محبوب‌ترین پالت‌های سایه‌ داروخانه ای
کافه زیبایی

محبوب‌ترین پالت‌های سایه‌ داروخانه ای

2.05Kبازدید

پس از بررسی محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پالت‌های سایه‌ لوکس حالا نوبت به بررسی محبوب‌ترین پالت‌های سایه‌ دراگ استوری (داروخانه‌ای) رسیده است. اگر اهل هزینه‌‌کردن زیاد برای لوازم آرایشی نیستید و در عین حال به دنبال محصول با کیفیتی هم هستید، خواندن این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

the balm nude palette

این پالت سایه دوازده رنگ به یکی از محبوب‌ترین پالت‎‌های سایه در دنیا تبدیل شده است. یکی از مهم‌ترین دلایل این موفقیت، رنگ‌بندی زیبای این پالت است؛ رنگ‌های کاربردی برای هر تن رنگی پوست و نژادهای مختلف، که عمدتا رنگ‌های گرمی هستند و حتی برای استفاده‌ روزانه هم مناسبند. این فاکتور در کنار بسته‌بندی بسیار زیبا و خلاقانه و قیمت مناسب و پیگمنت بالا، این محصول را به یکی از پرفروش‌ترین محصولات دراگ استوری در دنیا تبدیل کرده است. تمام محصولات برند دبام کرولتی فری هستند. (روی حیوانات تست نمی‌شوند و بدون آزار به حیوانات تهیه می‌شوند.) این برند در ایران موجود نیست و می‌توانید محصولات آن را از آنلاین‌شاپ‌ها تهیه کنید.

محبوب‌ترین پالت‌های سایه‌ داروخانه ای

Maybelline 24K nudes

این یک پالت سایه‌ دوازده رنگ، همه‌کاره است! رنگ‌های ملایم تا تند با افکت متالیک و ذره‌های براق که درخشش زیبایی به پشت پلک شما خواهد داد. هر رنگ پوست و چشمی هم که داشته باشید، این پالت می‌تواند به محبوب‌ترین پالت شما تبدیل شود. این محصول که سال گذشته وارد بازار شده، ترندهای آرایشی جدیدتری را در خود جا داده است. رنگ آبی نفتی و افکت متالیک طلایی، دو خصوصیت جذاب این پالت هستند که می‌توانند میکاپ شما را به‌روزتر کنند.

محبوب‌ترین پالت‌های سایه‌ داروخانه ای

Milani everyday eyes powder

این مجموعه دارای چندین پالت سایه است که در هرکدام شش رنگ کاربردی با چندین بافت متفاوت لحاظ شده است. به ادعای خود برند، این رنگ‌ها بسیار غلیظ هستند و اصطلاحا پیگمنت بالایی دارند. علاوه‌بر رنگ‌های زیبا، یک اپلیکاتور دو سر با کیفیت در این پالت تعبیه شده است که در کمتر پالت دراگ استوری دیده می‌شود. این برند به‌صورت مسافرتی و محدود وارد ایران می‌شود.

محبوب‌ترین پالت‌های سایه‌ داروخانه ای

Chocolate bar eyeshadow revolution

پالت‌های سایه‌ رولوشن به‌دلیل قیمت مناسب و تنوع بسیار بالا، از محبوب‌ترین پالت‌ها در دنیا هستند. این برند پالت‌های بزرگ و مخصوص استفاده‌ حرفه‌ای نیز دارد. کیفیت سایه‌ها با درنظرگرفتن قیمت ‌آنها شگفت‌انگیز است. یکی از پرسروصداترین سری پالت‌های این برند، سری چاکلت بار است که از جهات زیادی شبیه به پالت سایه‌ چاکلت توفیسد است. بسته‌بندی و حتی رنگ‌بندی دارای نقاط اشتراک زیادی است. اگر از طرفداران این پالت سایه‌ توفیسد هستید، می‌توانید با هزینه‌ کمتر پالت رولوشن را جایگزین کنید. این برند در ایران موجود نیست و می‌توانید آن را از آنلاین‌شاپ‌ها خریداری کنید.

محبوب‌ترین پالت‌های سایه‌ داروخانه ای

Mad for matte elf

اگر به دنبال یک پالت سایه‌ کاربردی و کاملا مات و البته با قیمت مناسب هستید، این پالت ده رنگ از برند الف، می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. این برند چندین پالت را با همین نام تولید کرده است که طیف‌های رنگی متفاوت را در بر می‌گیرند. پیگمنت این رنگ‌ها بالاست و دوام نسبتا خوبی نیز دارند. متاسفانه این برند در ایران موجود نیست.

محبوب‌ترین پالت‌های سایه‌ داروخانه ای

Smokey Stories Quad Bourjois

یک پالت چهار رنگ همان چیزی‌ است که هر خانمی به آن احتیاج دارد. در این پالت‌های چهار رنگ، چهار رنگ پرطرفدار و جذاب با ظاهری براق از یک طیف رنگی مشابه تعبیه شده است. سه رنگ در اطراف کمی تیره هستند و برای گوشه‌ بیرونی چشم‌ها مناسبند و رنگ میانی کاملا براق است که می‌توانید برای گوشه‌ داخلی چشم از آن استفاده کنید، حتی می‌توانید آن را جایگزین هایلایتر خود کنید. یک اپلیکاتور دو سر هم در این پالت قرار دارد که با سر گرد آن می‌توانید گوشه‌های سایه‌ را محو کرده و با سر تیز آن، گوشه‌های شارپ و چشمگیر ایجاد کنید.

محبوب‌ترین پالت‌های سایه‌ داروخانه ای

Deborah Trio eyeshadow palette

یکی دیگر از پالت‌های سایه‌ با قیمت مناسب و موجود در ایران، پالت سایه‌ سه تایی دبورا میلانو است. بافت ساتن و ابریشمی و براق این پالت، هماهنگ با ترند بهار و تابستان، یعنی میکاپ‌های درخشان است. این سایه رنگدانه‌های غلیظ و ریزش بسیار کم و نامحسوسی دارد. سایز این پالت کوچک است و در کیف آرایشی شما به‌راحتی جا می‌گیرد. این پالت‌های کوچک از سه رنگ تیره، متوسط و روشن تشکیل شده‌ا‌ند.

محبوب‌ترین پالت‌های سایه‌ داروخانه ای

Wet n Wild colour icon

این پالت سایه از برند وت اند وایلد بدون شک یکی از محبوب‌ترین پالت‌های سایه‌ داروخانه‌ای است. رنگ‌بندی بسیار کامل و پرکاربرد و البته طراحی خاص و متفاوت این پالت سایه، از نقاط قوت آن است. می‌توان گفت این پالت از لحاظ کیفیت بسیار شبیه به همان پالت رولوشن است که به شما معرفی شد اما سایز کوچکتری دارد که آن را برای استفاده‌ شخصی بسیار مناسب می‌سازد. این محصول نیز بدون آزار به حیوانات تهیه می‌شود.

محبوب‌ترین پالت‌های سایه‌ داروخانه ای

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید