کفش هایی با نگین الماس
کافه خواندنی

کفش هایی با نگین الماس

2.04Kبازدید

کفش هایی با نگین الماس،کفش هایی برای خودنمایی سلبریتی های هالیوودی

بارها شنیده‌اید پا قلب دوم بدن است و باید در مراقبت از آن‌ها کوشید، اما آیا واقعا به این موضوع توجه کرده‌اید که استفاده از کفش مناسب می‌تواند بر سلامت شما چه تاثیری داشته باشد؟ چون اگر برای مدت طولانی از کفش نامناسب استفاده کنید، بدون تردید مشکلاتی همچون دردهای کمر، انحراف انگشتان پا یا مشکلات پوستی در ناحیه پا برای شما به وجود خواهد آمد. به‌طور کلی، با توجه به فصول مختلف، کفش‌های گوناگونی در بازار وجود دارد. در دنیای امروزی بسیاری از افراد، مخصوصا قشر جوان، به مُدگرایی و خاص‌بودن تمایل بیشتری پیدا کرده‌اند و برخی از آن‌ها هزینه‌های گزافی را برای پوشاک خود     پرداخت می‌کنند. برای بسیاری از افراد که کاربردپذیری و اولویت در زندگی آن‌ها اهمیت دارد کفش وسیله‌ای است که از آن برای محافظت از پا درمقابل گرما و سرما و جلوگیری از آسیب‌رسیدن به پا استفاده می‌شود.

از مریلین مونرو نقل می‌کنند که گفته است: «به هر دختر کفشی مناسب بدهید تا دنیا را فتح کند!» شاید فکر کنید مریلین غلو می‌کند، اما سبک‌پردازان و طراحان معروف دنیا هم تاکید کرده‌اند که می‌توان یک فرد شیک و متفاوت را در درجه‌ اول از روی مدل موهایش و در درجه‌ دوم از روی کفش او شناخت. وقتی کفشی مرغوب، با ساده‌ترین لباس هماهنگ می‌شود، حال‌وهوای تیپ شما را دگرگون می‌کند و به آن کیفیتی و جلوه‌ای مرغوب و اعلا می‌بخشد، درحالی‌که فاخرترین و گران‌ترین لباس‌ها، اگر با کفشی کهنه یا نامناسب هماهنگ شوند، در دید بیننده چیزی بیش از یک دست لباس کهنه و مندرس به نظر نخواهد آمد. برخی روانشناسان معتقدند حس شیرین پوشیدن یک جفت کفش تخت مرغوب «ویس» به‌همراه شلوار جین، یک جفت کفش پاشنه‌بلند کرم‌رنگ «ناین‌وست» برای استفاده‌ روزمره و یک جفت بوت بلند مشکی «چارلز اند کیت» برای میهمانی را با کمتر لذتی در جهان می‌توان مقایسه کرد. ستاره‌های سینما یا دیگر اشخاص مشهور در مراسم‌های مختلف با کفش‌های گرانبهایشان هوش از سر می‌ربایند، اما چنین نیست که پیداکردن این کفش‌ها برای یک شخص عادی مانند قیمت‌شان افسانه‌ای باشد. هر فردی می‌تواند صاحب یک جفت یا چندین جفت از این کفش‌های رؤیایی باشد؛ لزومی هم ندارد مریلین مونرو یا ملکه باشد، کافی است فقط بتواند قیمت نجومی این کفش‌ها را بپردازد. معمولا در تهران اغلب افراد برای خرید کفش‌های مرغوب و نسبتا گران به بازار سپهسالار می‌روند. معمولا قیمت گران‌ترین کفش‌ها در سپهسالار از چندصدهزار تومان تجاوز نمی‌کند، اما مراکز خرید انگشت‌شماری هم در تهران هستند که می‌توان در آن‌ها کفش‌های چندمیلیون‌تومانی را پشت ویترین مغازه‌ها مشاهده کرد؛ ازجمله چنین مراکزی مرکز خرید «سام‌سنتر»، در خیابان فرشته، است. البته برخی مشتریان هم با این کفش‌ها راضی نمی‌شوند و نمونه‌های گران‌تر را از روی کاتالوگ سفارش می‌دهند که در ایتالیا یا فرانسه مخصوص او دوخته و ارسال شود. قطعا همان‌طور که هیچ ارزانی‌ای بی‌حکمت نیست، هیچ گرانی‌ای هم بی‌علت نیست. وقتی یک جفت کفش با کیفیت و مرغوب می‌پوشید، نه‌تنها در چشم دیگران شیک‌پوش به نظر می‌رسید، در آن کفش‌ها راحت خواهید بود! کفش مرغوب و گران‌قیمت، به پاهای شما احساس راحتی می‌دهد؛ مثلا خانم‌هایی که در کفش پاشنه‌بلند پاهایشان اذیت می‌شود، اگر کفش‌های پاشنه ده‌سانتی «ناین وست» را بپوشند، پاشنه‌های ده‌سانتی این کفش به آن‌ها حس امنیت و راحتی پاشنه‌ پنج‌سانتی را می‌دهد. این کفش را می‌توانید به‌مبلغ پنج‌میلیون تومان خریداری کنید و از پوشیدنش احساس راحتی کنید و لذت ببرید. همین‌طور اگر اهل ورزش هستید و می‌خواهید یک کتانی عالی بپوشید، کتانی‌های «دانک پاریس» برند «نایکی» («Nike Dunk Paris Edition») به‌قیمت ۱۰میلیون تومان برای خرید وجود دارد. معمولا قیمت کفش‌های زنانه در بازار لاکچری، در مقایسه با کفش‌های مردانه، به‌دلیل ساختارشان چندبرابر است. در ادامه گران‌ترین کفش‌های جهان را که اغلب زنانه هستند معرفی می‌کنیم.

این کفش‌های زنانه در رده گران‌قیمت‌ترین به شمار می‌آیند و این گرانی به‌دلیل سنگ یا الماس گران‌قیمتی است که در ساخت آن‌ها به کار رفته و آن‌ها را به کفش‌های منحصر‌به‌فردی تبدیل کرده است.

Diamond Dream Stilettos by Stuart Weitzman – $500,000

یکی از گران‌قیمت‌ترین کفش‌های زنانه «Diamond Dream Stilettos» است که طراح مشهور استوارت وِیتس‌من آن را ساخته است و آنیکا نانی رُز مشهور آن را برای مراسم اسکار استفاده کرد. این کفش ارزشی به‌مبلغ ۵۰۰هزار دلار دارد. در نوک این الماسی ۱۴۲۰ عیار با قاب پلاتین به کار رفته که آن را بسیار شیک و زیبا کرده است. دو نوار الماس‌مانند در بالای کفش قرار دارد و در سرتاسر انگشتان پا دو بند نقره‌ای‌رنگ قرار گرفته که آن را به کفشی زیبا و جذاب برای خانم‌ها تبدیل کرده است.

کفش هایی با نگین الماس

Ruby Slippers by the ‘Wizard of Oz’ – $۶۱۲,۰۰۰

این کفش به کفش جادوگر شهر اُز معروف است. در طراحی این نوع کفش از الماس یا سنگ‌های گران‌قیمت خاصی استفاده نشده و تنها پولک‌های قرمزی در سرتاسر کفش و سه مهره براق و درخشان بر رویه آن به کار رفته است. اساسا تهیه این نوع کفش راحتی مقرون‌به‌صرفه نیست و تنها دلیل گران‌بودن این نوع کفش آن است که شخصیت‌های محبوب در فیلم‌ها معمولا از این نوع کفش استفاده می‌کنند. این کفش ارزشی به‌مبلغ ۶۱۲هزار دلار دارد.

کفش هایی با نگین الماس

Marilyn Monroe by Stuart Weitzman – $ 1 Million

این کفش را هم استوارت وِیتس‌من طراحی کرده است و با ارزشی به‌مبلغ یک‌میلیون دلار جزو کفش‌های لوکس و گران‌قیمت جهان است. کفش «مریلین مونرو» برای اولین‌بار روی فرشی قرمزرنگ به‌مبلغ یک‌میلیون دلار به حراج گذاشته شد و رجینا کینگ در سال ۲۰۰۵ در مراسم اسکار از این نوع کفش استفاده کرد. این نوع کفش با پارچه ساتن گل‌رزمانند، به‌همراه یک دسته سنگ کریستال درخشان، به‌صورتی ظریف و زیبا تزیین شده است.

کفش هایی با نگین الماس

Retro Rose Pumps by Stuart Weitzman – $1 Million

کفش «Retro Rose pumps» را هم استوارت وِیتس‌من مشهور طراحی کرده است. این کفش جزو باکیفیت‌ترین و مشهورترین کفش‌هاست که از آن می‌توان در همه‌جا استفاده کرد. آنچه این کفش‌ها را جذاب و زیبا کرده الماس زیبای ۱۰۰عیاری است که در آن به کار رفته است. بانوی زیبای هالیوودی دیابلو کُدی برای دریافت اسکار ۲۰۰۸ خود از این کفش روی فرش قرمز استفاده کرد.

کفش هایی با نگین الماس

Platinum Guild stiletto by Stuart Weitzman – $1.09 million

این کفش بسیار زیبا و شیک و پرزروق‌وبرق است که آن را هم استوارت وِیتس‌من طراحی کرده است. «Platinum guild stilettos» برند تجاری کمیابی است که در کفش‌هایش تسمه‌های چرمی پلاتین‌ و الماس‌های روکش‌دار ۴۶۴ عیار روی تسمه‌ها استفاده شده است. تسمه‌های پلاتینی به‌کاررفته این کفش‌ها را به گران‌قیمت‌ترین کفش‌های جهان تبدیل کرده است که ارزشی به‌مبلغ یک‌میلیون و ۹۰هزار دلار دارند. به‌راحتی می‌توان از الماس به‌کاررفته در این کفش‌ها استفاده کرد و درصورتی‌که تمایل نداشتید برای مجالس غیررسمی از آن‌‌ها استفاده کنید، می‌توانید آن‌ها را از روی کفش‌ها بردارید. پلاتین‌های به‌کاررفته در کفش‌ها هم طرحی خاصی دارند. لورا هِیرینگ در شب اسکار خود این کفش را استفاده کرد.

کفش هایی با نگین الماس

Ruby Stilettos by Stuart Weitzman – $1.6 Million

طراح این کفش هم استوارت وِیتس‌من است. این کفش ارزشی به‌مبلغ یک‌‌میلیون و ۶۰۰هزار دلار دارد. طرح به‌کاررفته در این کفش ساتن قرمزرنگ در کف آن و ۶۰۰ یاقوت قرمزرنگ است که وزنی حدود یک پوند دارند. جذابیت و زیبایی و گران‌قیمت‌بودن این نوع کفش بسیار آشکار است. هنوز هیچ فرد مشهوری این کفش را نپوشیده است.

کفش هایی با نگین الماس

Cinderella Slippers by Stuart Weitzman – $2 Million

کفش Cinderella Slippers از جنس پلاتین نقره‌ای‌رنگ است و۵۶۵ گرم طلای ۵۵ عیار دارد که به‌صورت نواری در اطراف کفش قرار گرفته‌اند. این کفش جزو جدیدترین و حیرت‌انگیزترین کفش‌هایی است که استوارت وِیتس‌من طراحی کرده است. این کفش ارزشی به‌مبلغ دومیلیون دلار دارد. آلیسون کراوس در سال ۲۰۰۴ برای دریافت جایزه اسکار خود از این کفش استفاده کرد.

کفش هایی با نگین الماس

Tanzanite Heels by Stuart Weitzman – $2 Million

این مدل کفش چشمگیر کاری گروهی از  وِیتس‌من و اِدی ل‌ِوی، طراح مشهور جواهر، است. این کفش از چرم نقره‌ای‌رنگ است و مچ‌بند مخصوص پا در پشت کفش دارد که طرح آن شبیه گردنبند است. پابند این کفش با الماس ۲۸ عیار و سنگ زیبای آبی‌رنگ ۱۸۵ عیار پوشیده شده است و قیمت آن ‌ارزشی به‌مبلغ دومیلیون دلار دارد.

کفش هایی با نگین الماس

Ruby Slippers by Harry Winston – $3 Million

این کفش را هری وینستون طراحی کرده است. طرح این کفش برگرفته از طرح دوروتی رابی است. در این کفش از جواهرات سنگین استفاده شده و هنرمندان مشهور نیز از این کفش استفاده می‌کنند. وینستون این کفش را به یکی از هنرمندان مشهور تقدیم کرد. شایان ذکر است که بگوییم در طرح این کفش یاقوت‌هایی به‌ارزش ۱۳۵۰ عیار و الماس ۵۰ عیار، همراه با سنگ‌های زیبا به کار رفته است.

کفش هایی با نگین الماس

Rita Hayworth heels by Stuart Weitzman – $3 Million

این مدل کفش زنانه پاشنه‌داری است که باز هم استوارت وِیتس‌من آن را طراحی کرده است. این کفش طرح منحصربه‌فردی دارد که در ساخت آن از سنگ‌هایی مانند یاقوت سرخ و الماس استفاده شده است. قسمت پنجه پای این کفش به‌صورت باز و باقی قسمتهای انگشتان پوشیده ساخته شده است. این کفش را نخستین‌بار ریتا های‌ورث در فیلم «رستگاری در شاوشنگ»، به‌همراه دختر شاهزاده‌بانو یاسمین آقاخان استفاده کرد. این کفش زیبایی خاصی دارد و می‌توان در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کرد. قیمت این کفش که افراد مشهور از آن در مراسم‌های زیادی استفاده کرده‌اند سه‌میلیون دلار قیمت دارد.

کفش هایی با نگین الماس

 

منبع:ماهنامه آینده روشن

نظر بدهید