مو‌های نازک

2.65Kبازدید

خانم هایی که تار موهای نازکی دارند، همیشه نگران مدل موهایشان هستند. آنها دوست دارند که موهایشان را به گونه ای حالت دهند که کم پشتی شان کمتر به چشم آید. خوشبختانه مدل موهایی است که می تواند این نگرانی آنها را حل کند. اگر دوست دارید بدانید که چه مدل موهایی مناسب خانم هایی ست که تار موی نازکی دارند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

موهای بلند

اگر دلتان نمی خواهد که موهایتان را کوتاه کنید، باید برای پر پشت نشان دادن موهایتان از محصولات مراقبتی مو کمک بگیرید. از آنجا که موهای بلند سنگین است، پف موهای شما را می خواباند و موهایتان را کم پشت تر نشان می دهد، در این شرایط از شامپو و نرم کننده حجم دهنده استفاده کنید. کایرا نایتلی از ستاره هایی ست که از این ترفند برای حجیم نشان دادن موهایش استفاده می کند.

      مدل مو برای مو‌های نازک

موهای یک دست متوسط

اگر به موهای اما استون دقت کرده باشید، می فهمید که او موهای بسیار نازکی دارد اما همیشه مدل هایی که انتخاب می کند، به گونه ای ست که کم پشتی موهایش را می پوشاند. اگر شما هم مانند این ستاره مو نارنجی، موهایتان را یکدست تا روی شانه بزنید، پرپشت تر به چشم می آید.

مدل مو برای مو‌های نازک

موهای تا روی شانه

موهای بلند، سر را سنگین می کند، از این رو پف موهایتان را می خواباند. بنابراین یکی از بهترین مدل ها برای افرادی که تار موهای نازکی دارند، موهای تا روی شانه یا بالاتر است. از لایه لایه زدن آنها نیز خودداری کنید تا پرپشت تر به چشم آید.

مدل مو برای مو‌های نازک

چتری

مهم نیست که مدل موهایتان چگونه است، شما می توانید با گذاشتن چتری، آنها را پرپشت تر نشان دهید. البته باید دقت کنید که حجم موهایتان کم نباشد، در غیر این صورت نتیجه ای عکس می دهد.

مدل مو برای مو‌های نازک

موهای پیکسی

موهای کوتاه همیشه پر پشت تر و سالم تر از موهای بلند به چشم می آیند. بنابراین مدل پیکسی، از مدل هایی ست که می توانید به کمک آن موهایتان را حجیم تر نشان دهید.

مدل مو برای مو‌های نازک

فرق و کج برای موهای بلند

یکی دیگر از ترفندهایی که خانم هایی با موهای بلند می توانند استفاده کنند، فرق کج است. با کج کردن فرق تان شما به موهایتان حجم می دهید. حتی می توانید از حجم دهنده های مو برای حالت دادن به آن استفاده کنید که در نهایت تاثیر فوق العاده ای بر پشت پشتی موهایتان خواهد داشت.

مدل مو برای مو‌های نازک

منبع : برترین ها

نظر بدهید