کیمیا علیزاده مدل شد
کافه خواندنی

کیمیا علیزاده قهرمان المپیک مدل شد

2.38Kبازدید

کیمیا علیزاده ، تکواندو کار ،قهرمان المپیک ،با انتشار تصویر خود با لباس برند ایرانی ،مدل لباس شد.

کیمیا علیزاده اولین بانوی تاریخ‌ساز ایران که موفق شد مدال برنز المپیک برزیل را در رشته تکواندو تصاحب کند در اقدامی جالب برای یک طراحی لباس تبلیغ کرده است.

او با انتشار عکس‌هایی در صفحه شخصی‌اش و تگ آدرس این طراحی لباس به تبلیغ برای این طراحی لباس پرداخته است.

کیمیا علیزاده مدل شد

کیمیا علیزاده زنورین Kimia Alizadeh (متولد ۱۹ تیر ۱۳۷۷ کرج ، قد : ۱۸۰ ، وزن : ۶۲)، تکواندوکار ایرانی است. او در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در کلاس وزن ۵۷ کیلوگرم زنان برنده مدال برنز شد. وی اولین زن ایرانی است که در تاریخ ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شد.

کیمیا علیزاده خیلی زود پدیده تکواندو لقب گرفت و مربیان تیم ملی روی مدال‌آوری او در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون حساب کرده بودند. از علیزاده که آن موقع در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم شرکت کرده بود، به عنوان یکی از طلایی‌های کاروان ورزشی ایران یاد می‌شد. او به کره‌جنوبی هم سفر کرد اما بدون اینکه در مسابقه‌ای شرکت کند، تنها نظاره‌گر مبارزه دیگر تکواندوکاران بود. زیرا مسوولان برگزارکننده مسابقات به علیزاده مجوز شرکت در رقابت‌ها را ندادند. خودش، مسوولان تکواندو و به طور کلی مسوولان ورزش کشور شوکه شدند. اما اتفاقی بود که رخداد، وقتی که به سن پایین علیزاده ایراد گرفتند و طبق قانون او به دلیل نرسیدن به سن ۱۷ سالگی از بازی‌های آسیایی دور ماند. فدراسیون تکواندو نسبت به این موضوع شکایت کرد، اما مسوولان مسابقات نپذیرفتند تا تغییرات گسترده در قوانین تکواندو علیزاده را از بازی‌های آسیایی بازدارد. او اما ناامید نشد و در مسابقات جهانی مدالی کسب کرد که در تاریخ تکواندو بی‌سابقه بود.

نظر بدهید