روتین آرایش ابروی لیلی قالیچی
کافه زیبایی

روتین آرایش ابروی لیلی قالیچی

2.37Kبازدید

لی‌لی قالیچی که یکی از ایرانیان مشهور ساکن امریکاست، این روزها موفق‌تر از همیشه ظاهر شده است. او در حرفه‌های مختلفی چون بازیگری، وکالت و دیزاین خوش درخشیده است. او از ژن‌های خوب شرقی است! موهای بلند و پرپشت مشکی و ابروها و مژه‌های بی‌نقص از ویژگی‌های بارز این زن است. وی در یکی از جدیدترین ویدیو‌های یوتیوب خود از روتین آرایش ابروهایش می‌گوید و از راز زیبایی ابروهای مشهورش پرده برمی‌دارد …

روتین آرایش ابروی لیلی قالیچی

ابروهای ضخیم و تیره‌‌ی من!

او بارها در طول ویدیو تاکید می‌کند که به ابروهای ضخیم و پرپشت بسیار علاقه دارد و از اینکه بسیاری او را با ابروهایش می‌شناسند ، خوشحال است!

یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی لی‌لیپ

“با اینکه عاشق ابروهای ضخیم هستم، اما متاسفانه در نوزده سالگی تصمیم گرفتم که موهای ریز پیشانیم (baby hair) را لیزر کنم. (اینکار در درازمدت خط رویش اصلی موها را عقب می‌برد) همان موقع خانمی که اینکار را برایم انجام می‌داد، به من پیشنهاد کرد که موهای ریز بالای ابروهایم را هم لیزر کنم، چون آن موقع ابروهای باریک ترند شده بود. حالا بالای ابروهای من خالی شده و باید با مداد این کمبود را جبران کنم. باید بگویم سخت از این کار پشیمانم و به هرکسی که الان مخاطب من است می‌گویم اصلا سمت این کار نرود!”

روتین آرایش ابروی لیلی قالیچی

فقط پنج دقیقه!

لی‌لی می‌گوید: “برای ارایش ابروها می‌توان از آیتم‌های مختلفی چون : مداد، سایه و ژل ابرو (ریمل ابرو) استفاده کرد. من خودم اغلب ترکیب مداد و سایه را ترجیح می‌دهم اما امروز می‌‌خواهم یک روتین پنج دقیقه‌ای را با شما به اشتراک بگذارم پس از مداد استفاده می‌کنم. خانم‌ها خیلی وقت ندارند! من عاشق مداد هستم! ساده و سریع و طبیعی!”

روتین آرایش ابروی لیلی قالیچی

سه مداد ابرو به پیشنهاد لی‌لی

لی‌لی عاشق مدادهای برند آناستازیا بورلی هیلز است! این برند در زمینه پروداکت‌های ابرو در چندسال اخیر بسیار خوش درخشیده است. یکی از پرفروش‌ترین پروداکت‌های ابروی آناستازیا، مدادهای پیچی این برند که در انتها یک برس دارند، هستند که از قضا محبوب لی‌لی نیز می‌باشند.(brow wiz) دو رنگ soft brown و medium brown انتخاب لی‌لی هستند. قیمت هر یک از این مدادها 21 دلار آمریکاست. مداد سوم از برند kelly baker و رنگ dark brown است. قیمت این مداد 22 دلار آمریکاست.

روتین آرایش ابروی لیلی قالیچی

لی‌لی قبل از شروع روتین دو مداد از سه مدادی که معرفی کرده انتخاب می‌کند. این مدادها مدیوم براون آناستازیا و دارک براون کلی بیکر هستند. او یکی از ابروها را با مداد آناستازیا و دیگری را با مداد کلی بیکر آرایش می‌کند. لی‌لی در توضیح علت این کار می‌گوید: می‌خواهم به شما نشان بدهم که مهم نیست چه مدادی دارید! اگر تکنیکتان درست باشد، نتیجه همیشه خوب خواهد بود.

قدم اول: شانه زدن ابروها بسیار اهمیت دارد

او در ابتدا با انتهای مداد که برس دارد، ابروهایش را به سمت بالا شانه می‌کند. سپس مداد را به صورت کاملا افقی گرفته و با نوک برس موهای ابرو را که کاملا عمودی شده‌اند را کمی می‌خواباند و آن‌ها را مرتب می‌کند. لی‌لی می‌گوید این کار بسیار اهمیت دارد چون دقیقا می‌فهمید که کدام قسمت‌ها خالی هستند و نیاز به پر شدن دارند.

روتین آرایش ابروی لیلی قالیچی

قدم دوم:ابروهای تصنعی و کارتونی؛ هرگز!

با اینکه لی‌لی عاشق ابروهای ضخیم است ولی با اینکار کاملا مخالفت می‌کند. او در این مرحله یک خط ملایم، درست روی خط رویش ابروها (زیر ابرو) از تاج تا دم ابرو می‌کشد، دوباره ابروها را به سمت پایین شانه می‌کند تا مرز بالا مشخص شود. در قسمت بالا یک خط کم‌رنگ از وسط تا دم ابرو می‌کشد. او شدیدا تاکید می‌‌کند که تاج ابرو را پر نکنید و اجازه بدهید تا حالت طبیعی خود را حفظ کند.

روتین آرایش ابروی لیلی قالیچی

قدم سوم: با تاج ابروها چه کنیم؟

لی‌لی برای آرایش تاج ابروها شیوه‌ای خاص دارد. برای اینکه ابروها طبیعی‌تر بنظر برسند، فقط چند خط ملایم، درست در جهت رویش موهای خود ابرو ایجاد کنید. تا کمی پرتر بنظر برسند . خط انداختن را تا نزدیکی دم ابرو ادامه دهید و دوباره ابروهایتان را شانه کنید. با اینکار کمی از پروداکت توسط برس، برداشته می‌شود که به هیچ وجه بد نیست و باعث توازن رنگی ابروها خواهد شد.

روتین آرایش ابروی لیلی قالیچی

قدم چهارم: عشق جاودانه‌ی لی‌لی به Mac cosmetics !

برای اصلاح خطاهای موجود، باید از یک کانسیلر استفاده کنیم. کانسیلر محبوب لی‌لی از برند مک است. این برند از برندهای موردعلاقه‌ی اوست. مدل این کانسیلر ،Mac studio finish concealer ، است . او برای بلند کردن کانسیلر هم از براش خود مک استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که به میزان کمی از کانسیلر نیاز داریم، لی‌لی برای اینکار کمی از آن را پشت دستش پخش می‌کند و با نوک براش، مقدار کمی از کانسیلر را برداشته و خط ‌های اضافی اطراف ابروها را اصلاح می‌کند.

روتین آرایش ابروی لیلی قالیچی

قدم پنجم: ژل ابروی دوست داشتنی بنفیت(ریمل ابرو)

این قسمت اختیاری است. البته که ظاهر حرفه‌ای تری به ابروها می‌دهد. ریمل ابروی موردعلاقه‌ی لی‌لی از برند بنفیت است. (Gimme brow) اگر ریمل ابروی رنگی انتخاب کنید، ابروها پرتر بنظر می‌رسند و اگر دوست ندارید ضخیم‌تر شوند می‌توانید سراغ نوع بی‌رنگ آن بروید. لی‌لی علاقه دارد تا ابروهایش را به سمت بالا ریمل بزند. اینکار جلوه‌‌ی چشمانتان را چند برابر می‌کند.

روتین آرایش ابروی لیلی قالیچی

منبع : مدوپیا

نظر بدهید