لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید
کافه خواندنی

لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید

3.25Kبازدید

لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید تا شیک و مد روز باشید

علاقمندان به مد و فشن به خوبی می‌دانند که لباس‌های پلنگی در حال حاضر جزو ترندهای مهم لباس‌های زنانه به شمار می‌روند و به دلیل طرح و رنگ خاصی که این لباس‌ها دارند در فصل پاییز شاهد محبوب شدن بیش از پیش این لباس‌ها خواهیم بود. لباس‌های پلنگی همیشه جزو محبوب‌ترین طرح‌ها در لباس‌های زنانه بوده‌اند اما بیشتر خانم‌ها در پوشیدن آن‌ها دچار تردید می‌شوند چون معتقدند این طرح شلوغ و توی چشم است و برای هر موقعیتی مناسب نیست. اما با ترکیب درست و استایل مناسب می‌توان لباس پلنگی را به عنوان لباس روزمره نیز مورد استفاده قرار داد. در این مطلب به شما خواهیم گفت که لباس‌های پلنگی زنانه را چطور و با چه ترفندهایی به استایل روزمره خود اضافه کنید.

لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید

از اکسسوری‌های کوچک شروع کنید

اکسسوری‌های پلنگی شاید از نظر بیشتر افراد اهمیت و جایگاه خاصی نداشته باشند اما برای خانم‌هایی که جسارت و جرات کافی را برای استفاده از لباس‌های پلنگی در استایل خود ندارند استفاده از این اکسسوری‌ها بهترین راه است. اکسسوری‌های پلنگی مثل کیف و کفش و کمربند، شال و روسری و حتی اکسسوری مو ساده‌ترین راه برای اضافه کردن طرح پلنگی به لباس‌های روزمره است. البته برای هماهنگی بیشتر سعی کنید بقیه لباس‌ها به خصوص لباس‌های اصلی استایل خود را ساده و کلاسیک نگه دارید تا تیپ شما یکدست به نظر برسد و دچار ناهماهنگی و عدم تعادل در ترکیب استایل نشوید.

لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید

لباس‌های پلنگی تفاوتی با لباس‌های طرح دار رنگ خنثی ندارند

بیشتر خانم‌ها لباس‌های پلنگی را لباس‌هایی با طرح شلوغ و توی چشم تصور می‌کنند در حالی که اصلا این طور نیست و لباس‌های پلنگی از رنگ‌های خنثی و ملایمی مثل قهوه‌ای، مشکی و کرم تشکیل شده‌اند که در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرند. بنابراین این لباس‌ها تفاوتی با لباس‌های طرح دار دیگری که از رنگ های خنثی تشکیل شده ندارند. شما می‌توانید این لباس‌ها را با لباس‌های طرح‌دار دیگر مثل راه راه، چهارخانه و حتی گلدار هم بپوشید به شرطی که فاصله کافی بین این دو طرح وجود داشته باشد مثل این تصویر که کوتاهی لباس چهارخانه فاصله مناسبی بین کفش‌های پلنگی به وجود آورده و از در هم ریختگی استایل جلوگیری کرده است.

لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید

لباس‌های پلنگی را با رنگ‌های سیاه و سفید بپوشید

رنگ‌های خنثی همیشه بهترین و بی‌خطرترین راه برای همراه کردن با هر لباسی هستند و فرقی نمی‌کند این لباس یک لباس شلوغ و طرح دار با رنگ های روشن باشد یا یک لباس ساده و معمولی و یا یک لباس پلنگی. رنگ‌های خنثی زمینه‌ای عالی برای خودنمایی بخش‌های دیگر لباس‌های شما به وجود می‌آورند و شما می‌توانید با پوشیدن یک بلوز پلنگی با دامن مشکی نه تنها هماهنگی رنگی کاملی به وجود آورید بلکه با این کار لباس‌های پلنگی را به نقطه کانونی استایل خود تبدیل خواهید کرد. رنگ سفید نیز چنین اثری دارد اما بهتر است همراه با لباس پلنگی به مقدار کمتر مورد استفاده قرار بگیرد.

لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید

و یا سراغ رنگ‌های روشن و مد روز بروید

همان طور که گفتیم لباس‌های پلنگی در دسته لباس‌های طرح دار با رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد و همین مساله باعث می‌شود که بتوان این لباس‌ها را با رنگ‌های روشن و تندی که رنگ محبوب شما هستند و یا در هر دوره مد روز می‌شوند پوشید. البته لباس‌های رنگ روشنی که برای این کار انتخاب می‌کنید باید ساده و بدون طرح باشند تا استایل شما شلوغ به نظر نرسد. اما بهترین رنگ برای پوشیدن با لباس‌های پلنگی کدام است؟ رنگ‌های گرم مثل خانواده زرد و نارنجی مثل زرد قناری یا نارنجی سوخته می‌توانند انتخابی عالی باشند اما تجربه نشان داده که رنگ‌هایی مثل صورتی و آبی روشن هم ترکیبی زیبا با لباس‌های پلنگی می‌سازند.

لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید

از لباس‌های پلنگی با فرم کلاسیک استفاده کنید

وقتی قرار است لباسی یکسره با طرح پلنگی انتخاب کنید (مثل مانتو، پالتو، شلوار یا لباس مجلسی که یک تکه و کامل هستند) بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که فرمی ساده، آشنا و کلاسیک دارند. با این کار طبیعت وحشی طرح لباس شما کمتر به چشم خواهد آمد و استایل شما ساده‌تر و کلاسیک‌تر به نظر خواهد رسید در حالی که طرح پلنگی لباس هنوز زیبایی و چشمگیری خود را در ترکیب لباس‌های شما دارد. به طور مثال اگر می‌خواهید شلوار پلنگی پوشید بهتر است آن را از مدل کلاسیک راسته انتخاب کنید تا این که بخواهید سراغ مدل‌های دمپاگشاد یا تنگ بروید.

لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید

لباس‌های پلنگی را به استایل تکرنگ خود اضافه کنید

استایل تکرنگ زیبایی‌ها و مزایای خود را دارد اما همیشه این احتمال وجود دارد که تیپ تکرنگ شما تکراری و یکنواخت به نظر برسد. اگر به استایل تکرنگ علاقه دارید اما می‌خواهید کمی تنوع و زیبایی به استایل تکرنگ خود بدهید اضافه کردن یک رویه (مانتو، پالتو یا کت) با طرح پلنگی می‌تواند این کار را به سادگی برای شما انجام دهد. مثلا می‌توانید بلوز و شلوار و کفش صورتی مات با اکسسوری‌های صورتی بپوشید و با اضافه کردن یک مانتوی پلنگی روی این ترکیب آن را جذاب‌تر و چشمگیرتر کنید.

لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید

لباس‌های پلنگی متنوع را با هم ترکیب کنید

استایل سرتاپا پلنگی هم می‌تواند زیبا باشد اما پوشیدن لباس‌ها و اکسسوری‌های پلنگی در یک رنگ و یک سایز شما را شبیه به یک پلنگ واقعی خواهد کرد و هیچ کس چنین چیزی نمی‌خواهد! برای جلوگیری از این اتفاق سعی کنید استایل سرتاپا پلنگی خود را از لباس‌ها و اکسسوری‌هایی انتخاب کنید که اندازه و رنگبندی متفاوتی دارند مثلا یک دامن با طرح پلنگی ریز همراه کت زمانی با طرح پلنگی درشت و یک جفت کفش با طرح پلنگی که رنگ متفاوتی دارد. با این کار تیپ سرتاپا پلنگی شما نه تنها غیرعادی به نظر نخواهد رسید بلکه زیبا و جذاب خواهد بود.

لباس‌های پلنگی زنانه را به این روش بپوشید

منبع: مجله قرمز

نظر بدهید