چیدمان رنگ نقره ای در دکوراسیون
کافه دکوراسیون

رنگ نقره‌ای جلوه‌ای متفاوت از لوکس بودن

1.81Kبازدید

دکوراسیون یکی از آن جاهایی است که رنگ نقره ای در آن خوش می درخشد. دکوراسیون نقره ای یا سیمین می تواند بسیار باشکوه و متمایز جلوه کند.

چیدمان رنگ نقره ای در دکوراسیون

رنگ نقره ای با با بسیاری از رنگ ها هماهنگ می شود و علاوه بر تجملی بودنش برخلاف طلایی توی ذوق نمی زند. این رنگ را چطور باید در دکوراسیون استفاده کنید؟ این مطلب روش‌های چیدمان رنگ نقره ای در دکوراسیون را نشان می‌دهد.

تِم خاکستری و نقره ای برای اتاق خواب

چیدمان رنگ نقره ای در دکوراسیون

تم خاکستری نقره‌ای تمی جذاب برای اتاق خواب است. این تم را می توانید با رنگ های دیگری ترکیب کنید که اتاق کسل کننده به نظر نرسد. طیف متفاوتی از رنگ های طوسی مثل ذغالی برای این منظور می تواند مناسب باشد. چیدمان رنگ نقره ای در دکوراسیون اتاق خواب را می توانید علاوه بر مبلمان با لوازم دکوری مانند چراغ خواب و مجسمه نقره‌ای کامل کنید.

پوشش دیوار به رنگ نقره ای

چیدمان رنگ نقره ای در دکوراسیون

زمانی که نوبت به پیدا کردن رنگ درست برای دیوارها می رسد، به جای انتخاب فوری رنگ و تعیین دکوراسیون مابقی فضای اتاق بر اساس آن رنگ، بیاید رنگ را در مرحله آخر انتخاب کنید. با همه لوازم تزیینی و دکوراسیونی که دوست دارید، اتاق رویایی خودتان را بسازید و سپس تصمیم بگیرید چه رنگی برای دیوارتان مناسب است. شاید رنگ کاملا متفاوتی را بپسندید که به همه چیز می آید؛ مثل نقره‌ای.

صورتی و نقره ای

چیدمان رنگ نقره ای در دکوراسیون

طیف بنفش از یاسی تا بنفش جیغ و همینطور طیف صورتی بسیار ترکیب خوبی را با نقره‌ای خلق می کنند. نقره ای ظرافت و شاعرانگی خاصی دارد که بنفش و صورتی می توانند آن را تکمیل و شیک کنند.

دکوراسیون مرتفع و مجلل

چیدمان رنگ نقره ای در دکوراسیون

پرده های نقره‌ای که دقیقا از زیر سقف نصب شده باشند و نورپردازی درست با مبلمان کم ارتفاع سفید رنگ کمک می کند اتاق پذیرایی شما با یک دکوراسیون سیمین بسیار باشکوه به نظر برسد.

آشپزخانه نقره ای مدرن و پیشرفته

چیدمان رنگ نقره ای در دکوراسیون

دکوراسیون نقره‌ای آشپزخانه و انتخاب این رنگ برای کابینت ها یک روند رو به گسترش است. کابینت های تمام فلزی سیلور در کنار لوازم الکتریکی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و مایکرویو سیلور دکوراسیون را کاملا یکپارچه، مدرن و پیشرفته می کند.

منبع :نمناک

نظر بدهید