راهنمای انتخاب بهترین کفپوش منزل
کافه دکوراسیون

راهنمای انتخاب بهترین کفپوش منزل

3.08Kبازدید

راهنمای انتخاب بهترین کفپوش منزل برای تغییرات سال 97

10 کفپوش منزل که باید قبل از خرید بشناسید

یک طراحی داخلی موفق تنها وابسته به مبلمان و دیوارها نیست، بلکه از طراحی و تدبیر کفپوش آغاز می شود. همه ی ما می دانیم که در انتخاب کفپوش منزل علاوه بر زیبایی باید به دوام، سهولت نظافت، ایمنی و صد البته هزینه نهایی آن توجه کنیم. بررسی کنیم. در اینجا نمونه هایی از بهترین و زیباترین کفپوش ها تدارک داده شده که با توجه به سبک دکور و کارکرد مورد نظرتان می توانید مورد استفاده قرار دهید.کفپوش

راهنمای انتخاب بهترین کفپوش منزل

کفپوش

کفپوش مناسب خانه شما کدام است؟

1. انواع کفپوش منزل:بتن

کفپوش بتنی یکی از انواع کفپوش منزل با دوام است که به سادگی تمیز می شود. اما به دلیل ماهیت سرد آن بهتر است برای فصول سرد مانند زمستان ها سیستم های گرمایش از کف را برای آن در نظر بگیرید تا به خوبی برای تمام فصول بتوان آن را مورد استفاده قرار داد.
مناسب برای:فضاهای سبک صنعتی ، آپارتمان ها و تراس های مدرن.

2. انواع کفپوش منزل:موزاییک

موزاییک ها یکی از قدیمی ترین انواع کفپوش منزل به شمار می روند که به دلیل تولید در ابعاد بزرگ به راحتی و سرعت بیشتری نسبت به سایر کفپوش ها نصب می شوند و ظاهر یک دست و فوق العاده ای برای کف منزل شما ایجاد می کنند.

مناسب برای:فضاهای داخلی با پلان باز.

3. انواع کفپوش منزل:کاشی

کاشی ها به دلیل شفاف بودن و ظاهر شیشه ای که دارند یکی از انواع پرطرفدار کفپوش منزل به شمار می روند، موزاییک ها به سادگی نظافت می شوند و رطوبت را به خود جذب نمی کنند. بنابراین برای فضاهایی که بهداشتی بسیار مناسب می باشند.
مناسب برای:حمام و سرویس بهداشتی، فضاهای مرطوب و فضاهای رنگی.

4. انواع کفپوش منزل:فرش

شاید بتوان فرش را یکی از محبوب ترین انواع کفپوش منزل معرفی کرد. فرش به فضای داخلی شما الگو می دهد، یکی از اشتباهات رایج خرید فرش برای اتاق های بیش از حد کوچک است، توجه داشته باشید که در انتخاب یک فرش ابعاد آن را کمتر از فضای خود در نظر بگیرید تا تمام کف منزل شما را نپوشاند.

مناسب برای:تعریف یک فضا مانند فضای غذا خوری و….

5. انواع کفپوش منزل:موکت

در حالی که استفاده از فرش یک منطقه و مرز را در فضا تعریف می کند و از آن با عنوان یک ابزار کلیدی در طراحی و دکوراسیون داخلی یاد می شود. موکت یکی از انواع پرطرفدار کفپوش مطرح می شود، رنگ در انتخاب موکت ها حرف اول را می زند چرا که انتخاب یک موکت تیره فضای شما را کوچکتر و صمیمی تر جلوه می دهد در حالی که یک موکت روشن مبی تواند فضای شنا را بزرگ ترو دلباز تر نشان دهد و نظافت آن نیز به مراتب سخت تر خواهد بود.
مناسب برای :اتاق خواب، اتاق کودک و مناطق سرگرم کننده.

6. انواع کفپوش منزل:موکت پرز کوتاه

در فضاهای کم رفت و آمد مانند اتاق خواب بهتر انتخاب موکت پرز کوتاه به عنوان یک کفپوش بسیار ایده آل به نظر می رسد، اگر اتاق خواب شما در طبقه ی بالا قرار دارد این انتخاب شما دو چندان مناسب می باشد چرا که به عنوان یک عایق صدا منحصر به فر نیز عمل می کند.
مناسب برای:اتاق خواب ها و مناطق کم رفت و آمد.

7. انواع کفپوش منزل:الیاف طبیعی

طبیعی الیاف سازگار با محیط زیست، مانند کفپوش این تصویر احساس سادگی و بی آلایشی به فضا می بخشد. انتخاب رنگ های طبیعی برای این کفپوش توانسته است است آن را بیش از بیش محبوب کند. این کفپوش با توجه به قدرت و انعطاف پذیری خاصش مناسب برای فضاهای پر رفت و آمد می باشد.
مناسب برای:فضاهای پر رفت و آمد مانند راهرو ها و راه پله ها.

8. انواع کفپوش منزل:چوب

چوب ها یکی از زیباترین انواع کفپوش منزل به شمار می روند، و به دلیل عمر طولانی و سازگاری با محیط زیست و همچنین عایق طبیعی در برابر سرما در سال های اخیر طرفداران دو چندانی پیدا کرده است.
مناسب برای:تمام فضاهای داخلی.

9. انواع کفپوش منزل:سنگ

سنگ ها به دلیل طرح و نقش متفاوتشان و همچنین بافت و دوام خود از گذشته های دور به عنوان کفپوش محبوب در بین همه شناخته شده است شما نیز با انتخاب آن به عنوان کفپوش منزل می توانید ظاهر منحصر به فردی دکوراسیون خود ببخشید.
مناسب برای:فضاهای پر رفت و آمد مانند راهرو و آشپزخانه.

10. انواع کفپوش منزل:کاشی و سرامیک چینی

کاشی و سرامیک چینی بدون لعاب بهترین گزینه برای فضاهای پر رفت و آمد و مرطوب محسوب می شوند، این نوع از کفپوش ها چهار برابر گرانیت مقاوم تر بوده است و به همین دلیل در میان انواع کفپوش منزل محبوب می باشند.

2 نظر

نظر بدهید