ست پیراهن و صندل
کافه خواندنی

کدام پیراهن با کدام صندل در تابستان ۲۰۱۹ ترند می شود

1.74Kبازدید

برای این که ایده هایی برای استایل کردن پیراهن با صندل داشته باشید در این مقاله با ما همراه باشید تا چهار ست را به کمک آیتم های ترندی امسال به شما معرفی کنیم .

ترکیب شماره ۱: پیراهن خال خال میدی + صندل ساحلی

ست پیراهن و صندل

پیراهن تابستانی با نقش خال خال می تواند انتخاب مناسبی برای ماه های پیش رو باشد اگر بدانی از چه ترکیب رنگ و استایلی استفاده کنی و مهم تر با چه صندلی بپوشی برای مثال پیراهن میدی با طرح خال خالی مدل Tie Front in Spot برند Lost Ink به رنگ سیاه و سفید با صندل های ساحلی سیاه – سفید مدل Adilette برند آدیداس.

ترکیب شماره ۲: پیراهن دو بنده طرح پوست حیوانات + صندل لا انگشتی پاشنه بلند

ست پیراهن و صندل

پیراهن های مدل راسته دو بنده با طرح ترندی پوست حیوانات می تواند یکی از آیتم های ضروری در استایل های تابستان به شمار رود که با صندل های لا انگشتی پاشنه بلند پشت باز عالی می شوند مانند ترکیب پیراهن ساتن نقش پلنگی صورتی رنگ برند Oliver Bonas با صندل سفید رنگ پاشنه بلند لا انگشتی برند Topshop.

ترکیب شماره ۳: پیراهن مدل تی شرت + صندل های لا انگشتی

ست پیراهن و صندل

پیراهن های مدل تی شرت از دیگر ترند های نوستالژیک و البته راحتی است که می توانی در استایل های کژوال خود در روز های گرم تابستانی استفاده کرده و لذت ببری که با صندل های تخت لا انگشتی نیز بی نظیر می شوند مانند پیراهن مدل تی شرت قهوه ای رنگ برند Weekday با صندل های تخت لا انگشتی چرمی قهوه ای برند Gianvito Rossi.

ترکیب شماره ۴: پیراهن های آستین پفی + صندل های پاشنه بلند بندی

ست پیراهن و صندل

آستین های پفی از ترند های نوستالژیک دهه های گذشته میلادی به شمار می رود که به دوران ما برگشته اند و در تابستان می توانی پیراهن های مدل آستین پفی جلو دکمه دار با یقه مربعی را با صندل های پاشنه بلند بندی استایل کنی مانند پیراهن سبز رنگ مدل Lenor برند Kitri با صندل بندی پاشنه بلند چرمی صورتی ملایم برند By Far مدل Tanya.

نظرت در مورد استایل های معرفی شده در این مقاله چیست؟ کدام یک را برای استایل شخصی خود می پسندی؟ اصلاً ترکیب پیراهن با صندل برای تابستان پیش رو دوست داری؟

منبع : منودلیار

نظر بدهید