برند‌های کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود
کافه خواندنی

برند‌های محبوب کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود

1.38Kبازدید

یکی از اکسسوری های واجب برای خانم ها، کیف دستی ست. حتی اگر شما ساده ترین تیپ را، مانند یک تی شرت یا شلوار جین، زده باشید، با به دست گرفتن یک کیف دستی زیبا می تواند ظاهرتان را از این رو به آن رو کنید. ستاره های هالیوودی نیز مانند دیگر خانم ها، به این اکسسوری اهمیت زیادی می دهند به طوری که هزاران دلار را صرف آن می کنند. قیمت این کیف ها گاهی به قیمت یک ماشین هم می رسد. البته آنها هر کدام برند خاصی را ترجیح می دهند. اگر دوست دارید بدانید که ستاره ها هر یک به کدام برند کیف علاقه دارند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

جسیکا سیمپسون: دولچه و گابانا (3395 دلار)

جسیکا سیمپسون کیف های زیادی دارد که هیچ کدام از آنها را دو بار به دست نمی گیرد. اما یکی از کیف های مورد علاقه او که بارها به دست گرفته، کیف سیسلی دولچه و گاباناست. این کیف از چرمی مرغوب و ناب درست شده است و اینطور به نظر می آید که تنها یک رنگ دارد. اگر چه قیمت این کیف بسیار بالاست اما برخی از طرفداران او برای این که مانند جسیکا تیپ بزنند، این کیف را که به صورت آنلاین و به قیمت 3395 دلار خریداری کردند.

برند‌های کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود

آنجلینا جولی: والنتینو (1695 دلار)

کیف دستی مورد علاقه آنجلینا جولی برند والنتیوست. از آنجا که سایز این کیف بزرگ است، تنها برای خرید مناسب می باشد. این کیف طراحی بسیار زنانه و ظریفی دارد، از دسته گیس مانند او گرفته تا رنگ های طلایی که دور حاشیه های آن کار شده و رنگ سفیدش، همه به این کیف سبکی کلاسیک داده است. آنجلینا آنقدر به این کیف علاقه دارد که برای دخترش هم یکی مانند آن را خریده است.

برند‌های کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود

جنیفر آنیستون: شنل (5000 دلار)

جنیفر آنیستون همیشه خوش تیپ در ملا عام حاضر می شود. او ترجیح می دهد که لباس های ساده اما شیک انتخاب کند. به عنوان مثال او در این تصویر تی شرتی ساده را به همراه یک شلوار جین به تن کرده، اما زمانی که صحبت از کیف دستی می شود، او به دنبال لوکس ترین ها می گردد. او معمولا کیف هایش را از برندهای مشهوری چون کلویی، مارک کلاس، سلین و… خریداری می کند اما برند مورد علاقه او شنل است. او کیف شنل مشکلی اش را تقریبا همه جا با خود می برد. دیدن کیف او کافی ست تا به سلیقه خوبش پی ببریم.

برند‌های کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود

ریحانا: دیور (4097 دلار)

ریحانا قبل ترها عاشق کیف های لویی ویتون و شنل بود اما پس از کشف برند دیور، دیگر به سمت کیف های دیگر نرفت. ریحانا عاشق این کیفی ست که در تصویر به دست گرفته، به طوری که با آن بیش از 7 بار در موقعیت های مختلف دیده شده است. این کیف قیمتی بیش از تصور، چیزی حدود 409757 دلار، دارد که خرید آن حتی از پس برخی از ستاره ها هم بر نمی آید.

برند‌های کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود

جنیفر لوپز: کریستین لوبوتین (5000 دلار)

جنیفر لوپز عاشق کیف کریستین لوبوتین است. او در مسافرت، هنگام خرید و حتی در مراسم مختلف، این کیف را به دست می گیرد. رنگ قرمزی که در کناره های کیف کار شده، از نشانه های برند کریستین لوبوتین است. این مدل کیف از چرم مرغوب و در رنگ های مختلف طراحی شده است. جنیفر لوپز نه تنها رنگ مشکی، بلکه رنگ های دیگر جون قهوه ای، آبی و پلنگی آن را هم دارد. بدون شک برند کریستین لوبوتین باید برای تبلیغی که جنیفر از کیف هایش می کند، به او هزینه ای را بپردازد.

برند‌های کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود

جی جی حدید: ورساچه (2000 دلار)

جی جی حدید عاشق کیف ورساچه اش است. البته این موضوع ما را سورپرایز نکرد، زیرا او عضوی از کمپین تبلیغاتی این برند لوکس است و حتی در شوهای مد این برند نیز حضور داشته. اگر می خواهید بدانید که او چقدر به این کیف اش وابسته است، نام او را به همراه کیف اش در گوگل سرچ کنید. اگر چه این کیف کوچک به نظر می رسد اما به اندازه کافی درونش جا دارد. بنابراین انتخاب خوبی برای این ستاره که ساعت های زیادی را بیرون از خانه می گذارند، می باشد.

برند‌های کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود

بلیک لایولی: کلویی (2000 دلار)

بلیک یکی از خوش لباس ترین ستاره های هالیوود شناخته می شود. او عاشق اکسسوری، به خصوص کیف های دستی ست. او کیف هایش را معمولا از برند کلویی انتخاب می کند. کیف های او سبکی کلاسیک و زنانه داشته که بر جذابیت اش نیز می افزایند. این کیفی که در دست های بلیک هست نیز از این رو که اندازه مناسبی دارد و با رنگ خاص اش با هر لباسی به راحتی ست می شود، بسیار مورد علاقه بلیک قرار گرفته است.

برند‌های کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود

کندال جنر: ژیوانشی (2450 دلار)

کلکسیون کیف های کندال جنر دیدنی ست اما از میان تمام آنها، او ژیوانشی را ترجیح می دهد. این کیف نه تنها زیبا، بلکه بسیار هم جادار و کاربردی ست به طوری که کندال حتی می تواند لپ تاپ اش هم در آن جا دهد. او این کیف را به قیمت 2450 دلار خریده و به عنوان چمدان همه جا از آن استفاده می کند.

برند‌های کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود

تیلور سوئیفت: پرادا (2250 دلار)

تیلور سوئیفت، تحت هر شرایطی خوش تیپ است. از سلیقه او معلوم است که در انتخاب کیف دستی نیز اشتباه نمی کند. پرادا برند مورد علاقه کیف او می باشد. او حتی برای باشگاه هم این کیف را به دست می گیرد. شاید در نگاه اول طراحی این کیف را ساده ببینیم اما با دیدن لوگوی پرادا روی آن می فهمیم که حتی برای این طراحی ساده نیز هزینه و وقت زیادی صرف شده است. این کیف که اکثرا در دست های تیلور دیده می شود، 1250000 دلار می ارزد.

برند‌های کیف‎دستی ستاره‌های هالیوود

 

منبع : برترین ها

نظر بدهید