گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون
گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون
کافه خواندنی

گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون

2.41Kبازدید

سلبریتی های دنیای موسیقی و پرده نقره ای و ورزش، معروف ترین چهره ها برای دنیای جذاب مد و لباس و جواهرگردی  هستند و همواره سبک پوشش آنان از انتخاب کیف و کفش و استایل های خیابانی و کژوال گرفته تا ست اکسسوری ها و طلا و جواهرات، زیر ذره بین رسانه ها بوده و شکار خوبی برای عکاسان هستند. عکاسانی که با زوم های دقیق، حتی تراش و سنگ کلکسیون جواهرات سلبریتی ها و نوع برش و الگو و دوخت لباس های شب رنگارنگ این چهره ها را در اختیار طیف گسترده ای از هواداران مد و لباس این شخصیت ها قرار می دهند.

گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون
معروفیت در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی برای برند شدن سلبریتی های عرصه موسیقی و سینما و ورزش و حتی فعالان سیاسی و فرهنگی کفایت می کند. بسیاری از فعالان موسیقی امروز جهان از تیلور سویفت گرفته تا جنیفر لوپز و بیانسه و حتی آریانا گرانده و سلنا گومز، فشن آیکون هایی هستند که هر ماه تصاویر استایل آنان را بر روی جلد نشریات معروف دنیای مد و لباس و سبک زندگی  مثل: PEOPLE, VOUGE , HARPER BAZAAR, ELLE و امثالهم مشاهده میکنیم. تصاویری که پس از انتشار، موجی از تحلیل ها را توسط مد نویس ها و فعالان فشن به همراه دارد.

گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون
در واقع امروزه، به مدد فناوری اطلاعات و ارتباطات به خصوص شبکه های اجتماعی، شاهد رونق گسترده مقولات مد و لباس در فضای مجازی هستیم و دنیای هشتگ های جادویی اینستاگرام نیز فرصت خوبی را برای مد گردها فراهم کرده است تا جدید ترین فیگورها و پارچه ها و طراحی های نوین و خوش تراش طلا و جواهرات و اکسسوری ها را بر تن سلبریتی های مرد و زن در سراسر جهان مشاهده کنند. در واقع مد گردی با هشتگ های معروف مد و لباس اینستاگرام، خود دانشگاه جذاب و آموزنده ای برای عاشقان این جهان وسوسه انگیز و الگوی عالی برای افرادی است که میخواهند در چند کلیک، در جریان روندهای نوظهور در طراحی پارچه و لباس و استایل های فصلی و تم های مدرن و پست مدرن و حتی کلاسیک باشند.

گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون
کلکسیون طلا و جواهرات و اکسسوری های پاریس هیلتون همچون کلکسیون جواهرات کیت میدلتون، ملکه مدگردهای دنیا، در سایت ها و مجلات بسیاری مورد تحلیل و فروش قرار گرفته است . همچنین کلکسیون جواهرات وی شامل برندهای ZEKAS JEWLERY-بولگاری-کندرا اسکات-LIA SOPHIA-برند BRUMANI-BANGLE-LINA LIMOR-BAVNA- است

پاریس هیلتون یکی از علاقمندان فشن ویک هایی است که MERCEDES BENZ در نیویورک ترتیب می دهد

گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون
همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، اکنون بخشی از دنیای طراحی مد  و لباس جوان توسط فشن بلاگرهای جوان که فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارند هدایت می شود و گاها فعالیت آنان با توجه بیشتری از پوشش اخبار خانه های مد پاریس و میلان و نیویورک همراه می شود که کیارا فراگنی، معروف ترین فشن بلاگر جهان با ۱۲ میلیون فالور یکی از آن ها به شمار می رود.

گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون
پس جای تعجب نیست که شخصیت های رسانه ای مانند کیم کارداشیان و پاریس هیلتون، امروزه با میلیون ها فالور و عدم فعالیت هنری خاص!، در فهرست پر فالورهای اینستاگرام و دنیای مد و لباس قرار بگیرند.

داستان پاریس

پاریس هیلتون سی و شش ساله، فعال اجتماعی و رسانه ای و کسب و کار این روزهای نیویورک است که بیش از صد میلیون دلار ثروت دارد. وی بر خلاف تیلور سویفت و ادل و بیانسه یا مدونا، که در عرصه موسیقی و پرده نقره ای صاحب سبک و اعتباری هستند،

فعالیت های هنری شاخص نداشته و تنها به واسطه ارثی که از ریچارد هیلتون، مالک هتل های زنجیره ای هیلتون به او رسیده و حضوری کم رنگ در برخی فعالیت های هنری، زمینه فعالیت ایشان را در عرصه های گوناگون همچون مد و لباس فراهم کرده و صاحب نام و شهرت شده است. البته چهره جذاب پاریس را که عاملی برای ورود وی به تلویزیون و رسانه ها گشته را نیز نمی توان دست کم گرفت

گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون
به زعم برخی ها، پاریس هیلتون یک سلبریتی الکی معروف است و برخی از وی با عنوان fake celebrity‌ نام می برند. شماری از سایت های سبک زندگی فعال اینترنت که معمولا مروری دارد به سبک زندگی چهره هایی که بدون استعداد هنری یا فنی خاص، چهره شده و با استقبال رسانه ها قرار می گیرند، همواره مطالبی در عرصه فعالیت های پاریس منتشر می کنند. البته چهره بودن پاریس هیلتون سب شده تا از وی در فعالیت های رسانه ای مختلفی از جمله ساخت کلیپ ههای دوربین مخفی استفاده شود.

پاریس هیلتون همچون ویکتوریا بکهام (همسر دیوید بکهام- کاپیتان اسبق منچستر یونایتد)، یکی از بوتیک داران فعال در حوزه مد و لباس است که هر سال تحت نام PARIS HILTON، از محصولات کیف و کفش و لباس خود در سراسر جهان رونمایی می کند. محصولات این برند بر خلاف VICTORIA BECKHAM، متنوع تر بوده و البته چند سالی است که وارد عرصه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به خصوص دنیای پرفیوم ها هم شده است. البته معروفیت پرفیوم های پاریس هیلتون قابل قیاس با جادوی CHANEL NO ۵ یا امانوئل آنگارو نیست و محبوبیت پرفیوم CR۷ کریس رونالدو را هم ندارد. اما به هر حال، هواداران مد و لباس و عطر پاریس هیلتون، استقبال نسبتا خوبی از محصولات متنوع این برند در یک دهه اخیر داشته اند.

گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون
پاریس هیلتون در عرصه موسیقی و سینما و ورزش و سیاست و فرهنگی، فعالیت خاصی ندارد و چهره اش هم بر خلاف تیلور سویفت، کاریزماتیک و به قول سینمایی ها، میمیک خیلی جذابی ندارد. اما به هر حال استایل ژورنالیستی او سبب شده تا فوتوشوت های بسیاری از وی را در سال های اخیر بر روی نشریات گوناگون و سایت ها و اینستاگرام شاهد باشیم و به نوعی چهره خبری معروفی در این سال ها به شمار می رود.

پاریس هیلتون را باید در فهرست معتاد ترین سلبریتی های اینستاگرام دانست. شاید برای شما تعجب آور باشد که این موضوع را متوجه می شوید و سوال کنید چرا؟! پاسخ این سوال روشن است. خیلی هم روشن!

پاریس هیلتون ظرف ۴ سال اخیر که صفحه اینستاگرامش را راه اندازی کرده است، بیش از ۸۶۰۰ پست را به اشتراک گذاشته که متن و حاشیه سبک زندگی و فعالیت های کسب و کار و مکان هایی که بازدید کرده و کارهایی که در حوزه لباس و جواهرات و راه اندازی بوتیک و شرکت در مراسم هنری و فرش قرمز انجام داده را معرفی می کند.

گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون
در واقع ظرف ۴ سال اخیر، ایشان به طور متوسط روزانه ۳ تا ۵ عکس در صفحه خود بارگذاری کرده که در میان سلبریتی های پر بیننده در اینستاگرام، رکورد شگفت انگیزی به شمار می رود. از طرفی، ایشان به دلیل اعتیاد زیاد به اینستاگرام و علاقمندی به مشاهده پست های جدید دوستان و آشنایان و مطالب صفحات برندهای مطرح مد و لباس جهان، بیش از ۳۴۰۰ صفحه را نیز فالو می کند و اگر مخاطب ایشان باشید، درخواهید یافت که در طول روز، بارها عکس های گوناگون از صفحات فالو شده خود را لایک می کند!

البته نباید این اعتیاد را فقط یک موضوع سایکولوژی دانست! بلکه بخشی از مدل کسب و کار (Business model) خانم هیلتون بر روی این واقعیت بنا شده است که باید در فضای مجازی فعالیت گسترده ای انجام دهد تا کاربران بیشتری به سمت صفحه وی و سایت ایشان هدایت شود و با محصولاتش آشنا شوند. در واقع یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی در حوزه محصولات و خدمات فشن، بازاریابی دیجیتال (DIGITAL MARKETING) است که به نظر می رسد او در این زمینه به خوبی فعالیت می کند.

گشتی در جعبه جواهرات پاریس هیلتون(محصولات آرایشی و بهداشتی با نام ROSE RUSH PARIS HILTON)

جواهر گردی با پاریس هیلتون

این وارت میلیاردر هتل های زنجیره ای هیلتون، در تصاویر اینستاگرامش بارها به تبلیغ این مراکز اقامتی لوکس که مقصدهای فوق العاده ای برای لاکچری گردهای جهان است پرداخته و به نظر می رسد که فشن آیکونی برای تبلیغ مقصدهای گردشگری هم باشد.

یکی از دوربین مخفی هایی که با حضور پاریس هیلتون در هواپیمایی شخصی بر فراز امارات در جولای ۲۰۱۵ میلادی ساخته شد،‌ بازتاب گسترده ای داشت و پاریس در این کلیپ، به طور مصنوعی و روبروی دوربینی که خیلی از مسافران هواپیما از حضورش خبر نداشتند، حالت مسافری که در داخل هواپیمای در حال سقوط قرار گرفته را بازی کرد و شروع به گریه و فریاد کرد!‌برای این کلیپ چند دقیقه، پول هنگفتی شرکت رسانه ای مصری به ایشان داد.

البته پاریس علاوه بر فعالیت های رسانه ای، مجموعه فروشگاه های زنجیره ای مربوط به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک بانوان در سراسر دنیا دارد که برند فعالی در دنیای فشن به شمار می رود

 

منبع:لوکس تهران

نظر بدهید