تزیین اتاق خواب با وسایل ساده
کافه دکوراسیون

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

2.19Kبازدید

در این مطلب می خواهیم ایده هایی را برای تان بگوییم که تغییر دکوراسیون اتاق خواب جدیدی برای خود داشته باشید. فارغ از ایده هایی که همیشه گفته می شود مانند عوض کردن پرده، روتختی، جابجا کردن چیدمان سرویس خواب و وسایل …

رنگ جدید و متفاوت در تزیین اتاق خواب

ترکیب رنگی جدید و متفاوت علاوه بر اینکه روحیه شما را بهتر می کند و تغییر دکوراسیون کم هزینه محسوب می شود، باعث می شود صبح که از خواب بیدار می شوید، خود را در فضا و محیطی جدید حس کنید و به دنبال تغییر و تحول در زندگی خود نیز باشید.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

بافت مشابه پارچه در اجزای اتاق خواب

خودتان بهتر از هر کسی می دانید که تغییر پارچه ها می تواند غوغا کند. پس بیایید از پارچه و طرح های مشابه در تزیین اتاق خواب خود استفاده کنید. پرده، روتختی و فرش با طرح و رنگ مشابه یک انسجام و وحدت بخصوصی به اتاق خواب شما می دهد. اگر از طرح شلوغ و رنگارنگ استفاده می کنید، باقی اجزای اتاق را با طرح ساده و ترجیحا رنگ های خنثی انتخاب کنید.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

خلاقیت در تزیین اتاق خواب با حروف به شکل تابلو

لوازم دکوری در هر فضایی غوغا به پا می کند. برای اینکه لوازم دکوری خاص و منحصر به فردی را در تغییر دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید، به سراغ تابلوهایی بروید که حروف اسم خود، همسر و فرزندتان را نشان می دهد. ساخت این مدل تابلو مختص خودتان است و به سادگی با یونولیت، گل سفال، فوم، مقوا و خمیرهای مختلف ساخته می شوند. فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج بدهید.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

نصب تاب برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب

قسمتی از فضای خالی اتاق خواب خود را به نصب تاب اختصاص دهید. این وسیله هم باعث می شود تزیین اتاق خواب کم هزینه داشته باشید و هم یکی وسیله سرگرمی و تفریحی به شمار می رود. تاب را می توانید به شکل ننو و به سادگی خودتان بسازید.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

دکوراسیون اتاق خواب را کادو پیچ کنید

اگر به دنبال تزیین اتاق خواب کم هزینه و ارزان هستید، به تعویض میز آرایش، کتابخانه، دراور و کمد فکر نکنید. به فروشگاه لوازم تحریر بروید و چند کاغذ کادوی زیبا بخرید. به هماهنگی نقش و رنگ آنها دقت کنید، چرا که وسایل اتاق خواب تان را پوشش می دهند.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

ایده برای تزیین اتاق خواب با ریسمان دیواری

برای اینکه برنامه، اهداف و نوشته هایی که برایتان خیلی ارزشمند هستند را فراموش نکنید و همیشه جلوی چشم تان داشته باشید، ریسمانی تهیه کنید و آن را روی دیوار نصب کنید. حال می توانید این نوشته و گفته ها را روی کاغذ بنویسید و با گیره های کوچک از ریسمان دیواری آویزان کنید. از این ایده برای عکس های خانوادگی هم می توانید استفاده کنید.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

قفسه دیواری برای تزیین اتاق خواب ساده

اگر دستی در نجاری و ساخت وسایل دارید، شلفی با اشکال متنوع بسازید. این نوع شلف به عنوان یک وسیله دکوری روی دیوار خودنمایی می کند چون شکلی خاص و جدید دارد. علاوه بر این می توانید لوازم دکوری و وسایل تزیینی بیشتری را برای تزیین اتاق خواب ساده خود استفاده کنید.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

گلدان گل درتزیین اتاق خواب

گلدانی از گل های تازه و شاداب را روی سطحی از اتاق خواب قرار دهید که در معرض دیدتان قرار گیرد. گل های شاخه بریده عطر و رنگ را به فضا اضافه می کنند.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

تزیین اتاق خواب با وسایل قدیمی

می توانید برای تغییر دکوراسیون ارزان به سراغ وسایل قدیمی بروید. چمدان قدیمی را از زیر تختخواب خود بیرون بیاورید، آن را روحی دوباره ببخشید. رنگ کنید و از او برای دکوراسیون اتاق خواب به عنوان یک عنصر اصلی استفاده کنید. قرار دادن چمدان نوسازی شده در فضای اتاق خواب حس و حال متفاوتی دارد.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

دیوارکوب پارچه ای برای دکوراسیون اتاق خواب

در هر خانه ای تکه پارچه های رنگی و متنوع پیدا می شود. آنها را بردارید و از آن دیوارکوب های پارچه ای زیبا بسازید. کارگاه گلدوزی برای قاب کردن این پارچه های رنگی انتخاب بسیار خوبی است. فراموش نکنید که ترکیب رنگی پارچه ها با سبک و رنگ دکوراسیون اتاق خواب تان همخوانی داشته باشد.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

ریسه های نوری برای نورپردازی تزیین اتاق خواب

ریسه های نوری می تواند در تزیین اتاق خواب به شما کمک کند. این نوع از روشنایی علاوه بر اینکه نورپردازی ملایمی را به دکوراسیون اتاق خواب شما می آورد، آن را شاخص و برجسته می کند. فضای رمانتیک و نور ملایم این نوع از روشنایی ها خواب آرامی را برای شما به ارمغان می آورد.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

به فرزند خود برای طراحی پر و بال بدهید

اگر فرزند شما نقاشی را دوست دارد و همیشه آرزوی داشته روی دیوار نقاشی کند، چه کاری بهتر از اینکه آرزوی او را برآورده کنید؟ یکی از دیوارهای اتاق کودک را به او بسپارید تا با هنر خود نقاشی کند. می توانید یک محدوده کوچک یا یک قاب خالی را برای او در نظر بگیرید تا هنر خود را در این قسمت پیاده کند. دکوراسیون اتاق کودک با هنر دست فرزندتان ایده ای بی نظیر است.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده

منبع : چیدانه

نظر بدهید