اشتباه دکوراسیونی
کافه دکوراسیون

رفع ۱۱ اشتباه دکوراسیونی

873بازدید

دکوراسیون هر فضایی در مورد کارهایی است که شما انجام می دهید: رنگ هایی که انتخاب می کنید ، مبلمانی که عاشق آن هستید وتم و سبک هایی را که انتخاب می کنید که فضای خود را با آن ظاهری عالی تمام کنید. همچنین مربوط به کارهایی است که شما انجام نمی دهید (یا معمولاً کارهایی که انجام می دهید تا دیگر انتخاب ها را خنثی سازی کنید).

در واقع دانستن چیزهایی که دوست دارید به همان اندازه که دانستن چیزهایی که دوست ندارید یا نباید انجام دهید اهمیت دارند . دانستن کاری که نباید انجام دهید می تواند درک دقیقی در مورد آنچه باید انجام دهید در اختیار شما قرار دهد. در ادامه با اشتباهات دکوراسیونی با ما همراه باشید.

ابعاد فرش

اشتباه دکوراسیونی

انتخاب فرش های خیلی کوچک یکی از رایج ترین اشتباهات دکوراسیونی است. تمام مبلمان باید روی فرش قرار گیرند واگر این امکان پذیر نباشد ، پایه های جلویی مبلمان بایستی روی فرش باشند .

انتخاب رنگ

اشتباه دکوراسیونی

هرگز ابتدا رنگ را انتخاب نکنید . تنوع رنگی در هزاران رنگ مختلف موجود است و به راحتی قابل تغییر است. پس گران ترین اجزای دکوراسیون خود را ابتدا انتخاب کنید ، سپس انتخاب رنگ ها را حول این اجزا انتخاب کنید!

ارتفاع لوستر

ارتفاع مناسب نصب لوستر را در نظر بگیرید و با اتصال لوسترها بیش از حد بالا ، گسترش نور را محدود نکنید.

ارتفاع نصب آثار هنری و تابلوها

اشتباه دکوراسیونی

آثار هنری باید در سطح چشم آویزان شوند. اگرچه این در افراد مختلف متفاوت است اما بهتر است دید چشم افراد متوسط را معیار قرار دهید و خیلی بالا یا پایین نباشد!

پرده ها

پرده بایستی تا کف امتداد یابد اشکال ندارد اگر کمی بلندتر باشد اما هرگز نباید کوتاه تر از کف باشد. پرده هایی که خیلی کوتاه هستند باعث می شوند دیوارکوتاه به نظر برسد.

کوسن

کوسن ها عناصر تزئینی بسایر مهمی هستند اما اما آنقدر زیاد از آنها استفاده نکنید که مجبور باشید قبل از نشستن یا دراز کشیدن ، همه آنها را از مبل ، صندلی یا تختخواب حرکت دهید.

اندازه کوسن

اندازه کوسن را با مبلمان تطبیق دهید یک کوسن بسیار کوچک روی یک صندلی بزرگ تناسب معقولی ندارد و زیبایی ایجاد نخواهد کرد!

تم های چشمگیر برای دکوراسیون

اشتباه دکوراسیونی

در حالی که انتخاب تم می تواند برای تزئین سرگرم کننده باشد ، اما اتاق های دارای تم سریع قدیمی و تکراری می شوند و باید در آینده پول بیشتری را برای جایگزین کردن مواردی که دیگر نمی خواهید هزینه کنید. بنابراین ، سعی کنید عناصری را که دوست دارید ، در یک اتاق معمولی اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر به تم های جنگلی علاقه دارید در چند نمونه از حیوانات مانند کوسن های چاپ گورخر یا عثمانی بگنجانید.

سبک راحت نه صرفا زیبا

در دنیای دکوراسیون گزینه های بسیار و استثنایی زیادی وجود دارد که بسیار عالی به نظر می رسند اما برای مثال در مبلمان احساس راحتی ایجاد نمیکنند پس در انتخاب سبک راحتی را در نظر بگیرید.

تمام مبلمان را به دیوارها نچسبانید

اشتباه دکوراسیونی

گاهی اوقات اندازه اتاق می تواند این مسئله را دشوار کند ، اما سعی کنید مبلمان را از دیوارها جدا کنید تا مکالمه ای صمیمی تر بی اجزا ایجاد شود. این امر به ویژه در اتاقهای نشیمن و اتاقهای خانوادگی بسیار مهم است.

تنها به روشنایی سقفی اکتفا نکنید

اشتباه دکوراسیونی

اگرچه نورپردازی سقفی خوب است ، اما به اندازه کافی روشنایی ارائه نمی دهد بهتر است ترکیبی از روشنایی سقفی و محیطی داشته باشید. از ترکیبی از نور ها استفاده کنید تا تعادل بیشتری را ایجاد کنید.

منبع:دکوبوم

نظر بدهید