مبل راحتی نسکافه ای در منزل
کافه دکوراسیون

مبل راحتی نسکافه ای در منزل و ایده‌هایی برای چیدمان و دکوراسیون آن

4.15Kبازدید

خانه‌ای که با مبل راحتی نسکافه ای دیزاین می‌شود، به شکلی است که گویی چندین رنگ در کنار هم تلفیق شده‌اند؛ رنگ کرم، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای شکلاتی و رنگ‌های مشابهی که دکوراسیونی چشم‌نواز را در منزل بوجود می‌آورند. در ادامه با ما همراه شده و با این تم رنگی در منزل بیشتر آشنا شوید.

ایده‌هایی برای استفاده از مبل راحتی نسکافه ای در منزل

برای این‌که یک چیدمان و دکوراسیون با رنگ نسکافه‌ای داشته باشید کافی است از رنگ‌های با تناژ قهوه‌ای، کرم شکلاتی و یا رنگ‌های مکملی نظیر زیتونی کمک بگیرید. با استفاده از این نوع مبلمان و استفاده از پرده، فرش، لوازم دکوری و… می‌توانید یک دکوراسیون زیبا و دوست داشتنی در خانه خود داشته باشید. رنگ نسکافه‌ای با گرمایی که به محیط می‌دهد یک چیدمان خاص و دوست داشتنی را در منزل شما فراهم می‌آورد. ذر این مطلب رنگ‌هایی که با این سبک رنگی قدری نزدیک است را به شما معرفی می‌کنیم تا این آشنایی شما را تا حدودی با یک دکوراسیون نسکافه‌ای آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید مبل راحتی نسکافه ای رنگ را دارید ادامه مطلب را از دست ندهید.

شناخت رنگ نسکافه‌ای

از رنگ نسکافه‌ای عموما در صنعت مد و آرایش بسیار استفاده می‌شود. حال‌ آنکه در صنعت دکوراسیون اغلب با رنگ نسکافه‌ای مشابه با رنگ قهوه‌ای یا شکلاتی برخورد می‌شود و چه بسا از این رنگ‌ها به عنوان یک رنگ تعبیر می‌شود. برای این که در دکوراسیون داخلی منزل خود به رنگی مشابه با رنگ نسکافه‌ای دست پیدا کنید می‌توانید به صورت ترکیبی از رنگ‌های مختلف بهره ببرید. شما می‌توانید از یک مبل با تناژ قهوه‌ای بهره ببرید و کوسن‌های آن را به‌صورت ترکیبی از قهوه‌ای روشن شکلاتی و قهوه‌ای ساده انتخاب کنید. این کار در صنعت آرایش هایلایت نام دارد و از آنجایی‌ که در دکوراسیون داخلی این امر مهیا نیست، شما می‌توانید با ترکیب رنگ‌ها در کنار هم به آن دست پیدا کنید.

مبل راحتی نسکافه ای در منزل

ایده پردازی برای داشتن خانه‌ای با مبل راحتی نسکافه ای

همان‌طور که اشاره شد رنگ نسکافه ای طیف رنگی قهوه‌ای را به همراه دارد. از همین رو شما به‌ راحتی می‌توانید آن را با هر رنگ دیگری که مد نظرتان است، و البته با رنگ قهوه ای نیز ست می‌شود، ترکیب کنید. به عنوان مثال استفاده از رنگ‌های خنثی مثل طوسی، مشکی و سفید در این چیدمان بلامانع است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از شال‌های مبل رنگی یک دیزاین متفاوت داشته باشید. کوسن‌های مبل نسکافه‌ای را می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی خود مشابه یا مترادف با رنگ مبل ست کنید.

مبل راحتی نسکافه ای در منزل

برای خانه با مبل نسکافه‌ای از چه رنگ‌های دیگری می‌توان استفاده کرد؟

شما می‌توانید در زمان ست کردن منزل خود با رنگ نسکافه‌ای از رنگ زرد و قرمز بهره ببرید. رنگ سفید و مشکی رنگ‌های پایه‌ای هستند که در هر دکوراسیونی استفاده از آن‌ها بلامانع است و رنگ نسکافه‌ای نیز از این مستثنی نیست. رنگ آبی نیز طیف رنگی مناسبی برای دکوراسیون نسکافه‌ای به شمار می‌رود و برای مثال شما می‌توانید برای جلوه دادن به مبلمان راحتی نسکافه ای منزل خود از کوسن‌های آبی فیروزه‌ای استفاده کنید. این امر سبب می‌شود مبل به‌ خوبی در خانه شما خودنمایی کند. استفاده از فرش‌های با تنالیته رنگ سبز و کمی قرمز می‌تواند شما را در این چیدمان خاص یاری کند.

مبل راحتی نسکافه ای در منزل

خانه‌ای با مبل نسکافه‌ای تیره

شما می‌توانید به‌ راحتی برای دیزاین مبلمان نسکافه ای رنگ از کوسن‌هایی به رنگ سفید نیز استفاده کنید. همانند چیزی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید یک هارمونی رنگ بسیار زیبا خاص حاصل کار شما خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه و لوازم دکوری طلایی مشکی، طلایی سفید در این ایده پردازی با رنگ نسکافه‌ای گامی به‌ سوی زیباتر دیده شدن نیز بردارید.

مبل راحتی نسکافه ای در منزل

دکوراسیون تیره با تناژ نسکافه‌ای

از آنجایی‌ که رنگ نسکافه‌ای بسیار به رنگ قهوه‌ای نزدیک است، شما به‌ راحتی می‌توانید یک اتاق به رنگ قهوه‌ای تیره را در خانه خود داشته باشید. برای این منظور علاوه بر مبلمان قهوه‌ای تیره شما باید فضای داخلی را با این تنالیته رنگی ترکیب کنید. می‌توانید از فرش قهوه‌ای و یا از کاغذ دیواری تیره برای این منظور استفاده کنید. حال اگر قصد لوکس کردن این فضا را دارید استفاده از لوازم دکوری طلایی نیز می‌تواند انتخاب مطلوبی برای شما به شمار آید که نمونه آن را در عکس زیر می‌توانید مشاهده کنید.

مبل راحتی نسکافه ای در منزل مبل راحتی نسکافه ای در منزل

چیدمان اتاق نشیمن با رنگ نسکافه‌ای

برای متفاوت بودن باید متفاوت نگریست. بدین این منظور می‌توانید از رنگ‌های با طیف رنگی متفاوت بهره ببرید. شاید استفاده از مبل و یا کاناپه به رنگ نسکافه‌ای سبب شود شما خاص‌تر از گذشته فضای اتاق خود را به رخ دیگران بکشید. برای زیباتر شدن فضای داخلی خود می‌توانید همانند تصویر از قاب عکس‌های متفاوت نیز بهره ببرید. البته استفاده ز آباژورهای مدرن در کنار شال مبل‌های رنگی و ساده بسیار شمارا برای رسیدن به این چیدمان همراهی می‌کند. استفاده از گل و گیاه در هر دکوراسیونی تائید می‌شود.

مبل راحتی نسکافه ای در منزل

خانه با مبل نسکافه‌ای و یک دکور رنگی

یکی دیگر از ایده پردازی‌هایی که برای مبلمان راحتی نسکافه‌ای در منزل می‌توانید استفاده کنید بهره گرفتن از رنگ‌های متنوع است. شما می‌توانید از کوسن‌های رنگی با تناژ سبز، آبی و سفید و مشکی استفاده کنید. شال مبل‌های شما می‌تواند آبی فیروزه‌ای و یا سبز فسفری باشد. استفاده از رنگ‌های سنتی با تناژ قرمز نیز در دکوراسیون‌های نسکافه‌ای می‌تواند انتخاب مطلوبی برای شما باشد. همان‌طور که در مطالب قبلی توکامگ اشاره شد در زمان استفاده از رنگ‌ها هیچ دلهره‌ای به دل خود راه ندهید. رنگ‌ها زمانی که در دکوراسیون داخلی منزل شما استفاده می‌شوند خود جای خود را پیدا می‌کنند. البته این بسته به سلیقه شما دارد که به یک دکوراسیون ساده یا یک دکوراسیون رنگی علاقه‌مند هستید یا نه.

مبل راحتی نسکافه ای در منزل

مبل راحتی نسکافه ای ساده

اگر به دکوراسیون رنگی علاقه‌ای ندارید، می‌توانید همانند تصویر زیر از یک چیدمان ساده بهره ببرید. بدون تردید این دکوراسیون هم یک چیدمان ساده و گرم برای شما به همراه خواهد داشت. گرمی رنگ نسکافه‌ای خود سبب می‌شود جلوه‌ای خاص به محیطی که در آن دیزاین را انجام داده‌اید بخشیده شود. استفاده از لوازم دکوری طلایی در این چیدمان هیچ آسیبی به‌ سادگی محیط طراحی شما وارد نمی‌کند.

مبل راحتی نسکافه ای در منزل

خانه با مبل نسکافه‌ای با کوسن‌های خاکستری

یکی از رنگ‌هایی که به‌ راحتی در هر دکوراسیونی مورد استفاده قرار می‌گیرد رنگ خاکستری است. چیزی که در این تصویر مشاهده می‌کنید یک مبل با تناژ نزدیک به رنگ نسکافه‌ای است. این رنگ به سبک بسیار زیبایی با کوسن‌های طوسی آبی دیزاین شده است. می‌توانید از کوسن‌های ساده و گل‌دار برای این منظور استفاده کنید. ازآنجایی‌که رنگ نسکافه‌ای طیف رنگی تیره‌ای را دنبال می‌کند، برای بهتر دیده شدن آن در فضا توصیه می‌شود از رنگ‌آمیزی روشن استفاده شود. شما می‌توانید برای این کار از کف‌پوش‌های رنگ روشن و کاغذدیواری‌های ساده روشن بهره بگیرید. این امر به زیباتر دیده شدن فضای شما و تأثیر نورپردازی در محیط بسیار کمک می‌کند.

مبل راحتی نسکافه ای در منزل

در این مقاله شما را در ابتدا با تنالیته رنگ نسکافه‌ای آشنا کرده و سپس‌ با ایده پردازی‌هایی به شما چیدمان‌هایی با رنگ نسکافه‌ای را ارائه دادیم. اشاره شد که استفاده از رنگ‌ها به‌ صورت ترکیبی با رنگ نسکافه‌ای بلامانع است. از سوی دیگر استفاده از یکرنگ نسکافه‌ای نیز مانعی ندارد. شما می‌توانید با بهره گرفتن از هوش و سلیقه خود یک دکوراسیون خاص را با استفاده از رنگ نسکافه‌ای در فضای اتاق نشیمن و یا پذیرایی خود حاصل کنید. کار دشواری نخواهد بود و ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر شما را در این راه یاری خواهد کرد. به‌عنوان‌مثال تلفیق رنگ فیروزه‌ای با رنگ نسکافه‌ای سبب می‌شود مبل شما به‌خوبی در محیط خودنمایی کند. از سوی دیگر می‌توانید از پرده‌ای فیروزه‌ای برای این منظور استفاده کنید. ایده پردازی در زمان دکوراسیون با استفاده از رنگ‌ها کار بسیار ساده‌ای است.

منبع : توکامگ

نظر بدهید