mini-home (11)
کافه دکوراسیون

دکوراسیون آپارتمانی کوچک اما الهام بخش و کاربردی

3.01Kبازدید

چیدمان آپارتمان کوچک

اگر به دنبال منبعی الهام بخش برای زیباسازی فضاهای کوچک زندگی خود هستید ، این آپارتمان کوچک می تواند گزینه مناسبی به همراه ایده های خیره کننده برای شما باشد که علاوه بر زیبایی و کاربردی بودن فضا را نیز بزرگتر نشان می دهد با ما همراه باشید….

دکوراسیون آپارتمان کوچک

به محض ورود در سمت راست، آشپزخانه با پلان ال شکل و با کابینت های خاکستری تیره در ردیف های پایینی و سفیددر ردیف بالایی خودنمایی می کند و بدون جزیره یا کانتر که عبور و مرور را دشوار سازد کاربرد حوزه آشپزخانه را با چیدمانی مناسب سبب شده است و متناسب با ابعاد در نظر گرفته شده برای آشپزخانه با تعداد مناسبی کابینت فضای ذخیره سازی کافی را ایجاد کرده است. در سمت چپ نیز سرویس بهداشتی با دربی هم جهت با درب ورودی قرار گرفته و در کنار آن اتاق خواب با کمدهای کافی برای ذخیره سازی طراحی شده است.

دکوراسیون آپارتمان کوچک

بعد از آشپزخانه میز غذاخوری در کنار آن برای سرو راحت غذا و همینطور به عنوان کانتری برای سطح کار فعالیت های آشپزی قرار گرفته است که دارای دو صندلی تک و یک نیمکت با رنگ مشابه کابینت های خاکستری در سمت دیوار برای استفاده بهینه از فضا و ایجاد فضای نشیمن بیشتر گشته است.

دکوراسیون آپارتمان کوچک

بعد از میز ناهارخوری قسمت نشیمن به دلیل محدودیت فضا با رنگ های ملایم و تقریبا خنثی و تنها با یک مبل راحتی دو نفره چیدمان شده در واقع در دکوراسیون سعی شده هیچ حوزه ای حذف نشود ضمن اینکه فضاها به خوبی تفکیک شوند و فضای ذخیره سازی کافی نیز لحاظ شود.

در سمت دیگر نشیمن اتاق خواب با دیوار شیشه ای خمیده، اتاق خواب مستر را از دیگر فضاها مجزا ساخته و به دلیل دید کافی، تنگ و خفه نشدن فضا از پارتیشن های شیشه ای و برای جلوگیری از محدودیت فضایی از شکل منحنی و نرم استفاده شده است.

دکوراسیون آپارتمان کوچک

اتاق خواب مستر شامل کمدهای کف تا سقف و یک ردیف کمدهای دیواری با رنگ خاکستری در قسمت بالایی و بقیه به رنگ سفید در قسمت زیرین می باشد.

دکوراسیون آپارتمان کوچک دکوراسیون آپارتمان کوچک

با نگاه کلی به آپارتمان در می یابیم طرح رنگی اتاق خواب مستر با اتاق نشیمن و دکوراسیون کل آپارتمان سازگار است که دلیل اول ایجاد جریان در بین اجزای دکوراسیون و به منظور ایجاد تعادل در فضا و دیگری به دلیل قابلیت دید از طریق پارتیشن شیشه ای و برای جلوگیری از تضاد بصری ناهمگون می باشد.

درگاه های قوسی و پارتیشن منحنی نیز باهم در هماهنگی بوده و میتوانند فضا را از نظر بصری همراستا و یکنواخت جلوه گر نمایند.

دکوراسیون آپارتمان کوچک چیدمان آپارتمان کوچک

منبع : تحریریه دکوبوم

نظر بدهید