کاشت ابرو
کاشت ابرو
کافه زیبایی

بهترین کلینیک کاشت ابرو

762بازدید

به طور کلی، کاشت ابرو یکی از عمل های زیبایی است که به طور گسترده ای در ایران و بسیاری از کشورها انجام می شود. بسیاری از خانم ها و آقایان به دلایلی مختلفی مانند زمینه های ژنتیکی، بیماری های خاص، آسیب های فیزیکی یا بسیاری از عوامل دیگر دارای ابروهای کم پشتی یا کاملا خالی هستند. از طرفی بسیاری معتقدند که داشتن ابروهای پر و طبیعی یکی از رازهای زیبایی صورت به حساب می آید.  اما به خاطر داشته باشید با توجه به این که این عمل حساس است و باید با دقت هر چه تمام تر و به صورت تخصصی انجام شود تا نتیجه آن کاملا طبیعی باشد، باید به یک کلینیک زیبایی مراجعه کنید که مراجعه کنندگان آن از عملشان رضایت صد در صدی داشته اند.  در ادامه ما درباره کاشت ابرو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم و یکی از بهترین و تخصصی ترین کلینیک ها را به شما معرفی می کنیم. همراه ما باشید.

کاشت ابرو

یکی از دغدغه های بسیاری از از بانوان و حتی آقایان زیبایی است و ابرو یکی از فاکتورهای داشتن صورتی زیبا به حساب می آید. از این رو بسیاری از افرادی که دارای ابروهای کم پشت و خالی هستند، کاشت ابرو را به عنوان راه حلی برای رفع این مشکل انتخاب می نمایند. کاشت ابرو یک روش دائمی برای داشتن ابروهای پرپشت و طبیعی است. در روند کاشت ابرو، ابتدا موها از برخی از نواحی از جمله اطراف سر و گوش ها برداشت می شود و در قسمت ابرو عمل کاشت صورت می گیرد. از آنجایی که برای این پیوند از خود موی طبیعی استفاده می شود، نتیجه نهایی کاملا طبیعی است. تقریبا می توان گفت روند کاشت ابرو مشابه روند کاشت مو می باشد و در واقع این نوعی کاشت مو است که به جای سر در قسمت ابرو انجام می شود. به همین دلیل است که نتایج حاصل از این عمل گاهی طبیعی می باشد. در طی این عمل فولیکولهای مو از ناحیه اهدا کننده به منطقه گیرنده منتقل می شوند.  از این رو این مو نیست که انتقال داده می شود بلکه فولیکول است که مو از آن رشد می کند. موهای کاشته شده به طور طبیعی رشد می کنند و بلند شوند و باید برای کوتاهی آنها را قیچی کرد و مثل موهای معمولی نیاز به اصلاح دارند.

نکات مهم برای عمل کاشت ابرو

با توجه به اینکه این عمل بسیار حساس است، حتما باید توسط پزشک متخصصی انجام شود تا نتیجه حاصل از آن برای فرد متقاضی رضایت بخش باشد. همچنین این مسئله حائز اهمیت است که چنین عملی در یک کلینیک تخصصی کاشت ابرو انجام شود و برای انجام آن از تجهیزات مدرن استفاده گردد.  این عمل بیشتری روی کسایی جواب می دهد که ابروهای خود را به دلایل مختلف از دست داده اند. اما برخی از مراجعین به دلیل اینکه ابروهای ضخیمی دارند و از مدل رشد آن راضی نیستند، به دنبال کاشت ابرو هستند. اما معمولا کاشت ابرو برای این افراد مناسب نیست.

افراد مناسب برای عمل کاشت ابرو

در گذشته بسیاری از مردم که دچار کم مویی یا بی مویی در ناحیه ابرو بودند برای طبیعی نشان دادن ابروهای خود از مداد یا تتو استفاده می کردند. از این رو بعد از روی کار آمدن کاشت ابرو، بسیاری از این افراد قصد داشتند که تتوی خود را پاک کنند و به جای آن ابروی طبیعی بکارند. اما به طور کلی کاشت ابرو برای افرادی مناسب است که ابرو ندارند یا ابروهای آنها کم پشت است. برای افرادی که از فرم ابروهای خودشان خوششان نمی آید و می خواهند از روشی به جز تتو زدن استفاده نمایند کاشت ابرو مناسب است. همچنین افرادی که جای زخم یا بخیه روی ابروشان مانده است یا دچار نقایص مادرزادی هستند نیز می توانند ابروهایشان را بکارند. علاوه بر این برای  افرادی که ابروهایشان تتو یا هاشور شده است کاشت ابرو می تواند روش مناسبی برای طبیعی نشان دادن ابروهایشان باشد.

علت ریزش ابروها

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا ابروها ریزش می کنند. این سوال خوبی است چرا که اگر قصد انجام عمل کاشت ابرو را دارید نخستین گام این است که به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه نمایید و جویای علت شوید که چرا ابروهای شما می ریزد. چرا که در ابتدا علت ریزش موهای ابرو باید مشخص شود و درمان صورت بگیرد. تشخیص علت ریزش بسیار مهم است چرا که زمانی که شما موهای ابروهایتان را می کارید این موها با موهای طبیعی هیچ فرقی ندارند. پس اگر عملی باعث ریزش موهای طبیعی شما شده می تواند باعث شود که موهای کاشته شده شما نیز بریزد.  هر چند برخی از این عوامل جنبه وراثتی دارند و قابل درمان نیستند، اما می توان آنها را تا حد زیادی کنترل کرد. برخی دیگر از عوامل را نیز که جنبه وراثتی ندارند می توان درمان نمود. از مهم ترین علت های ریزش موها می توان به بالا رفتن سن افراد، بیماری های تیروئیدی، برداشتن بیش از حد موهای ابرو، برخی از عفونت های پوستی، برخی از بیماری های عمومی، اختلالات مادرزادی و ریشه های ژنتیکی اشاره کرد.  اگر به هر دلیلی دچار کم مویی در ناحیه ابرو هستید و این در اعتماد به نفس شما تاثیر زیادی گذاشته، بهتری راه این است که به جای استفاده از روش هایی چون مداد که موقتی ست یا تتو که حالت مصنوعی دارد از کاشت ابرو که کاملا طبیعی است استفاده نمایید. در همه عمل های زیبایی  این نکته بسیار حائز اهمیت است که نتیجه حاصل از عمل شما طبیعی باشد و کاشت مو ابرو نیز باید اینگونه باشد.

بهترین کلینیک کاشت ابرو

با توجه به این مسئله که کاشت ابرو یک راه حل دائم و طبیعی برای داشتن ابروهای پر وطبیعی می باشد، متقاضیانی که تمایل به انجام این عمل دارند تعدادشان زیاد است. از این رو امروزه مراکز و کلینیک های زیادی وجود دارد که عمل کاشت مو و ابرو را انجام می دهند. اما اگر شما قصد انجام عمل کاشت ابرو را دارید، ابتدا باید کلینیکی را انتخاب کنید که اعضای آن متخصص و با تجربه باشند تا بتوانند بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهند. از طرف دیگر، مطمئن شوید که کلینیک مورد نظرتان از جدیدترین ابزارها و فناوری های روز بهره می گیرد تا به نتیجه دلخواه تان برسید. از طرفی شما می توانید درباره نظر افرادی که در آن کلینیک عمل کاشت ابرو را انجام داده اند بپرسید تا ببنید آیا آنها از نتیجه نهایی راضی بوده اند یا خیر. کلینیک الهام با سال ها تجربه حرفه ای در زمینه کاشت ابرو و با بهره گیری از کادری متخصص و خبره می تواند بهترین خدمات را یه شما ارائه دهد. این کلینیک در زمینه کاشت ابرو عملکرد عالی دارد و از بروز ترین فناوری ها استفاده می نماید. امیدواریم  که مطالب ما برایتان مفید باشد و بهترین انتخاب را داشته باشید.

1 نظر

نظر بدهید