دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی
کافه دکوراسیون

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

2.14Kبازدید

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی یکی از روش‌های دکوراسیون منزل به سبک اروپایی است. سبک معماری انگلیسی و همین طور کاربرد ایده‌های چیدمان خانه و دکوراسیون به منزل به سبک انگلیسی امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. آشپزخانه به سبک انگلیسی، اتاق خواب به سبک انگلیسی و همین طور استفاده از مبلمان سبک انگلیسی در طراحی پذیرایی از جمله موارد پر کاربرد در دیزاین خانه به سبک انگلیسی است. انتخاب دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی یکی از نشانه‌های سلیقه خوش صاحب خانه می‌باشد. توجه به راحتی و سادگی در چیدمان آشپزخانه به سبک انگلیسی از جمله نکات مورد توجه افراد برای به کارگیری روش‌های دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است. دیزاین خانه به سبک انگلیسی ترکیبی از سبک رسمی و غیر رسمی را در چیدمان منزل در بر دارد.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

این سبک دکوراسیون در مقابل دکوراسیون منزل به سبک امریکایی، دکوراسیون به سبک ایتالیایی و دکوراسیون منزل به سبک فرانسوی بیشتر بر پایه راحتی افراد می‌باشد. استفاده از چندین طرح رسمی و غیر رسمی در نوع معماری و دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی آن را به یکی از پر طرفدارترین روش‌های دکوراسیون منزل به سبک اروپایی تبدیل کرده است.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی در بردارنده‌ی زیبایی کلاسیک، لوکس بودن، هارمونی و متریال های باکیفیت در کنار هم برای فضای خانه است. اجرای دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی و دیزاین قسمت‌های مختلف منزل مثل آشپزخانه به سبک انگلیسی در سطح عالی نیازمند مهارت بالا و سرمایه قابل توجه است.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

نظم و بی نظمی، مدرنیته و سنت و همین طور کلاسیک و مدرن همگی در دیزاین خانه به سبک انگلیسی در یک نگاه به چشم می‌خورد. در این مطلب با ارائه چند ویژگی بارز دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی و اعمال این سبک دیزاین در قسمت‌های مختلف خانه با شما همراه هستیم.

ویژگی‌های اساسی دیزاین خانه به سبک انگلیسی

برای داشتن یک پیش زمینه مناسب درباره هر سبک و روشی در کوراسیون منزل مطالعه ویژگی‌ها و هدف نهایی دیزاین خانه به سبک‌های مختلف بسیار تاثیر گذار است. در این قسمت به معرفی چند ویژگی بارز دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی پرداخته‌‌ایم.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

قانون ترکیب رنگ در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

انگلیسی‌ها به دنبال رنگ‌های گرم برای فضای خانه هستند، بنابراین پالت رنگ برای دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی را سه یا چهار رنگ اصلی که عمدتا گرم هستند تشکیل می‌دهد. ترکیب رنگ مات و درخشان یک رنگ خاص، استفاده از طرح‌های گل دار خصوصا در نوع مدرن از جمله نکات بارز از ترکیب رنگ در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

رنگ قرمز مات اصلی ترین رنگی است که در مدل‌های دیزاین خانه به سبک انگلیسی در قسمت‌هایی مثل فرش، مبلمان، و کابینت آشپزخانه به چشم می‌خورد. در دکوراسیون آشپزخانه به سبک انگلیسی از رنگ قرمز مات برای کابینت‌های دو رنگ و یا قرار دادن یک قسمت از آشپزخانه به عنوان شاخص بهره می‌برند.

طرح اسباب و اثاثیه در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

مبلمان سبک انگلیسی بارزترین نشانه‌ی دیزاین خانه به سبک انگلیسی است. این نوع مبلمان دارای مشخصه‌هایی مثل نشیمن وسیع، دسته‌های کوتاه و راحت و پشتی بلند بوده و جنس آنها بطور معمول از چوب است. قیمت گران این مبلمان‌ها و همین طور پایه‌های خراطی شده آنها از دیگر ویژگی‌های سبک مبلمان انگلیسی است.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

از دیگر ویژگی‌های مشخص دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی استفاده از پرده‌های بلند و سنگین به رنگ‌های تیره و کرم است. این حالت پرده‌ها به خانه یک حالت اشرافی و منظم می‌بخشد. برای بهتر نشان دادن طرح این سبک پرده‌ها در منزل می‌توانید از تورهای سفید و چین دار برای تزیین آنها بهره برده و همین طور رنگهای هماهنگ با کوسن مبلمان را برای این قسمت از پرده‌ها انتخاب کنید.استفاده از کمد، قفسه با کشو‌های چوبی در فضای خانه برای قرار دادن کتاب و دیگر لوازم از نمونه‌های دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

ارجحیت راحتی بر خاص بودن در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

توجه به راحتی و آرامش در تمام سبک‌های دکوراسیون منزل یک اصل اساسی است. اما به این امر در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی بیش از موارد دیگر پرداخته شده است. قرار دادن دو کاناپه کوچک به جای یک کاناپه بزرگ در فضای نشمین برای دورهمی‌ها و رو به روی هم قرار گرفتن افراد، قرار دادن روانداز بر لبه‌های پنجره و تاقچه‌های پهن تا افراد بتوانند روی بنشینند.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

قرار دادن صندلی‌های راحتی در فضای آشپزخانه به سبک انگلیسی همگی نشانگر اهمیت راحتی افراد در دیزاین خانه به این سبک است. این سبک محیط آشپزخانه را به محلی آرامبخش تبدیل می‌کند.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

شیک و مجلسی بودن در دیزاین خانه به سبک انگلیسی یک الزام نیست

نظم و اشرافی بودن فضای منزل اولین چیزی است که با شنیدن دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی ممکن است در ذهن شما ایجاد شود. اما در حقیقت داشتن یک فضای بیش‌ازحد مجلل و رسمی ایده چندان دلچسبی برای خانه‌های معمولی انگلیسی نبوده و همیشه یک فضای خاص برای داشتن ایده‌های خلاقانه جدید در کنار رسمیت فضا در این سبک دکوراسیون در نظر گرفته شده است.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

به عبارتی دیگر در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی در کنار هماهنگی و ست بودن لوازم منزل با داشتن طرح‌های رنگی هارمونی خاص، جایگاه ویژه‌ای هم برای انتخاب‌های نامتعارف و خلاقانه در نظر گرفته شده است. مثلا کاربرد یک لوستر اسپرت در یک فضای کلاسیک، کاربرد لوازم عتیقه در فضای مدرن پذیرایی و … در سبک دکوراسیون انگلیسی منزل به چشم می‌خورد.

ترکیب مدرنتیه و میراث تاریخی در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

رمز موفقیت در داشتن یک دکوراسیون عالی به سبک انگلیسی برای منزل ایجاد توازن بین سبک مدرن و استفاده از طرح و سبک‌های قدیمی و تاریخی است. اولین موردی که طراحان داخلی در هنگام دیزاین خانه به سبک انگلیسی به آن اهمیت می‌دهند، چیدمان منزل در دل دکور و طرح‌های قدیمی و تاریخی با استفاده از روش‌ها جدید طراحی داخلی است.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

اهمیت رنگ در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

آب و هوای همیشه بارانی و کدر انگلستان تمایل افراد به استفاده از رنگ‌های گرم و شاد را در دکوراسیون منزل بیشتر کرده است. این امر به گونه‌ای است که کاربرد رنگ‌های گرم فضای منزل و انتخاب لوازم و اثاثیه با رنگ‌های شاد از جمله نکات اصلی در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

رنگ‌های سبز و آبی پس از ترکیب رنگ‌های شاد بیشترین کاربرد را در دیزاین خانه به این سبک به خود اختصاص داده‌اند. این ترکیب رنگ بیشتر در میان افراد میانسال طرفدار داشته و برای دیزاین خانه به سبک انگلیسی با رنگ‌های آرام و سرد کاربرد دارد.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

دکوراسیون آشپزخانه به سبک انگلیسی

آشپزخانه به سبک انگلیسی یعنی داشتن یک فضای گرم و رنگی با استفاده از ایده‌ها و متدهای جدید چیدمان منزل می‌باشد. آشپزخانه به سبک انگلیسی یک جو راحت و آرام را ایجاد می‌کند.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

استفاده از پرده‌ها و رومیزی‌های گل دار و رنگارنگ، کابینت‌هایی با رنگ‌های روشن و شاد و همین طور کاربرد طرح‌های شلوغ و خاص در کاغذ دیواری و کف آشپزخانه از ویژگی‌های بارز یک آشپزخانه به سبک انگلیسی است.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

دکوراسیون اتاق خواب به سبک انگلیسی

استفاده از قاب‌ها، تزیینات خاص و همین طور رو تختی و پرده‌ها با طرح گلدار و رنگی را می‌توان در فضای اتاق خواب به سبک انگلیسی مشاهده نمود. دکوراسیون اتاق خواب به سبک انگلیسی همانند فضای نشیمن و پذیرایی با استفاده از رنگ‌های شاد و گرم و همین طور کاربرد قفسه و میز چوبی با طرح‌های کنده کاری شده می‌باشد.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

چند نکته در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

دیزاین خانه به سبک انگلیسی به معنای داشتن مدرنتیه در کنار یک فضای خاص قدیمی است.
استفاده از رنگ‌های گرم و شاد یک اصل اساسی در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است.
استفاده از کمدهای چوبی و اثاثیه کشودار در نشیمن و آشپزخانه به سبک انگلیسی بسیار قابل توجه است.
کاربرد ایده‌های خاص و کلاسیک در کنار ایده‌های بی نظم و مدرن در چیدمان منزل از جمله نکات کاربردی دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی که هر سلیقه و علایقی را در بر می‌گیرد.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

منبع:خدمت از ما

نظر بدهید