آموزش گریم داماد
کافه زیبایی

آموزش گریم داماد

1.75Kبازدید
همه ی ما می دانیم که آرایش و زیبایی صرفا مختص زنان نیست، آقایان هم مثل خانم‌ها احتیاج به زیبایی و آراستگی دارند. یک میکاپ جزیی میتواند تأثیر بسیار زیادی در زیبایی مردان داشته باشد. به دلیل آن که عیب ها را به راحتی مخفی کرده و ویژگیهای خاص صورت را برجسته میکند .

جوانسازی و پاک سازی پوست

برای طراوت بخشیدن به پوست به زمانی بیش تر از یک روز نیازمند هستید بدین ترتیب بهتر است آرایشگرتان پوست دست و صورت شما را چند وقتی تحت نظر داشته باشید و با کمک کرم ها و ماسک های خاص پاک سازی و جوانسازی پوست شما را انجام دهد.

 

اصلاح موی گونه ها 

بعضی از آقایان روی گونه هایشان بی اندازه مو دارند و این موها سبب کاهش زیبایی صورت داماد میشود و بهتر است روز پیش از عروسی شما با کمک وکس یا بند موهای زاید در این بخش از صورتتان را از بین ببرید و چنانچه شما تمایل دارید در روز عروسی تان ریش داشته باشید بهتر است از مدل ریش زیبایی برای اصلاح و فرم دادن ریش های خود استفاده کنید.

 

makeup-groom-training-2

گریم صورت داماد

 

گریم صورت داماد

در این مرحله شما میتوانید در صورت تمایل پیش از انجام گریم صورت داماد از آرایشگرتان بخواهید از مدل ابرو مردانه مناسب و زیبایی برای اصلاح و منظم کردن ابروهای شما استفاده کند.

 

یکی از مهمترین قسمت های آرایش داماد گریم کردن صورت وی است و گریم صورت داماد به معنای این نیست که صورت داماد مثل صورت عروس پر از رنگ و شکل دهی باشد بلکه صرفا از مواد بی رنگ برای گریم کردن صورت داماد استفاده میشود و پس از پایان کار گریم بهتر است از پودر فیکس برای ثابت نگه داشتن گریم صورت داماد استفاده کنید.

 

برای گریم صورت داماد توجه به فرم صورت یکی از مهمترین نکات است و آرایشگران و متخصصان آرایش و زیبایی اول فرم صورت را تشخیص می‌دهند بعد نقص های موجود در صورت را با کمک روش های گریم صورت از بین می برند و صورت شما بدون عیب و زیباتر از همیشه به نظر میرسد .

 

makeup-groom-training-3

آموزش گریم داماد

 

1- با انجام میکاپ قسمت هایی از صورتتان که می خواهید بیش تر به چشم بیاید را هایلایت یا پر رنگ کنید. بینی خود را با کشیدن یک خط نازک هایلایتر مایع روی آن، برجسته نشان دهید. بعد فاصله ی بین ابروها را با سه خط پر کنید. خطوط را با ملایمت، نازک و با غلظت کم هایلایتر بکشید تا پوستتان جوان تر و لطیف تر به نظر برسد.

 

حال باید فضای بین پلک های پائین و گونه را هم رنگ کنید. اندکی هایلایتر هم اطراف سوراخ بینی و بالای قوس ابرو بزنید. توجه داشته باشید که هایلایتر باید هم رنگ پوستتان باشد.

 

2- حال هایلایترهای زده شده را باید با انگشتتان پخش کنید. بعد روی کرم ضربه زده و با اندکی مالش به گونه ای که کرم از مرزهایی که زده شده بود تجاوز نکند، آن را با پوست مخلوط کنید تا خطی از هایلایتر مشخص نباشد.

 

3- روی نقاطی از پوست که می خواهید پوششی از کرم وجود داشته باشد کرم پودر مایع بزنید. روی کناره های بینی از بالا به پائین کرم را بکشید. کرم پودر تیره تر در کنار هایلایتر، بینی را لاغرتر و خوش فرم تر نشان خواهد داد. پس از آن روی پیشانی، گونه ها و کل صورت هم کرم پودر بزنید. کرم پودر باید کل پوست را پوشش دهد.

 

4- بهتر است برای این که خطوط کرم محو شود و پوستتان با وجود کرم، طبیعی به نظر برسد، از پد های آرایشی برای پخش کردن کرم روی پوست استفاده کنید.

 

5- حال صورتتان تکمیل است. ولی چنانچه حس می کنید که هماهنگی بین رنگها در صورت وجود ندارد و نقاطی بسیار روشن و نقاطی بسیار تیره است از پودر پنکیک استفاده کرده و پوستتان را یک رنگ و یک دست کنید.

 

فقط یادتان باشد که تن رنگ پوستتان هر چه هست پودر پنکیک را مناسب با رنگ پوست صورتتان انتخاب کنید و با براش آن را به پوست بزنید.

 

چنانچه پس از پایان کار دیدید که پوستتان مصنوعی شده از پودر برنزه ای که دو درجه تیره تر از پوست هست را بزنید تا طبیعی تر جلوه کند.

 

آموزش گریم داماد

گریم کردن صورت داماد

 

آرایش داماد در جشن ازدواج به شکلی است که هیچ شخصی متوجه آن نمی شود. در واقع میتوان گفت که یک مدل گریم است.

 

به طور رایج، گریم صورت داماد بدین دلیل انجام میشود که در آتلیه موقع گرفتن عکس های جشن ازدواج، صورت وی هماهنگ تر با صورت عروس به نظر بیاید، زیرا بهرحال ، زیر نور فلاش دوربین‌های عکاسی تمام خطوط و لکه ها و دورنگی های صورت بیش تر به چشم می آیند و به این ترتیب صورت عروس و داماد یکدست خواهد بود.

 

گریم داماد، همان طور که چهره مردانه وی را حفظ میکند ، سبب میشود که وی در کنار عروسش زیبایی خاص خود را داشته باشد.

 

نکته ای دیگر که، در آرایش و گریم آقایان در جشن ازدواج رعایت میشود ، این است که مواد آرایشی که برای آقایان استفاده میشود ، موادی برّاق و یا چرب نیست. این خبر خوبی برای آقایانی است که مخالف گریم صورتشان در جشن ازدواج هستند. موادی که برای گریم آقایان استفاده میشود ، ابداً به چشم نمی آید و کسی متوجه تغییر صورت آقایان با وسایل و مواد آرایشی نخواهد شد. بیش تر محصولاتی که برای گریم آقایان ساخته میشود مرطوب کننده هستند تا چرب کننده.

 

منبع: بیتوته

نظر بدهید