این اشتباهات را دیگر در لباس پوشیدن تکرار نکنید!
کافه خواندنی

این اشتباهات را دیگر در لباس پوشیدن تکرار نکنید!

782بازدید

وقتی صحبت از اشتباهات مد و لباس می‌شود، منظور پوشیدن لباس‌هایی نیست که ظاهر فرد را نامناسب جلوه دهد.
در مورد پوشیدن و ست کردن لباس ، برخی گفته‌های کلیشه‌ای در میان مردم باب شده و برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است. ولی برخی از این اشتباهات رایج و حتی کوچک در مورد فشن، می‌تواند باعث ویران کردن استایل شخصی شما شود. با ما همراه باشید.

لباس‌هایی که استایل قدیمی دارند را بدون مدرنیزه کردن می‌پوشید

حتماً می‌دانید مد و فشن چرخشی است و آنچه چند سال پیش مد بوده، بعد از مدتی دوباره روی کار می‌آید. البته نباید لباسی که از دهه دیگری آمده است را به همان شکل تن کنید چرا که باعث می‌شود سن شما ۱۰ سال پیرتر به نظر برسد.

برچسب «شستن توسط خشکشویی» روی لباس را همیشه جدی می‌گیرید

حتماً تا به حال به نوشته برچسب روی لباس دقت کرده‌اید تا بتوانید از نحوه شستشو یا اتو کشیدن آن اطلاع به دست بیاورید. یکی از نوشته‌هایی که روی بسیاری از لباس‌ها نوشته می‌شود عبارت «شستن توسط خشکشویی» یا “Dry Clean Only” است.

فقط یک رنگ خاص در لباس‌های خود استفاده می‌کنید

در ست کردن لباس ، رنگ‌های برجسته و خاص زمانی که در کنار رنگ‌های دیگری از این دسته قرار بگیرند، خود را بهتر نشان می‌دهند. اگر شومیز حریر زمردی رنگ پوشیده‌اید، آن را با کفش پاشنه‌دار صورتی ست کنید یا در کنار آن کیف دستی زرد رنگ خود را بردارید.

از خرید کردن متنفرید و به لباس‌های قدیمی خود اعتماد می‌کنید

اگر چندان به لباس و مد علاقه ندارید ولی به دنبال ظاهر خوشایند برای لباس‌های خود می‌گردید، از تغییر دادن لباس‌های قدیمی و خارج از مد خود نترسید. نیازی نیست استایل شخصی‌تان را تغییر دهید، تنها کافی است کمی آن را به روز کنید.

فکر می‌کنید لباس‌های مردانه فقط مختص آقایان است

قطعاً منظورمان این نیست که برای خرید به سراغ کت و شلوارهای مردانه بروید، ولی برخی از استایل‌ها و لباس‌های مردانه در تن خانم‌ها هم زیبایی دارند.

سویشرت را فقط در دسته لباس‌های راحتی قرار می‌دهید

درست است که این لباس برای ورزشکاران و دوندگان جایگاه خاصی دارد، ولی می‌توانید آن را به عنوان لباس بیرون هم در نظر بگیرید.

لباس‌های جین خود را به اندازه دیگر لباس‌ها می‌شویید

۶ ماه طول می‌کشد تا پارچه جین خام و شسته نشده، به فرم مطلوب برسد و در طول این زمان نباید شسته شود. لباس‌های جین با پوشیدن‌های مکرر با فرم بدن تطابق پیدا می‌کند و زمانی که شسته شوند، این فرم را از دست می‌دهند.

شلوارهای فاق بلند به نظرتان نامناسب و چاق کننده است

اگر این شلوارها را به درستی بپوشید، با ایجاد خطای دید و کشیده‌تر کردن پایین تنه کمک می‌کند قدتان بلندتر و اندامتان لاغرتر از آنچه هست، دیده شود.

مجله دیجی کالا

نظر بدهید