سرم های فارسالی
کافه زیبایی

نقد و بررسی پرایمرهای فارسالی

2.01Kبازدید

یکی از برند های معروف تولید کننده وسایل آرایشی که بیشتر پرایمر تولید میکند فارسالی هست که کیفیت بالای کارهای اون رو همه میدونند. در این مطلب به بررسی انواع پرایمرهای فارسالی و همچنین ویژگی های اون می پردازیم پس با ما همرا باشید. شاید با مطالعه این مطلب بتونید انتخاب درستی بین پرایمرهای این مارک داشته باشید.

اینگونه از پرایمرها برای شادابی، جوانسازی و سلامت پوست استفاده میشوند. و کمک فوق العاده ای برای ماندگاری بالای آرایش شما انجام میدهد.

از سرم فارسالی به عنوان مکمل کرم روزانه صورت میتوانید استفاده کنید چون دارای ویتامین و مواد مغذی بسیار زیادی هست پوست شما را به مقدار زیادی تغذیه میکند باعث لطیف و مخملی شدن پوست میشود.

پرایمر فارسالی سفید

سرم سفید فارسالی

یکی از پرایمرهای این مارک که طرفداران خیلی زیادی داره باعث لطیف شدن پوست میشه به حساب میاد ولی در ادامه توضیحات تکمیلی پرایمر فارسالی سفید رو مطالعه کنید. این پرایمر برای پوست های خشک بسیار عالی هست و خواصی همچون ضد میکروبی و ضد التهابی را به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها در ترکیبات خود دارد. همچنین هم ضد حساسیت می باشد. به پوست شما نرمی و لطافت خاصی می بخشد، عیوب پوست شما را به مرور زمان برطرف می کند

در اصطلاح به این پرایمر اکسیر جوانی هم میگویند آن هم به علت داشتن روغن دانه های طبیعی،کدو، رزماری ، گل رز و همچنین این پرایمر حاوی ویتامین های مورد نیاز برای پوست،E ;C ,B و امگا«۳؛۶؛۹» برای استفاده لب،چشم و کل صورت،ب عنوان پرایمر و‌ آبرسان، ضد خشکی و جلوگیری از خط و خطوط بعد از میکاپ.

1- قابل استفاده بعنوان زیر ساز آرایش

2- پوشش دهنده منافذ باز پوست

3- از چین و چروک و سیاهی زیر چشم جلوگیری میکند

پرایمر فارسالی مشکی

سرم مشکی فارسالی

باید بگم که بهتره از این پرایمر به عنوان سرم استفاده کنید چون بیشتر خواص سرمی داره تا پرایمری، پرایمر مشکی یا Volcanic معروف به اکسیر آتشفشانی دارای خاصیت ضد میکروب و ضدالتهابی و موجب تمیزی و بازسازی پوست می شود. بسیار مناسب برای پوستهای آکنه دار می باشد. فرمول سبک و رایحه ملایم این اکسیر باعث می شود که نیازی به پاک کردن آن برای شب موقع استراحت نداشته باشید و همین امر به جذب ترکیبات آن از طریق پوست کمک خواهد کرد ‏.‏ وجود کالوفیلولید برای رفع التهابات پوستی و همچنی روغن تامانو به بازسازی سریع و موثر بافت های پوستی کمک می کن.

1- دارای ترکیبات پایه روغنی

2- قابلیت جذب سریع ‎- با خواص ضد میکروبی و ضد التهابی

3- دارای ترکیبات آنتی اکسیدان ‎- ضد چروک

4- بازسازی موثر و کاهش نواقص بافت های پوستی به مرور زمان

5- دارای قطره چکان ‎- حجم ۳۰ میل

6- ضد حساسیت ‎- کیفیت بسیار بالا

پرایمر فارسلی بنفش

سرم بنفش فارسالی

پرایمر بنفش یا Unicorn حاوی عصاره گل رز و آنتی اکسیدان بوده و یک تونر قوی برای رفع آلودگی های سطحی پوست بوده که موجب حفظ رطوبت و افزایش نرمی و لطافت پوست می گردد. این پرایمر خواص ضد میکروبی و ضد التهابی را به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها در ترکیبات خود دارا است. میدانید که از دلایل مهم پیری پوست تخریب سلولی توسط رادیکال های آزاد میباشد.. آنتی اکسیدان ها موادی هستند که اثر رادیکال های آزاد را از بین می برند و از عمل آنها در بدن جلوگیری می کنند. پس برای تاخیر در پیری پوست بسیار موثر می باشد.

1- مناسب برای پوستهای چرب

2- براق کننده پوست

3- حاوی ویتلمینهای c,k,e

4- ایجاد پوشش سبک و یکدست

5- کوچک کننده منافذ

6- آبرسانی لب ها و ماندگاری رژلب

پرایمر فارسلی سبز

سرم سبز فارسالی

این محصول منافذ پوست شما را میبندد و پوست شما را صاف خواهد کرد.و شما میتوانید حفره های سطحی پوست را از بین برده و بهترین عملکرد را در برابر پوشاندن جوش و لک های صورت داشته باشید. خاصیت مرطوب کنندگی را به پوست داده و با تنظیم چربی پوست پوست شما را در برابر جوش ها محافظت خواهد کرد. وجود ویتامین C در آن باعث شفافیت پوست و همچنین شادابی آن می شود. خاصیت آنتی اکسیدان این محصول پوست را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

این پرایمر یا بهتره بگم سرم احیا کننده و بازسازی کننده ی پوست آبرسان قوی، ضد جوش، ضد التهابضد میکروب، آنتی بیوتیک و آنتی اکسیدان درمان پوست های آسیب دیده بوسیله اشعه خورشید می باشد.

1- کوچک کننده منافذ

2- یکدست کننده پوست

3- سبک روی پوست

4- ضد چربی پوست

5- دارای ویتامین C با خواص روشن کنندگی پوست

6- عصاره خیار

7- دارای آنتی اکسیدان

8- تسکین دهنده پوست

9- یکرنگ کننده پوست

10- دارای عصاره خیار

11- شاداب و سرزنده کننده پوست

12-قابل استفاده به تنهایی و یا به عنوان پرایمر زیر آرایش

نحوه استفاده از پرایمرهای فارسلی

پرایمرهای را قبل از آرایش برای افزایش ماندگاری آن و یا به طور روزانه برای درمان و تسکین پوست استفاده کنید که در هر دو منظور باید قبل از استفاده از این پرایمر پوست را به طور کامل پاک و تمیز کنید و سپس با مقداری از پرایمر پوست را ماساژ دهید‏.‏ بهترین زمان استفاده از این اکسیر قبل از خواب و موقع استراحت است‏.‏ بهتر است این پرایمرها را در دمای اتاق نگهداری کنید زیرا در سرمای زیاد کمی به صورت جامد در می آید‏.

 

منبع : گل من و تو

نظر بدهید